Zobacz pełną wersję : witam problem z odpaleniem
witam przed chwila kupilem honde VI 1.4 75KM pisalem post niedawno o zmodyfikowanie jej na 90 KM. wszystko pięknie chodizla na dotyk zawsze odpalal zero ksztuszenia. zalałem go za stówke przyjechałem pod blok przyszedlem do domu i chcialem za okolo 2 godizny odpalic autko i nie chce zapalic, swieci sie kontrolna pomaranczowa od benzyny, prąd jest, rozrusznik kręci, bak do polowy pelny, prosze o pomoc, u mnie nikt sie z takim czyms nie spotkal ze znajomych :/
Pablo18Kce
13-09-10, 23:46
Hej,
Po 1 Witamy na forum,
po 2. SAMODIAGNOSTYKA >> Zobacz czy komputer wywala jakiej błędy. Jak je samemu odczytać oraz ich oznaczenia znajdziesz na forum bo to temat rzeka. Bez tego ani rusz. Jedyna sugestia jaka na chwilkę obecną mi się nasuwa (i tej usterki komputer Ci nie wywali) to przekaźnik pompy paliwa a konkretniej mówiąc zimne luty na jego układzie scalonym. Samochód wtedy nie pali na ciepłym silniku, a po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy paliwa.
Powodzenia
Pozdrawiam
Paweł
komputer tylko resetowałem odłączalem akumulator ale dziwne ze swieci sie ta kontrolka paliwa a niepowinna to mnie martwi, spotakl sie moze ktos z czyms takim ??
Czym według Ciebie jest kontrolka paliwa? Check engine? zrób samodiagnostyke:o
nie nie rezerwa paliwa sie swieci
A co to jest kontrolka paliwa? Chodzi o tę pomarańczową z rysunkiem silnika?
Mi też to wygląda na przekaźnik pompy paliwa.
skolopendra
14-09-10, 16:30
więc droga ta woda jak za 100zł ;)
może głupie ale mozesz sprawdzić czy przypadkiem nie wypiąl sie jakis weżyk podający paliwo.
zawiozłem do mechanika i dziwne ale mowia ze nie bylo paliwa, ze dolali 5 l i pali ale tylko chwile i gasnie bo podobno pompa nie ma zasilania i ze bag byl wyciagany i ogolnie ze po*******one z elektryka cos i to grubo, jutro bede wiedzial wiecej
skolopendra
14-09-10, 17:46
jak to nie było paliwa?! może ci skroili pod blokiem?
no moze moze albo panowie mechanicy :) ale i tak podobno pompa nie ma zasilania i ogolnie z tym bakiem dziwna sprawa. ale wykluczajac opcje ze mi ktos ukradl to paliwo to nie mam pojecia jak to sie moglo stac ze 20 litrow zniknelo nagle po przejechaniu 40 KM
skolopendra
14-09-10, 20:12
jak pompa nie ma zasilania, to zazwyczaj wystarczy przelutować przekaźnik pompy
no zobaczymy co tam mi powiedzą panowie spece :) ale zapytam ich jutro o to
Pablo18Kce
14-09-10, 23:49
Ja bym zaczął samemu od przekaźnika. Jeśli mechanik nie jest biegły w sprawach "hondy" to może Ci kazać wymieniać część po części by dojść metodą prób i błędów a Ty będziesz płacić jak za zboże...
zobaczymy ile mi dzisiaj powie i czy wiedza co jest nie tak, jezeli powie za duzo to podziekuje
hmmm ale gdyby to byl przekaznik to by nie palil na cieplo a on wogole nie pali wiec chyba to nie to czy sie myle ?
Mój nie chciał czasami palić na zimnym również, przelutowałem przekaźnik i jak ręką odjął :o
hmmm no ok napewno to sprawdze albo powiem im czy tam patrzeli :) a jak przekaznik bedzie wporzadku to jakies inne tropy ?
skolopendra
15-09-10, 14:47
przekaźnik to częsta usterka.
panowie paliwo ci skroili, teraz przelatują przekaźnik i krzykną 400zł
:rolleyes:
a widzisz panowie mowia ze wszystko ok pompa dziala przekaznik tez :) tylko ze jak odpalasz ze stacyjki to pompa nie zaskakuje :) wiec podobo cos z elektryka
juz problem rozwiazany wydalem 200 zl za naprawe podobno bylo cos z elektryka po*******one ze jakis kabel nie dochodzil bo ktos zrobil taka prowizorke tam wszystkie kable poplątane. dzieki wszystkim za rady teraz wszystko smiga jeszcze musze tylko przerobic ten silnik na 90 KM.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.