paluchoski
27-09-10, 10:16
Siema,
Chlopaki z ep-klubu juz mi czesciowo odpowiedzieli na pytanie, ale moze ktos z szerszej spolecznosci mial podobny przypadek.
Ostatnio zle mi wskoczyl bieg i D14Z6 zakrecil sie do 7-7,1 tys RPM. Limiter jest na 6,5. Skala sie konczy na 8.
Generalnie auto dalej jezdzi jak jezdzilo i 'na oko' nic sie nie wysypalo w chwili przekroczenia obrotow, ale zbliza mi sie przeglad i moze warto to doglebniej sprawdzic ? Przebieg wynosi 62K, wiec moze rozrzad wypada wymienic ?
Generalnie czy komus z was udalo sie tak cife zakrecic i czy po jednorazowym incydencie moze byc potem jaksi syf z autem ? Jaki jest max bezpieczny zakres obrotow na tych silnikach, bo mam nadzieje ze limiter i tak jest ustawiony z zapasem ?
Chcialbym uniknac kosztow, wiec jezeli podczas przegladu sa jakies kluczowe rzeczy do sprawdzenia to wypada je chyba sprawdzic.
Dzieki
P
Chlopaki z ep-klubu juz mi czesciowo odpowiedzieli na pytanie, ale moze ktos z szerszej spolecznosci mial podobny przypadek.
Ostatnio zle mi wskoczyl bieg i D14Z6 zakrecil sie do 7-7,1 tys RPM. Limiter jest na 6,5. Skala sie konczy na 8.
Generalnie auto dalej jezdzi jak jezdzilo i 'na oko' nic sie nie wysypalo w chwili przekroczenia obrotow, ale zbliza mi sie przeglad i moze warto to doglebniej sprawdzic ? Przebieg wynosi 62K, wiec moze rozrzad wypada wymienic ?
Generalnie czy komus z was udalo sie tak cife zakrecic i czy po jednorazowym incydencie moze byc potem jaksi syf z autem ? Jaki jest max bezpieczny zakres obrotow na tych silnikach, bo mam nadzieje ze limiter i tak jest ustawiony z zapasem ?
Chcialbym uniknac kosztow, wiec jezeli podczas przegladu sa jakies kluczowe rzeczy do sprawdzenia to wypada je chyba sprawdzic.
Dzieki
P