Zobacz pełną wersję : Fidanza
opłaca sie kupic uzywana fidanze koło zamachowe do B seri??
mam za dobra kase do wyrwania tylko nie wiem czy to moze byc jakoś zużyte ?? niby technicznie jest wszystko ok tylko nosi ślady uzytkowania
zwroc uwage na powierzchnie styku ze sprzeglem w jakim jest stanie, ogolnie to sie ywmienia jakby byla zuzyta ;)
opłaca sie kupic uzywana fidanze koło zamachowe do B seri??
Zależy jaka cena i jaka waga.
Zależy jaka cena i jaka waga.
a jaka waga najlepsza do b18c4? :P bo tez sie nad tym zastanawiam a widzialem 3,4kg jak tez 6kg homemade :/ kupujac lekki zamach trzeba cos wiecej jeszzce kupic? bo raz ktos mi pisal ze jak zamach bedzie lekki to znowu cos tam sie wysypie :/ prawda to?
jak masz sprzęgło ok to nic nie trzeba robić, niby około 6kg można spokojnie na tym jeździć a przy lżejszym większy hardcore, choć powiem że sam będę zakładać właśnie 3,4kg
jak masz sprzęgło ok to nic nie trzeba robić, niby około 6kg można spokojnie na tym jeździć a przy lżejszym większy hardcore, choć powiem że sam będę zakładać właśnie 3,4kg
no sprzeglo seria :/ tak wiec nie bedize to slizgalo? :> bo 3,4kg to juz sporo lzejsze kolo :)
no sprzeglo seria :/ tak wiec nie bedize to slizgalo? :> bo 3,4kg to juz sporo lzejsze kolo :)
Podobno wystarczy, ale ja i tak kupuje komplet nowego ze względu że kolega pojechał wymieniać łożyska i okazało się że tarcza jest już zużyta i od razu wole się przygotować na większy koszt zrobić to raz i już nie zaglądać do tego.
a jakie sprzeglo kupujesz do b18c4? :> to jest to samo co do b16a2? :> i jaka cena? :>
Powiem ci tak, koledze w b16 jak powiedzieli że tarcza do wymiany to koszt jakiś pod ~800zł, ja dużo na necie nie szukałem tylko patrzyłem na stronę exedy i tam oem jakieś ~1200zł ale komplet za tarcze, docisk i łożysko, ale jakieś 100zł drożej jest seria stage 1 i nad tym myślałem bo jak się poszuka na necie to można w cenie oem dostać, a nie szukałem jeszcze ile seria kosztuje gdzieś indziej, a w warsztacie ost mówili że około ~800zł można komplet wyrwać taniej. Oczywiście wszystko mowa exedy, od razu nie musisz się zaopatrywać, można najpierw zdjąć i zobaczyć jak wygląda obecne, ale ja przezornie chce już mieć to żeby auto nie stało za długo. Po prostu biorę całą górę części i robię skrzynie od początku do końca.
no u mnie seria od b18c4 jest :( a swap mial 150tys km przejechane wiec pewnie nie jest juz za dobre :) zobacze co mi wyjdzie z ta s80 wtedy sie dowiem co i jak :) ale jak by wlozyl s80 plus lekki zamach to by juz robilo masakre :P
hyhyh ja tez narazie sie wstrzymuje bo u mnie tez wyladuje s80 ;]
ale jak by wlozyl s80 plus lekki zamach to by juz robilo masakre :P
Dokładnie, dlatego ja wkładam lekki zamach łącznie z przełożeniami z y21 1-4 więc myślę że też będzie spoko.
Dokładnie, dlatego ja wkładam lekki zamach łącznie z przełożeniami z y21 1-4 więc myślę że też będzie spoko.
oplaca sie? :P ja tez myslalem zeby robic przekladke ale sie nie oplaca :P glowne bedziesz mial 4,266 :( a itr ma 4.7 :P
Ale ja mam aero i nie potrzebuje super szybkiej skrzyni bo i tak buda jest cięższa a tak to małym kosztem auto będzie trochę bardziej dynamiczne. A skrzynie z itr to tak trzeba liczyć ~3800zł więc w porównaniu do samych przełożeń z y21 za ~800zł to jest znaczna różnica i dla tego mogę sobie wziąć lekki zamach do tego. Jak dla mnie powinno być ok, bo wszystko zależy czego ty oczekujesz od auta.
dobra s80 za 3000zl kupisz, swoja s9b sprzedajesz za 1400zl, dokladasz i masz s80 :P ja tak to widze ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.