Zobacz pełną wersję : Felgi stalowe od VW w Civic
Pojechałem an stacje w celu wywazenia kół ( drgania kierownicy i szukam tego przyczyny) a facet mi stwierdził ze problem nie tkwi w niewywazonych kołach tylko w tym ze mam załozone felgi od VW . Czy to mozliwe czy poprostu chce zarobic na mnie . Jest taka mozliowosc zeby felgio od VW pasowały do Hondy i dało sie jezdzić ??, bo jzu jezdze na nich ponad miesiac czyli od zakupu samochodu.
a jaka jest srednica otworu tych felg, sam rozstaw srub nie zalatwia sprawy
felgi od VW pasuja do Hondy
VW ma wiekszy otwór centrujacy
potrzebujesz pierscieni centrujacych, aby felga byla idealnie osadzona na piaste, wtedy mozesz wyeliminowac drgania.
jest mozliwość, bo otwór centrujący w VW jest wiekszy od hondowskiego, czyli fizycznie da się załozyć felgi od VW, ale nie będa one wycentrowane. Rozstaw śrub jest ten sam.
czyli wcale nie musze zmieniac felg , tylko wystarczy pierscienie załozyc?? , bo facet mi o takim sposobie nic nie wspomniał tylko zaoferował nowe felgi
zgadza sie otwor jest wiekszy w VW/SEAT i od tego sa drgania. kupile swojego civa marcu jeszcze na zimowkach i wlasnie byly fegi z VW. wrzucilem je znowu po wywazeniu i sa drgania od 110km/h. kolejne wywazanie i okazalo sie ze wszystko ok. oponierz to samo powiedzial mi i nie chcial zarobic bo to ziomek dobry.
przerzucilismy na stare felgi po eg3 i jest spokoj.
moze sproboj je zamienic lub dokupic te tuleje
ok czyli teraz jzu wiem jak to wyglada. Musze teraz pomysle czy kupic te pierscienie co nie jest drogim interesem czy tez moze zainwestowac w nowe felgi choć te od vw sa w dobry stanie . Ja tez wąłsnie kupiłem autko i stało na zimówkach .
Taniej chyba bedzie kupic pierscienie, jesli nie znasz zakladu tokarskiego, ktory Ci je dorobi to na allegro bez problemu znajdziesz takie pierscienie, jakich potrzebujesz: http://moto.allegro.pl/search.php?string=centrujace&category=3&country=1&location_radio=2&state=0&st=gtext&order=pd&listing_sel=2&listing_interval=7&price_from=&price_to=
jeste jeszcze jedno małe ale ... nie dostaniesz pierścieni na felgi stalowe ... tylko na aluminowe
jeste jeszcze jedno małe ale ... nie dostaniesz pierścieni na felgi stalowe ... tylko na aluminowe
dokladnie
czyli powiadacie ze kicha :/ bo ja mam stalówki :/ wiec czeka mnie wymiana felg :?
[ Dodano: Pon 20 Lis, 2006 ]
Panowie ale przed chwilą przejrzałem troche auki a allegro i tez maja pierscienie do felg salowych(przynajmniej tak pisza) wiec jak to jest , da sie dokupic do stalówek pierscienie czy tez nie ? bo tearz to jzu sam nie wiem
makes, kurde ziom ... z mojej wiedzy wynika - ze nie ma opcji aby na stalówke założyć pierścień centrujący ... pytałem się w kilku wulkanizacjach i mi powiedzieli ze nie da rady tylko na ALUSY ... na allegro rózne rzeczy ludzie sprzedaja i rozne rzeczy wypisuja ... na twoim miejscu bym sie popytał specjalistow w tym fachu - czyli wulkanizatorow ...pzdr !
ok dzieki , tylko teraz to mnie co innego zastanawia bo to owe bicie spowodowane ma niby byc niedopasowanymi felgami ale tu kazdy pisze ze to u nich wystepuje prz 100km/h i wzwyz a ja odczuwam delikatne wychylenia kierownicy raz w prawo raz w lewo przy mało predkosciach :/
Może masz uszkodzoną oponę. Ja miałem to samo. Jeżdziłem na letnich uzywanych oponach, cały czas coś było nie tak. Najpierw wibracje,potem ściąganie w lewą stronę, na koniec własnie to co piszesz,delikatne drgania kierownicy raz w lewą raz w prawą stronę. Założyłem nowe zimówki i jak ręką odjął.
ja nei wiem w czym problem jest dorobic pierscienie do stalówek... :/
No wlasnie czym sie rozni pierscien na felge aluminiowa od pierscienia na stalowa. Moze chodzi o material z jakiego maja byc wykonane?
No ja juz nie wiem co z tymi pierscieniami , tu piszecie ze nie ma pierscieni do stalówek , podjade do wulkanizatora i sie spytam poprostu jak sprawa wyglada. a włąsnie zmierzałem do oponiarzy aby sprawdzic czy z moimi oponami wszytko ok ale Oni od razu za przyczyne mego problemu uznali nieodpowiednie felgi. pozamieniam koła z przodu na tył i zobacze efekt.
[ Dodano: Czw 23 Lis, 2006 ]
no i tak : w wulkanizacji powiedzieli mi ze nie da rady załozyc pierscieni centrujacych do felg stalowych ( dlaczego to juz nie pytałem ) a zmiana opon nic nie pomogła ( przezuciłem z przodu na tył bo innej opcji nie miałem) dalej kierownica wychyla sie delikatnie raz w prawo raz w lewo:/
[ Dodano: Pon 27 Lis, 2006 ]
okazało sie ze felgi mam dobre , po zmierzeniu wyszło ze jest 0,3 mm roznicy miedzy piasta a srednica felgi a wiec tyle aby załozyc felge, a bujanie sie kierownicy ustapiło po zmianie opon na nowe , wiec jest oki :)
Ja mam obecnie (zima) od golfaIII i jest OK tylko kołpaki nie pasują bo inne et (nie dochodzi do otworów na śruby) i wentyl nie jest tam gdzie powinien.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.