Zobacz pełną wersję : EG3 swap na el.szyby
Witam :)
Mam problem i nie moge go rozwikłać, mianowicie czy ktoś wie jak zrobić swap na el.szyby?? z tego jak sie orientowalem to caly mechanizm jest zaspawany, chyba że mam jakąś inną wersje powypadkową, i moje pytanie jak mozna samemu zrobić swap, wiązki wszystko mam boczki itp wiem jak popodlaczac kable ale niewiem jak tam sie dostać prosze o szybka odpowiedz :)
Witam :)
Mam problem i nie moge go rozwikłać, mianowicie czy ktoś wie jak zrobić swap na el.szyby?? z tego jak sie orientowalem to caly mechanizm jest zaspawany, chyba że mam jakąś inną wersje powypadkową, i moje pytanie jak mozna samemu zrobić swap, wiązki wszystko mam boczki itp wiem jak popodlaczac kable ale niewiem jak tam sie dostać prosze o szybka odpowiedz :)
Może zadaj normalnie pytanie. Co masz na myśli mówiąc mechanizm zaspawany? Masz mechanizm od elektrycznych szyb? U kolegi w EG3 montowaliśmy szyby elektryczne i jedyna kombinacja była tylko z tym, że wszystko było z anglika, zarówno mechanizmy jak i wiązka a tak jak masz z europy to jest plug & play.
Koledze zapewne chodzi o to czy jak zdejmie boczek to ramka do której to mocujesz ma byc przyspawana do reszty (zewnetrznej plachty drzwi) czy nie
Wystarczy pomyśleć a mechanizm spokojnie wejdzie
generalnie chodzi o to wlasnie ze mam zaspawane to jak wczesniej juz kolega Nemereth powiedzial i nie wiem jak mam sie dostac do mechanizmu a skoro mowicie ze mozna bez rozcinania to bardzo fajnie tylko problem ze na moje oko nie wiem jak :P a mam boczki ze europejczyka wiec plug&play powiadacie... tak mialem z zegarami a z tymi elektrykami bede musial pokombinowac skoro da sie bez ciecia
zdjąć boczek, odkręcić szybę od prowadnicy (chyba 2 śruby) następnie odkręcić silnik od drzwi (4 śruby) i później wyciągnąć go przez największy otwór w drzwiach
Tak jak napisał kolega Cysiek i chłopaki wyżej. Zestaw plug & play.
I kolega ma rację bo szyba jest na 2 śrubach przykręcona do prowadnicy.
Zabierz ze sobą kumpla, żeby Ci trzymał szybę jak już odkręcisz ją od prowadnicy. Potem zrób to co napisał Cysiek i w odwrotnej kolejność zakładaj elementy, które chcesz swapować.
Nic skomplikowanego, sam robiłem w swoim 6gen.
Ok wlasnie dzisiaj to obadalem i stwierdzilem "ale ze mnie ciemna masa" :P dzieki za info bo blacharz znajomy nawet mi powiedzial to samo co wy :D hehe czyli ja jakis nie uswiadomiony bylem w razie jakichs problemow napisze na tym temacie jeszcze do tygodnia czasu powinienem to zrobic :)
OK wszystko ladnie pieknie, tylko mam problem :P
Od strony kierowcy wychodzi 5 kabli, 3 do strony pasazera i 2 do zasilania, po zlaczeniu tych kabli miedzy drzwiami kierowcy a pasazera i podlaczeniu zasilania, nie dzialaja mi drzwi pasazera. Gdy osobno podlacze drzwi pasazera do zasilania to dzialaja, i tutaj pytanie gdzie lezy problem?? bo kable ktore maja sie laczyc miedzy drzwiami maja takie same kolorki wiec z tym to chyba logicznie a->a b->b i c->c zasilanie tak samo
OK wszystko ladnie pieknie, tylko mam problem :P
Od strony kierowcy wychodzi 5 kabli, 3 do strony pasazera i 2 do zasilania, po zlaczeniu tych kabli miedzy drzwiami kierowcy a pasazera i podlaczeniu zasilania, nie dzialaja mi drzwi pasazera. Gdy osobno podlacze drzwi pasazera do zasilania to dzialaja, i tutaj pytanie gdzie lezy problem?? bo kable ktore maja sie laczyc miedzy drzwiami maja takie same kolorki wiec z tym to chyba logicznie a->a b->b i c->c zasilanie tak samo
Patrzyłeś w obu położeniach przełącznika na sterowniku w drzwiach kierowcy? On jest właśnie od blokowania sterowania szybą pasażera.
tak patrzylem i niestety ani w te ani wewte, mozliwe ze gdzies mi nie styka? bo z tego co zauwazylem w tych autkach mozna praktycznie wszystko na czesci pierwsze rozebrac hehe co mnie bardzo kreci bo to daje duuuuzo mozliwosci
TEmat do zamknięcia wszystko działa prawidłowo :), problem mialem maly z wiązką bo nie wiedzialem jak to do konca zrobić. Schemat chyba nie od tej wersji ale dałem radę, problem mam od strony pasazera bo szyba ciezko chodzi ale to juz tylko sie lekko naprostuje i bedzie smietanka ;)
sir speedy
20-10-10, 00:11
Proponuję jeszcze psiknąć silikonem w sprayu na uszczelki/prowadnice szyb i będzie ładnie chodziło... Miałem podobnie u siebie po takim swapie. Na szczęście taki silikon ze stacji "Bliska" załatwił problem. :)
ok dzięki za rade :) spróbuję :)
Wystarczyło na początku wejść w dział teksty gdzie jest cała instrukcja montażu i schemat elektryczny
do V gen. I problem z kablami też by się rozwiązał.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.