Zobacz pełną wersję : EJ6 Problem - dziwnie przerywa
Witam mam EJ6 2000r 1.6 iLS 105 km przebieg 177k.
Problem jest następujący : Autko jak je przeciągam na dwójeczce ma takie zawiechy, że jakby spada moc i dalej ciągnie np. Pedał do dechy obroty rosną i miedzy 4k a 5k gwałtowny spadek mocy a potem dalej ciągnie. Wogóle wydaje mi się, że jest zamulona. Dziwnie przyspiesza. Podkreślam, że obroty nie skaczą a silnik chodzi jak złoto. Nic nie stuka nic nie puka.
Proszę niech ktoś napisze co to może być.
Sprawdzałeś świece i filtr paliwa? Robiłeś samodiagnostykę?
Robilem kompleksowa wymiane 3k km temu mianowicie : olej filtr pow. oleju paliwa. kabinowke, swiece i kompletny rozrzad wraz z wszysciutenkimi paskami.
możliwe że rozrząd przestawiony
Musiałbyś wykręcić pierwszą świecę i zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić czy jak masz 1 tłok w GMP to jest mijanka na zaworach. Jak tak to rozrząd jest ok, jak nie to coś jest przestawione...
Rozrząd był robiony w dobrym serwisie więc to można wykluczyć
Rozrząd był robiony w dobrym serwisie więc to można wykluczyć
W dobrym serwisie tez pracuja ludzie. :]
hmm a dlaczego akurat rozrzad ?
Bo mulenie bez przerywania silnika, trochę większe spalanie, "dziury" w mocy to objawy przestawionego o +/- 1 ząbek rozrządu...Jeśli się mylę to poprawcie mnie
hmm a dlaczego akurat rozrzad ?
bo wspominałeś że nie tak dawno właśnie ci go wymieniali - czy przed jego wymianą tez były odczucia braku mocy ??
nie wiem bo jak kupilem to nie dusilem odrazu bo nei wiadomo co i jak, dopiero jak porobilem wszystko zacząłem jezdzic normalnie ;p ale to nie jest az taK mocno wyczuwalne, poprostu przyspiesza chwila zwolnienia i rura znowu.
i nie zawsze tak sie dzieje, ale najczesciej jak mam malo paliwa, tzn blisko rezerwy
U mnie na rezerwie jak dam do dechy od jednynki do czerwonego pola to też przerywa czasami bo paliwo w zbiorniku idzie na tył zbiornika a pływak jest z pompą jest z przodu i nie dostaje paliwa...
Ale u Ciebie nie powinno się to dziać jak rezerwwa nie pali się cały czas...
Ja bym przeczyścił wtryskiwacze jeszcze
Bo mulenie bez przerywania silnika, trochę większe spalanie, "dziury" w mocy to objawy przestawionego o +/- 1 ząbek rozrządu...Jeśli się mylę to poprawcie mnie
tu się zgodzę..jest to możliwe..ja miałem przestawiony o 3 zęby (wybitnie zdolny mechanik) i do 3000 obr/min szedł prawie normalnie a w górę praktycznie wogóle..do tego nie był ustawiony zapłon bo jak wiadomo skoro rozrząd przestawiony to zapłonu też dobrze nie ustawisz..musisz się zgłosić do osoby która ma pojęcie i niech CI sprawdzi, ewentualnie pasowe przekręci i ustawi na nowo zapłon..powinno być dobrze..opisz końcowy rezultat bo pewnie są osoby ciekawe zakończenia :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.