Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D16Y7 Nie chce iść powyrzej 180km/h pomozcie :(



D16Y7
05-09-10, 16:29
Nie chcial isc juz wczesniej uslyszalem ze moze to katalizator zapchany wiec wywalilem kupujac kolektor 4-2-1 i nadal nic idzie o wiele lepiej ale przy 170km/h wrzucam 5 bieg i te 10km/h jeszcze pojdzie a pozniej tak jak by sily nie mial dalej isc:(jak cos to jeszcze sprezeglo kompletne nowe zalozone.


Pomozcie co to jeszcze moze byc??:(

skolopendra
05-09-10, 16:32
kable ,świece ,filtry ,wydech ,zapłon .etc

szukaj tematów z odpowiedziami jest wiele :confused:

D16Y7
05-09-10, 16:38
Świece tez zostaly juz wymienione:)A ogolnie co ma zapłon i kable do tego??

pawulon_
05-09-10, 17:34
rozumiem że jezdzisz po niemieckich autostradach?

D16Y7
05-09-10, 18:18
He he nie a co to ma do czego??

misiek707
05-09-10, 20:26
Ja swoja y7 wydusilem 190 i to raczej bylo max wiec u ciebie nie jest zle , nie sugeruj sie tym ze na liczniku jest 220...... ,lol,

sane
05-09-10, 20:31
chłopie, a co to byś chciał wykrzesać z tego y7? przecież to padalec o mocy 100KM... i tak nieźle...

bomba2009
05-09-10, 20:37
d15b2 wyciągam 185 km/h też uważam że to mało...

pawulon_
05-09-10, 20:43
He he nie a co to ma do czego??



u nas nie wolno jezdzic wiecej nic 130

pwl
05-09-10, 20:44
Gdzie wy chcecie pizgać 180 na godzine w PL? Trochę rozsądku ludzie xDD Jak nie dziury to drzewa, a jak szeroko i gładko to radary :O

pawulon_
05-09-10, 20:45
chłopie, a co to byś chciał wykrzesać z tego y7? przecież to padalec o mocy 100KM... i tak nieźle...

sam jesteś padalec
d16y7 pomykalem 218km/h wielokrotnie powtarzając ten rekors

sane
05-09-10, 20:48
ziom, nie obrażaj się, bo to smutna prawda ;)
seryjne y7 z seryjną skrzynią zupełnie nie jedzie... a jak jechałeś 218 to musiało być ostro z dłuuugiej górki albo mocno Ci licznik kłamie ;]

skolopendra
05-09-10, 20:50
nie załamujcie chłopaka :rolleyes:

bomba2009
05-09-10, 21:02
,

Brenq
05-09-10, 22:41
Sprawdz ile poleci na IV biegu. Ja w odmulonym d14a3 na IV biegu dochodzilem pod 200km/h.( pewnie licznik sciemniał, bo to mało prawdopodobne zeby 90konny samochod smigał 200km/h) ale po wrzuceniu V biegu wskazówka nawet nie drgneła.

miki822
05-09-10, 22:54
ale przy 170km/h wrzucam 5 bieg i te 10km/h jeszcze pojdzie a pozniej tak jak by sily nie mial dalej isc:(

A na czwórce ile Ci poszedł ?

Zrób tak jak mówi skolopendra, posprawdzaj czy nie masz zasyfionych filtrów, wyreguluj dobrze zapłon, i wymień świece bo to nie duży wydatek. Filtry i świece mogę Ci załatwić jak byś chciał.

Bogdan19
05-09-10, 22:56
na 4 ciśnij do końca. na 5 maxa nie pojedziesz;]

miki822
05-09-10, 23:12
Dokładnie tak. Ja swoim D15Z6 na czwórce max to 210 km/h, cisnąłem aż do odcinki jak wrzuciłem na piątke to niestety prędkość spadała.

D16Y7
06-09-10, 12:17
A moze tlumik koncowy dziurawy a nawet bardzo dziurawy robic tez jakies problemy co do predkosci max??:)

miki822
06-09-10, 12:55
A masz dziurawy ?

D16Y7
06-09-10, 13:14
Nom tlumik koncowy ma dwie dziury hehe jedna na trzy palce a druga na pięść:PJuz kupilem tlumik czekam teraz tylko zeby mi przyslali i zakladam go:)A moze ten tlumik cos miesc do predkosci max??:)

WaSSIL
06-09-10, 13:16
a czy czasem nie masz lekkiego zamachu zamontowanego ?? masz jakieś mody ? stożek - wydech itp ??

