Zobacz pełną wersję : Swap na skrzynie od D13B2, ale z ktorego roku???
Witam
mam d16y7 i chce wymienic skrzynie na tą z D13B2, Tylko czy jest jakas róznica z którego roku bedzie to d13b2?? bo przeczytałem w dziale "teksty" ze d13b2 z lat 92-94 ma finala 4.250, a model z 95r ma 4.437. Czy to jest jakaś duża róznica?? Bo mam możliwośc kupienia własnie tej skrzyni ale z modelu z roku 94. Czy ją brac??
pozdro
szczypior88
16-09-10, 20:50
najlepsza by była własnie ta z wersji Noblesse z 95 roku. Im krotsza skrzynia tym lepszy power:D:D:D
moze nie power, ale przyspieszenie...
jak juz chcesz zmieniac skrzynie, to domyslam sie ze dla lepszej dynamiki...wiec chyba nie ma innej opcji jak wlasnie "ktorka skrzynia" czyli ta z >94r
szczypior88
16-09-10, 21:31
chodziło mi o doznania a nie koniecznie o moc:P Ale widzę ze Zakit czuwasz:D Ja w swoim ej6 powszechnie uznawanym za seryjnego muła mam skrzynke od D13b2 z 95 r i powiem Ci ze zawija sie nie wiele gorzej jak moje seryjne byłe juz d16z6 w jajku:) Takze skrzynka robi mega robote.
A po czym poznać ze skrzynia z d13b2 jest "właśnie ta" z Noblesse 95? Ma jakieś oznaczenie inne?
Czyli tej z 94r lepiej nie kupować...? K***a, juz mam dosyć tego zakichanego kraju w którym mieszkam, wrcam do PL. Na allegro po wpisaniu "skrzynia d16z6" wyskakuje kilkanaście/ siąt pozycji. a tutaj w całym uk 2 skrzynie od d13b2 (obydwie z 94r) i kilka od d14a4, nie wspomne juz o jakies z d16z6 albo coś tego typu. Sorki za ot. ale strasznie jestem juz tym zdenerwowany bo z rozje***ą skrzynią jezdze już pare miesięcy i nie mogę znalezc nowej.
Czyli dla potwierdzenia - tej z 94 nie należy kupować...?
P.s Chyba ze ktoś ma do sprzedania skrzynie d16z6 lub d13b2 z 95r. i jest w stanie wysłać do uk (pełne koszty wysyłki oczywiscie moje) :eek::eek::eek:
skrzynia z d16z6 tez ma glowne 4,25 tak jak ta z d13b2 z 94r.
szczypior88
17-09-10, 07:23
Nikt Ci nie powiedział ze masz nie kupowac tej z 94 roku. Mówimy tu tylko o tej która jest najlepsza. Ta z 94 roku tez jest dobra bo krotka:)
skrzynia d13b2 94=95=4.43 przełożenie główne. Skrzynia 92 i 93 jest taka sama jak skrzynia d15b2 i d16z6.
Czyli z d13 94-95 lepsza (krótsza) niż d16z6?
szczypior88
17-09-10, 12:46
tak...ma lepszy final i jest krotsza na poszczegolnych biegach
lepszy jak ktoś chce zapier... alać :D ale na trasy to nic fajnego niestety. 4.250 to takie optimum i na trase i na miasto.
szczypior88
17-09-10, 13:30
ja mam 4,437 i faktycznie w trasa to kiszka jest bo przy 100km/h mam 3tys.obr z małym hakiem. W d16y7
Da się jakoś poznać tą skrzynie z 95roku? Mam EG3 z 95r, pełna elektryka (jak poznać jaka to wersja wyposażenia? naklejek nie ma :D) i pierwotnie było tam D13B2. Potem ktoś zrobił swapa na D16Z6 i zastanawiam się z jaką skrzynią jeżdżę.
ja mam 4,437 i faktycznie w trasa to kiszka jest bo przy 100km/h mam 3tys.obr z małym hakiem. W d16y7
Ja przy 100km/h też mam 3k obrotów, a z tego co wiem mam seryjną skrzynie d15b2... Przy 130 licznikowych (125 według nawigacji) mam około 4k... Jak sprawdzić tą skrzynie?:o
masz tabele przelozen na forum, to sobie porownaj...
jacente ale przeciez to nie musi byc noblesse ze byl krotszy finał, tylko po prostu d13b2 95 rok.. wiec wyposazenie nie ma nic do rzeczy.
