Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Co to?



Vassago
22-11-06, 13:32
...a raczej jakie realne korzysci daje taki diwajs... marketingowy bełkot czy rzeczywiscie przydaje sie przy wysilonym N/A, Turbo...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-B16-B17-B18-B20-B-Series-Block-Girdle-Billet-Alum_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33613QQihZ006QQite mZ160055055619QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

Pati
22-11-06, 17:09
podnosi sztywnosc bloku. przydatne jak kręcisz silnik wysoko.

Adam R.
23-11-06, 09:33
jest OK, wsadzaj bo napewno nie zaszkodzi

carlose
24-11-06, 07:26
no wsumie ciekawa rzecz, ale szkoda że do d-series nie ma :?

Adam R.
24-11-06, 09:39
no wsumie ciekawa rzecz, ale szkoda że do d-series nie ma :?a robisz silnik do dragu :?:

Tomo
24-11-06, 17:01
Czy wzmacnianie tych elementów na pewno jest potrzebne?

Pati
24-11-06, 17:16
jak kręcisz silnik pow 9000 obrotów to przydałoby się.

Adam R.
24-11-06, 17:58
mysle ze jest potrzebne przy 10.000rpm lub 2barach

Tomo
25-11-06, 13:18
pytam bo nie widziałem w spec żadnych jun civiców ani nic takiego,

jaka to się profi nazywa?

Adam R.
25-11-06, 13:21
Block Girdle

Pati
25-11-06, 20:39
i ma to kręcący się do 11kobr Spoon EK9

Tomo
27-11-06, 11:20
Witek kręcił swojego civa 10krpm i ładował 2bary

Nic się nie dzieje - wydaje mi się że to jest taki bajer na grójec jak block guard

BRACIA
27-11-06, 15:14
Nic się nie dzieje - wydaje mi się że to jest taki bajer na grójec jak block guard
No to ci sie wydaje :wink:

Antilag
27-11-06, 21:57
"Forced induction B series under 700 HP doesnt need gridle, stock mainstain is enough, just need to change main studs for arp"

Adam R.
27-11-06, 22:27
Zapodam taka małą ciekawostkę,
w silniku k20 nie ma sensu tego zakładać, ponieważ konstrukcja tego nie wymaga
i to tyle
:wink:

Tomo
28-11-06, 12:39
w praktyce najszybsze i najmocniejsze hondy w PL tego nigdy nie mialy, jeżdzą już kolejne sezony i w żadnej z tych najmocniejszych nic co by było związane z tym szajsem się nie popsuło.

W temacie nie padły żadne konkrety poza tym że w spoonowym cifie to jest a w K20 już nie potrzeba a mi się tylko wydaje :roll:

BRACIA
28-11-06, 13:30
w praktyce najszybsze i najmocniejsze hondy w PL tego nigdy nie mialy, jeżdzą już kolejne sezony i w żadnej z tych najmocniejszych nic co by było związane z tym szajsem się nie popsuło.
W praktyce to te fury nie zasuwaja po torze przez dluzszy okres czasu i nie dokrecaja prawie na max, seryjna b18c6 ma juz cos podobnego zastosowane, reszty sie domysl.

Tomo
28-11-06, 13:41
w praktyce najszybsze i najmocniejsze hondy w PL tego nigdy nie mialy, jeżdzą już kolejne sezony i w żadnej z tych najmocniejszych nic co by było związane z tym szajsem się nie popsuło.
W praktyce to te fury nie zasuwaja po torze przez dluzszy okres czasu i nie dokrecaja prawie na max, seryjna b18c6 ma juz cos podobnego zastosowane, reszty sie domysl.

W takim raziem powinniście prezycować swoje wypowiedzi;

Bo np. kto jeździ turbo hondą po torze "dłuższy okres czasu" ;) chciałbym znaleźć więcej niż 5przykładów na świecie :mrgreen:

Więc jak ktoś chce generować długie maksymalne obciążenia na torze swoją +10krpm lub mocno doładowaną hondą powinien sobie zrobić takie wzmocnienie :roll:

Czy dobrze zrozumiałem :?: :roll:

Adam R.
28-11-06, 13:56
w praktyce najszybsze i najmocniejsze hondy w PL tego nigdy nie mialy, jeżdzą już kolejne sezony i w żadnej z tych najmocniejszych nic co by było związane z tym szajsem się nie popsuło.
W praktyce to te fury nie zasuwaja po torze przez dluzszy okres czasu i nie dokrecaja prawie na max, seryjna b18c6 ma juz cos podobnego zastosowane, reszty sie domysl.

