Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : EJ6 Problem - dziwnie przerywa



Revi
12-09-10, 14:54
Witam mam EJ6 2000r 1.6 iLS 105 km przebieg 177k.
Problem jest następujący : Autko jak je przeciągam na dwójeczce ma takie zawiechy, że jakby spada moc i dalej ciągnie np. Pedał do dechy obroty rosną i miedzy 4k a 5k gwałtowny spadek mocy a potem dalej ciągnie. Wogóle wydaje mi się, że jest zamulona. Dziwnie przyspiesza. Podkreślam, że obroty nie skaczą a silnik chodzi jak złoto. Nic nie stuka nic nie puka.

Revi
12-09-10, 19:03
Proszę niech ktoś napisze co to może być.

mixturant
12-09-10, 19:20
Sprawdzałeś świece i filtr paliwa? Robiłeś samodiagnostykę?

Revi
12-09-10, 19:36
Robilem kompleksowa wymiane 3k km temu mianowicie : olej filtr pow. oleju paliwa. kabinowke, swiece i kompletny rozrzad wraz z wszysciutenkimi paskami.

WaSSIL
12-09-10, 19:41
możliwe że rozrząd przestawiony

mixturant
12-09-10, 19:53
Musiałbyś wykręcić pierwszą świecę i zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić czy jak masz 1 tłok w GMP to jest mijanka na zaworach. Jak tak to rozrząd jest ok, jak nie to coś jest przestawione...

Revi
12-09-10, 19:53
Rozrząd był robiony w dobrym serwisie więc to można wykluczyć

Tiga
12-09-10, 20:04
Rozrząd był robiony w dobrym serwisie więc to można wykluczyć

W dobrym serwisie tez pracuja ludzie. :]

Revi
12-09-10, 20:09
hmm a dlaczego akurat rozrzad ?

mixturant
12-09-10, 20:36
Bo mulenie bez przerywania silnika, trochę większe spalanie, "dziury" w mocy to objawy przestawionego o +/- 1 ząbek rozrządu...Jeśli się mylę to poprawcie mnie

WaSSIL
12-09-10, 21:00
hmm a dlaczego akurat rozrzad ?
bo wspominałeś że nie tak dawno właśnie ci go wymieniali - czy przed jego wymianą tez były odczucia braku mocy ??

Revi
13-09-10, 08:58
nie wiem bo jak kupilem to nie dusilem odrazu bo nei wiadomo co i jak, dopiero jak porobilem wszystko zacząłem jezdzic normalnie ;p ale to nie jest az taK mocno wyczuwalne, poprostu przyspiesza chwila zwolnienia i rura znowu.

i nie zawsze tak sie dzieje, ale najczesciej jak mam malo paliwa, tzn blisko rezerwy

misiek707
13-09-10, 10:13
U mnie na rezerwie jak dam do dechy od jednynki do czerwonego pola to też przerywa czasami bo paliwo w zbiorniku idzie na tył zbiornika a pływak jest z pompą jest z przodu i nie dostaje paliwa...

Ale u Ciebie nie powinno się to dziać jak rezerwwa nie pali się cały czas...

Ja bym przeczyścił wtryskiwacze jeszcze

łosiek
13-09-10, 14:16
Bo mulenie bez przerywania silnika, trochę większe spalanie, "dziury" w mocy to objawy przestawionego o +/- 1 ząbek rozrządu...Jeśli się mylę to poprawcie mnie

tu się zgodzę..jest to możliwe..ja miałem przestawiony o 3 zęby (wybitnie zdolny mechanik) i do 3000 obr/min szedł prawie normalnie a w górę praktycznie wogóle..do tego nie był ustawiony zapłon bo jak wiadomo skoro rozrząd przestawiony to zapłonu też dobrze nie ustawisz..musisz się zgłosić do osoby która ma pojęcie i niech CI sprawdzi, ewentualnie pasowe przekręci i ustawi na nowo zapłon..powinno być dobrze..opisz końcowy rezultat bo pewnie są osoby ciekawe zakończenia :)