Hehe jak widać każdy ma swoje zdanie bo na poprzedniej stronie jest napisane, że z Noblesse :D
no ale ja mam swoje zdanie poparte doswiadczeniem... miałem d13b2 z 95 roku, w wersji college i mialo krotka skrzynie.. wiec tu nie chodzi o wyposażenie (i niby dlaczego miałoby to miec znaczenie).
No i ja bym się skłaniał do takich samych wniosków ;) Producentowi nie opłacało by się tak różnicować skrzyń w zależności od wersji. W końcu to produkcja taśmowa i pewnie wyposażenie wkładają na samym końcu i wtedy różnicują wersje a silniki i skrzynie ładują wszędzie takie same i raczej na początku montażu.
No ale jak patrzę na taką wykręconą skrzynię to mam jakąkolwiek możliwość rozpoznać że to jest TA skrzynia?
No ale jak patrzę na taką wykręconą skrzynię to mam jakąkolwiek możliwość rozpoznać że to jest TA skrzynia?
i o to w tym wszystkim chodzi... jaka jest możliwość? Każda skrzynia ma naklejke z jakimś kodem i numerem, da się w jakikolwiek sposób z tej naklejki wywnioskować rok produkcji, model, przełożenia?
skolopendra
18-09-10, 19:29
No ale jak patrzę na taką wykręconą skrzynię to mam jakąkolwiek możliwość rozpoznać że to jest TA skrzynia?
bez rozebrania.nie
Czeli na zaufanie i trochę szczęścia trzeba liczyć... trochę lipa.
Czyli znając życie w 80% przypadkach zostaniesz oszukany ;)
to kup z aero lub 5D z wersji 1.4/1.5....
Tam jest 4.4 FD i nie trzeba sie obawiac bo jest oznaczenie a i mniej wylatana jest:D
ja tak zrobilem a cenowo prawie to samo :)
troche masz racji kolego a troche nie.
W D14A7 i w D14A8 jest przełożenie 4,437 i skrzynie z tych silników maja oznaczenie 1M.
Ale oznaczenie 1M ma także skrzynia z Aerodecka z D15Z8 i ma najdłuższe przełożenie z możliwych czyli 3,888 oraz z D16B2 gdzie przełożenie też jest długie 4,058 :)
Łatwiej jest w tym wypadku trafić na przełożenie 4,4 jezeli widzisz od jakiego silnika była odkręcona :) bo na słowo też nie ma co wierzyć
skolopendra
20-09-10, 19:50
albo kupić już samo przełożenie 4,4 luzem .wtedy będzie 100% :)
Nie mowa o 1M bo to loteria jak z D13, masz racje moj blad:cool: ale chodzilo mi o 9A
mam 4.4 i w trasie jest zle...Wyprzedzanie lepiej ale ekonomia i komfort:mad: lepiej kup S20 z 4.2 bo z 4.4 to dobre tylko w miescie bo mniej pali i fajnie kreci :D
*albo tak jak pisal Skolopendra:p ale przy rozbieraniu to ja juz bym zrobil hybryde...:o
Witam czy do skrzyni s40 z D14A4 97r bez żadnych problemów wsadzę FD 4,4 np. z D13B2 s20 pozdrawiam arek
TO jak jest w końcu skrzynia z 95 jest krótsza od reszty czy 94 też jest krótsza. Bo większość pisze że tylko 95 ale jogal pisze że 94 też. Kolega ma identycznego civica jak ja tylko że 94 rok i kiedyś jak nie miałem porobionego silnika to raczej równo szły. Więc chyba wynika że 94 tez jest krótsza. Bo inaczej na którymś biegu było by dość wyraźna różnica w przyśpieszaniu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.