Zobacz pełną wersję : brak mocy eg4 d15b2
Witam. Zauważyłem że niestety ale moja hania nie "idzie" tak jak powinna,przynajmniej w porownaniu z d15b2 w sedanie. Wydaje mi sie że powinna sie zbierać szybciej od sedana chociażby. no ale okej. Przy dwojce idzie jeszcze jako tako ale jak wrzuce trojke no to juz lipa totalna od 4,5tys do 6 zbiera sie jak traktor a dalej jest juz tylko gorzej. nie wiem co może być przyczyna.tak jakby była zamulona. aaa i na autostradzie poleciała 160 a dalej już niechciała,obrotomierz na 4,5tys i stoi. filtry wymienione,przepustnice otwieraja sie do konca,niewiem. ma ktos racjonalne wytłumaczenie i sposob aby hania latała jak trzeba?
rozrząd, niedrożny kat, filtr powietrza.. opcji jest wiele
filtr paliwa - nowy
filtr powietrza - nowy
świece - nowe
kable - nowe
myślisz, że kat by aż tak przymulał?
jakby rozrząd był źle ustawiony to by było czuć a jest jakby ok, ale sprawdzę.
zaworki też mi lekko klepią, ale to by tak bardzo na to nie wpływało.
po pierwsze wywal kata, wsadz jakieś AVG w obudowie kata i bedzie luks. ja w swoim d15b2 wywaliłem kata i poprawa była dość znaczna.
daj zimny dolot powietrza ze zderzaka do filtra powietrza. i powinno być lepiej;)
i wywal tą blaszke w puszce co na foto jest.
http://img43.imageshack.us/img43/5922/dsc06495l.th.jpg (http://img43.imageshack.us/i/dsc06495l.jpg/)
zmierz kompresje i sprawdź rozrząd dla świetego spokoju, zawory też zdałoby sie ustawić jak nie były dawno ruszane,blaszka nie jest bez powodu, nie będzie się tak bez niej kręcił na górze jak powinien
Jak już sprawdzisz rozrząd to ustaw zapłon. Tak, tej blaszki bym nie ruszał, bywa że są po tym dziwne anomalie ;] Niesprawny kat może naprawdę baardzo zamulić auto.
No i prosze, doszedłem prawie do ładu z Hania, okazało sie że wtryski były do dupy:/ wymieniłem przepustnice z kolektorem i wtryskami i śmiga ładnie:) ale jeszcze mam wrażenie że na 3 biegu lekko przymula. Kable kopułka kolektor przepustnica wtryski filtry wymienione , kat wycięty.
Ja tam na swoje b2 przed konwersja na mpfi nie narzekałem specjalnie. Problem był tylko taki że na zimnym potrafił się przydławić na niskich obrotach po dodaniu gazu, tak między 2000-2500, na rozgrzanym było już zawsze ok. Polecam konwersję na mpfi, naprawdę odmula i do tego nieco mniej paliwa schodzi.
Wiesz ja niedługo szykuje sie na minime Z6 (d16z6) wiec poczekam na pana vtec'a:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.