W takim raziem powinniście prezycować swoje wypowiedzi;

Bo np. kto jeździ turbo hondą po torze "dłuższy okres czasu" ;) chciałbym znaleźć więcej niż 5przykładów na świecie :mrgreen:

Więc jak ktoś chce generować długie maksymalne obciążenia na torze swoją +10krpm lub mocno doładowaną hondą powinien sobie zrobić takie wzmocnienie :roll:

Czy dobrze zrozumiałem :?: :roll:
Tak

BRACIA
28-11-06, 14:17
W takim raziem powinniście prezycować swoje wypowiedzi;
:)

Więc jak ktoś chce generować długie maksymalne obciążenia na torze swoją +10krpm lub mocno doładowaną hondą powinien sobie zrobić takie wzmocnienie
myslenie ma przyszlosc :) , powinienes wczesniej sie skapnac widzac w opisie do jakich silnikow to jest dedykowane, zazwyczaj tryskasz wiedza na forum :) a przydaje sie tez praktyka.

Tomo
28-11-06, 14:48
Skoro masz taki bagaż praktyki napisz co się uszkodzi w silniku jak nie zamontujemy tego diwajsu a auto będziemy upalać na torze.
(bo rozumiem że coś takiego już się wam przytrafiło)

Co do myślenia:

- Specjalnie zadaje głupie pytania bo adam napisał że jak masz turbo to dobrze to sobie zamontować i nie zaszkodzi :roll: A ja nie słyszałem żeby ktokolwiek jeździł honda turbo po torze :lol: - a jak piszecie to jest wtedy potrzebne :roll:

A znam "kilka" osob które mają hondy turbo ze "strasznymi" mocami, upalają je na 1/4 i gdzie się da a nigdy nie rozwalił się dół...

BRACIA
28-11-06, 15:24
Skoro masz taki bagaż praktyki napisz co się uszkodzi w silniku jak nie zamontujemy tego diwajsu a auto będziemy upalać na torze.
(bo rozumiem że coś takiego już się wam przytrafiło)
Wybacz mi ale nie jestesmy poradnia dla domoroslych tunerow :smile: . Sa materialy w sieci, literatura, pokombinuj , uzyj wyobrazni w celu wizualizacji zjawisk zachodzacych w silniku, to nie boli.

rem36
28-11-06, 15:32
Wybacz mi ale nie jestesmy poradnia dla domoroslych tunerow

a jakimi Wy tunerami jestescie? Z wyksztalcenia? po kursie tunerskim? Nie chcecie powiedziec dlaczego jest tak a nei inaczej ( jesli wiecie) to poco pisac? zeby pokazac ze wiem wiecej ale nie powiem?

Tomo
28-11-06, 15:39
W takim raziem powinniście prezycować swoje wypowiedzi;
:)

Więc jak ktoś chce generować długie maksymalne obciążenia na torze swoją +10krpm lub mocno doładowaną hondą powinien sobie zrobić takie wzmocnienie
myslenie ma przyszlosc :) , powinienes wczesniej sie skapnac widzac w opisie do jakich silnikow to jest dedykowane, zazwyczaj tryskasz wiedza na forum :) a przydaje sie tez praktyka.



Skoro masz taki bagaż praktyki napisz co się uszkodzi w silniku jak nie zamontujemy tego diwajsu a auto będziemy upalać na torze.
(bo rozumiem że coś takiego już się wam przytrafiło)
Wybacz mi ale nie jestesmy poradnia dla domoroslych tunerow :smile: . Sa materialy w sieci, literatura, pokombinuj , uzyj wyobrazni w celu wizualizacji zjawisk zachodzacych w silniku, to nie boli.

