Zobacz pełną wersję : miski olejowe w d serii
pytanie jakie są różnice miedzy miskami w d seriach?jaka miska z innej d serii podejdzie do d15b2 w eg4 ? próbowałem z miską od b7 ale nie udało się mimo ze na oko była taka sama to po wymianie i odpaleniu silnika zapaliła się kontrolka oleju:(i pytanie z np z d16A6 lub innego silnika z serii d podejdzie?pozdrawiam
No to czym się różni ta miska, skoro na oko jest taka sama???
wydaje mi się ze zanurzeniem smoka w tym otworze co jest w misce skoro zapaliła się kontrolka oleju
one są identyczne, dopiero w 6genie byly inne miski bo aluminiowe, we wczesniejszych genach dserii Sohc są takie same, wiec nie wiem co ty zrobiles ze sie kontrolka zapaliła...moze nie zalales oleju :D
z y7 mialem miske i gosciu montowal to do b7 i mu podeszla bez problemu
karpik a długo kontrolka nie gasła ?
a próbowałeś przekładać miski?bo skoro coś takiego się stało to wychodzi na to ze nie są takie same.wystarczy zobaczyć ze są różnice w wewnętrznej budowie misek.Po wymianie miski i pierwszym odpaleniu zaczęła od razu mrygać lecz po jakiś pięciu sekundach zapaliła się na stałe,więc nie czekałem aż silnik nie daj boże stanie tylko od razu go zgasiłem i załorzyłem z powrotem starą miskę i jak ręką odjął.a problem jest w tym ze mam przekręcony gwint na starej misce i przepuszcza mi,a boje się już ruszać tej śruby.i na pewno problem nie leży w ilości wlanego oleju ze niby było go za mało.
Kolega karpik ma racje,po zlozeniu mojego silnika i zalozeniu miski od d16z2 krecac z wykreconymi swiecami ni chu chu nie chcial zlapac cisnienia,problem rozwiazalo zamontowanie smoka rowniez od z2 i cisnienie zlapl po pierwszym obrocie praktcznie ;)
one są identyczne, dopiero w 6genie byly inne miski bo aluminiowe, we wczesniejszych genach dserii Sohc są takie same, wiec nie wiem co ty zrobiles ze sie kontrolka zapaliła...moze nie zalales oleju :D
niestety ale do b2 miska z b7 sie nie nadaje, znam wlasnie podobny przypadek, kumpel dosc mocno przydzwonil miska wiec postanowil ze ja wymieni, zalozyl od b7 i efekt byl taki sam jak u kolegi - kontrolka nie gasla, przypadek??
niby na pierwszy rzut oka miski sa identyczne ale chyba jednak czyms sie roznia
no widocznie do B7 nie pasują, ja przekladalem do Z1 i pasowała ;) a z tego co mi bylo wiadomo to są identyczne - no ale jak widac nie :) bede wiedzial na przyszlosc
czyli już wiadomo ze problem leży w ułożeniu smoka w misce i nie ma odpowiedniego ciśnienia obiegu oleju.i tak jak kolega nolan napisał problem rozwiąrze wymiana również smoka:D
panowie problem na 100% leży w głębokości smoka. miałem kiedys taki przpadek, że podczas remontu silnika przygiołem nieświadomie smoka i po skęceniu zapalała się kontrolka. do naprawy zabrałem się od dupy strony, zregenerowałem pompę itp bez efektu. a wynik braku ciśnienia już znacie, przygiety smok, minimalnie a jednak:eek:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.