Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Felgi stalowe od VW w Civic



makes
20-11-06, 11:31
Pojechałem an stacje w celu wywazenia kół ( drgania kierownicy i szukam tego przyczyny) a facet mi stwierdził ze problem nie tkwi w niewywazonych kołach tylko w tym ze mam załozone felgi od VW . Czy to mozliwe czy poprostu chce zarobic na mnie . Jest taka mozliowosc zeby felgio od VW pasowały do Hondy i dało sie jezdzić ??, bo jzu jezdze na nich ponad miesiac czyli od zakupu samochodu.

boomer
20-11-06, 11:39
a jaka jest srednica otworu tych felg, sam rozstaw srub nie zalatwia sprawy

LIO
20-11-06, 11:43
felgi od VW pasuja do Hondy
VW ma wiekszy otwór centrujacy
potrzebujesz pierscieni centrujacych, aby felga byla idealnie osadzona na piaste, wtedy mozesz wyeliminowac drgania.

ppm702
20-11-06, 11:44
jest mozliwość, bo otwór centrujący w VW jest wiekszy od hondowskiego, czyli fizycznie da się załozyć felgi od VW, ale nie będa one wycentrowane. Rozstaw śrub jest ten sam.

makes
20-11-06, 12:42
czyli wcale nie musze zmieniac felg , tylko wystarczy pierscienie załozyc?? , bo facet mi o takim sposobie nic nie wspomniał tylko zaoferował nowe felgi

wieshaq
20-11-06, 12:44
zgadza sie otwor jest wiekszy w VW/SEAT i od tego sa drgania. kupile swojego civa marcu jeszcze na zimowkach i wlasnie byly fegi z VW. wrzucilem je znowu po wywazeniu i sa drgania od 110km/h. kolejne wywazanie i okazalo sie ze wszystko ok. oponierz to samo powiedzial mi i nie chcial zarobic bo to ziomek dobry.
przerzucilismy na stare felgi po eg3 i jest spokoj.

moze sproboj je zamienic lub dokupic te tuleje

makes
20-11-06, 12:50
ok czyli teraz jzu wiem jak to wyglada. Musze teraz pomysle czy kupic te pierscienie co nie jest drogim interesem czy tez moze zainwestowac w nowe felgi choć te od vw sa w dobry stanie . Ja tez wąłsnie kupiłem autko i stało na zimówkach .

Lipek
20-11-06, 17:08
Taniej chyba bedzie kupic pierscienie, jesli nie znasz zakladu tokarskiego, ktory Ci je dorobi to na allegro bez problemu znajdziesz takie pierscienie, jakich potrzebujesz: http://moto.allegro.pl/search.php?string=centrujace&category=3&country=1&location_radio=2&state=0&st=gtext&order=pd&listing_sel=2&listing_interval=7&price_from=&price_to=

TDP
20-11-06, 17:44
jeste jeszcze jedno małe ale ... nie dostaniesz pierścieni na felgi stalowe ... tylko na aluminowe

Furious
20-11-06, 18:17
jeste jeszcze jedno małe ale ... nie dostaniesz pierścieni na felgi stalowe ... tylko na aluminowe
dokladnie

makes
20-11-06, 22:31
czyli powiadacie ze kicha :/ bo ja mam stalówki :/ wiec czeka mnie wymiana felg :?

[ Dodano: Pon 20 Lis, 2006 ]
Panowie ale przed chwilą przejrzałem troche auki a allegro i tez maja pierscienie do felg salowych(przynajmniej tak pisza) wiec jak to jest , da sie dokupic do stalówek pierscienie czy tez nie ? bo tearz to jzu sam nie wiem

TDP
20-11-06, 23:02
makes, kurde ziom ... z mojej wiedzy wynika - ze nie ma opcji aby na stalówke założyć pierścień centrujący ... pytałem się w kilku wulkanizacjach i mi powiedzieli ze nie da rady tylko na ALUSY ... na allegro rózne rzeczy ludzie sprzedaja i rozne rzeczy wypisuja ... na twoim miejscu bym sie popytał specjalistow w tym fachu - czyli wulkanizatorow ...pzdr !

makes
20-11-06, 23:23
ok dzieki , tylko teraz to mnie co innego zastanawia bo to owe bicie spowodowane ma niby byc niedopasowanymi felgami ale tu kazdy pisze ze to u nich wystepuje prz 100km/h i wzwyz a ja odczuwam delikatne wychylenia kierownicy raz w prawo raz w lewo przy mało predkosciach :/

sodaone
21-11-06, 09:15
Może masz uszkodzoną oponę. Ja miałem to samo. Jeżdziłem na letnich uzywanych oponach, cały czas coś było nie tak. Najpierw wibracje,potem ściąganie w lewą stronę, na koniec własnie to co piszesz,delikatne drgania kierownicy raz w lewą raz w prawą stronę. Założyłem nowe zimówki i jak ręką odjął.

LIO
21-11-06, 09:48
ja nei wiem w czym problem jest dorobic pierscienie do stalówek... :/

boomer
21-11-06, 10:16
No wlasnie czym sie rozni pierscien na felge aluminiowa od pierscienia na stalowa. Moze chodzi o material z jakiego maja byc wykonane?

makes
21-11-06, 11:51
No ja juz nie wiem co z tymi pierscieniami , tu piszecie ze nie ma pierscieni do stalówek , podjade do wulkanizatora i sie spytam poprostu jak sprawa wyglada. a włąsnie zmierzałem do oponiarzy aby sprawdzic czy z moimi oponami wszytko ok ale Oni od razu za przyczyne mego problemu uznali nieodpowiednie felgi. pozamieniam koła z przodu na tył i zobacze efekt.

[ Dodano: Czw 23 Lis, 2006 ]
no i tak : w wulkanizacji powiedzieli mi ze nie da rady załozyc pierscieni centrujacych do felg stalowych ( dlaczego to juz nie pytałem ) a zmiana opon nic nie pomogła ( przezuciłem z przodu na tył bo innej opcji nie miałem) dalej kierownica wychyla sie delikatnie raz w prawo raz w lewo:/

[ Dodano: Pon 27 Lis, 2006 ]
okazało sie ze felgi mam dobre , po zmierzeniu wyszło ze jest 0,3 mm roznicy miedzy piasta a srednica felgi a wiec tyle aby załozyc felge, a bujanie sie kierownicy ustapiło po zmianie opon na nowe , wiec jest oki :)

marf
28-11-06, 22:17
Ja mam obecnie (zima) od golfaIII i jest OK tylko kołpaki nie pasują bo inne et (nie dochodzi do otworów na śruby) i wentyl nie jest tam gdzie powinien.

sodaone
29-11-06, 10:26
Mówiłem,że opony :)