Z twoich wypowidzi wnoszę że twoja wiedza w tym temacie jest taka sama jak moja czyli teoretyczna :570:

Podsumowując temat: Jak bierzesz udział w wyścigach, holujesz przyczepę z gruzem lub bijesz rekord prędkości na wyschniętym jeziorze Bonneville swoją hondą - kup block girdle :P

BRACIA
28-11-06, 15:52
Z twoich wypowidzi wnoszę że twoja wiedza w tym temacie jest taka sama jak moja czyli teoretyczna

Podsumowując temat: Jak bierzesz udział w wyścigach, holujesz przyczepę z gruzem lub bijesz rekord prędkości na wyschniętym jeziorze Bonneville swoją hondą - kup block girdle
Dokladnie :grin: :P :)


Nie chcecie powiedziec dlaczego jest tak a nei inaczej ( jesli wiecie) to poco pisac? zeby pokazac ze wiem wiecej ale nie powiem?
Chyba wystarczajaco napisalem oraz inni uzytkownicy by zakumac, jakos Tomo mogl wydedukowac, jezeli samodzielnie dojdziesz do pewnych wnioskow to tym bardziej ta wiedze ci sie przyda gdyz bedzisz mogl ja zastosowac w roznych wariantach znajac zasady i zjawiska zachodzace w silniku. Co do tunerow to wierz mi ze zaden z nas nie jest piekarzem z zawodu i kazdy z nas ma wiedze techniczna, ktora nabylo w szkole, reszta to dodatkowa literatura, wnikliwa analiza, checi,poswiecony czas, wiec nie ma na co wywalac focha :) .

Tomo
28-11-06, 16:20
Zapytałem itr pauzującego za ostrzeżenia :lol:



w b serii, tylko sruby podpor walu wymieniasz i jazda

spoko 700KM

Adam R.
28-11-06, 16:33
Z twoich wypowidzi wnoszę że twoja wiedza w tym temacie jest taka sama jak moja czyli teoretyczna

Podsumowując temat: Jak bierzesz udział w wyścigach, holujesz przyczepę z gruzem lub bijesz rekord prędkości na wyschniętym jeziorze Bonneville swoją hondą - kup block girdle
Dokladnie :grin: :P :)


Nie chcecie powiedziec dlaczego jest tak a nei inaczej ( jesli wiecie) to poco pisac? zeby pokazac ze wiem wiecej ale nie powiem?
Chyba wystarczajaco napisalem oraz inni uzytkownicy by zakumac, jakos Tomo mogl wydedukowac, jezeli samodzielnie dojdziesz do pewnych wnioskow to tym bardziej ta wiedze ci sie przyda gdyz bedzisz mogl ja zastosowac w roznych wariantach znajac zasady i zjawiska zachodzace w silniku. Co do tunerow to wierz mi ze zaden z nas nie jest piekarzem z zawodu i kazdy z nas ma wiedze techniczna, ktora nabylo w szkole, reszta to dodatkowa literatura, wnikliwa analiza, checi,poswiecony czas, wiec nie ma na co wywalac focha :) .ja jestem piekarzem z zawodu :lol:

peace&love

Antilag
30-11-06, 12:15
Wybacz mi ale nie jestesmy poradnia dla domoroslych tunerow

a jakimi Wy tunerami jestescie? Z wyksztalcenia? po kursie tunerskim? Nie chcecie powiedziec dlaczego jest tak a nei inaczej ( jesli wiecie) to poco pisac? zeby pokazac ze wiem wiecej ale nie powiem?

Sledzac poczynania panow Braci, maja wieksze doswiadczenie niz wiekszosc z was. Oczywiscie slabo argumentuja swoje przekonanie. Tak czy siak block gridle do drag racingu zakladaja lanserzy-kolekcjonerzy wszystkiego co na rynku albo hotrod sfwd hardcoreowcy powyzej 800KM i tez niekoniecznie.

Pati
30-11-06, 12:24
b18b nie ma block girdle i ma redline 6500rpm. b18c ma i redline jest pow 8000rpm. a to fabryczne elementy. mysle ze dobry aftermarketowy jeszcze bardziej usztywni blok i pozwoli kręcić bezpieczniej jeszcze wyżej.

BRACIA
30-11-06, 12:38
Sledzac poczynania panow Braci, maja wieksze doswiadczenie niz wiekszosc z was.
Dziekujemy za uznanie :)


Oczywiscie slabo argumentuja swoje przekonanie.
Kazdy ma prawo swobodnie sie wypowiadac i w taki sposob jaki uwaza za sluszny w ramach przyjetych norm kultury :) :P