D16Y7
06-09-10, 13:28
Tylko kolektor 4-2-1 a takto seria:)

łosiek
06-09-10, 15:04
chłopie, a co to byś chciał wykrzesać z tego y7? przecież to padalec o mocy 100KM... i tak nieźle...

mimo wszystko to honda..też mam y7 i w odpowiednim miejscu z 3 osobami na pokładzie jak miałem jeszcze gaz jechałem delikatnie ponad 200..nikt nie sugeruje że angielka zalatuje wsią więc obejdzie się bez "padalców"..
d16y7 może być kilka przyczyn chociażby przytłumiony wydech, katalizator..ale z tego co piszesz masz 4-2-1 i to powinno poprawić wydalanie spalin tym bardziej że nie masz katalizatora..
gazu oczywiście nie masz?


Nom tlumik koncowy ma dwie dziury hehe jedna na trzy palce a druga na pięść:PJuz kupilem tlumik czekam teraz tylko zeby mi przyslali i zakladam go:)A moze ten tlumik cos miesc do predkosci max??:)

a te dziury to przepalenia czy może go rozrywa na łączeniach?znajomy miał bardzo zamulone auto..w pewnym momencie przy mocnym dodaniu gazu rozsadziło mu tłumik na łączeniach i auto zaczęło jechać..sadza która była na całym wydechu rozerwała tłumik i auto zaczęło jechać..to też może być przyczyna jeśli czasem nie pozwolisz autu wkręcić się na obroty :)

sane
06-09-10, 15:06
mimo wszystko to honda..też mam y7 i w odpowiednim miejscu z 3 osobami na pokładzie jak miałem jeszcze gaz jechałem delikatnie ponad 200..nikt nie sugeruje że angielka zalatuje wsią więc obejdzie się bez "padalców"..

kurde, ale Wy jesteście wrażliwi... napinacie się tak jakbym Wam po rodzinie pojechał :eek:

"padalec" chodziło mi o to, że jest mała moc, skrzynia długa, a sam silnik totalnie bez rewelacji... co z tego, że Honda? chyba tylko to, że niedługo zacznie pić olej ;)

poluzujcie zwieracze...

łosiek
06-09-10, 15:10
ziom, nie obrażaj się, bo to smutna prawda ;)
seryjne y7 z seryjną skrzynią zupełnie nie jedzie... a jak jechałeś 218 to musiało być ostro z dłuuugiej górki albo mocno Ci licznik kłamie ;]

skąd wiesz że ma seryjną skrzynię?może ma z d13 i z głową pomodzony dolot wydech i zmieniony ssący i Tobie obrobi tyłek..przestań cwaniakować bo to angielskie mb i awatar nie idą w parze..


kurde, ale Wy jesteście wrażliwi... napinacie się tak jakbym Wam po rodzinie pojechał :eek:

"padalec" chodziło mi o to, że jest mała moc, skrzynia długa, a sam silnik totalnie bez rewelacji... co z tego, że Honda? chyba tylko to, że niedługo zacznie pić olej ;)

poluzujcie zwieracze...


no nie wiem jak Twoja ale wg mnie każda honda "pije olej" a jeśli go nie "pije" to nie honda tylko jakieś niskoobrotowe niemieckie gówno..nie o tym mowa i nie odchodźmy od tematu tylko jeśli ktoś wie co może być przyczyną niech pomoże koledze..to forum nie jest od tego żeby się wykłucać co jest padalcem a co nie...

sane
06-09-10, 15:23
w którym miejscu cwaniakuję? ;)

Ad tematu:
Możliwe przyczyny:
1. zapchany kat - sprawdzone, więc odpada
2. ślizgające się sprzęgło - siedzi nowe, więc odpada
3. filtr powietrza/dolot ogólnie - do sprawdzenia czy nie przytkany/nie łapie na lewo powietrza
4. przedmuchy w układzie wydechowym również mogą mieć wpływ, bo auto może mieć niższy moment...
5. przekłamania z powodu kół niewymiarowych
6. może jechałeś pod wiatr :cool:

Ad ogólnie:
Nie wiem jakim cudem latali co niektórzy po 218 w kilka osób na pokładzie jak producent podaje 195 km/h jako vmax z tego co pamiętam...

Ad. wypowiedzi łośka:
Od kiedy y7 jest wysokoobrotowy? :D do ilu to się kręci? coś mi się wydaje, że niewiele wyżej niż niemieckie gówna :D moc max ma i tak przy 6200, czyli jak inna Astra ;]

skolopendra
06-09-10, 15:26
cicho tam :cool:

łosiek
06-09-10, 15:36
nie rozumiem czemu krytykujesz czyjeś auto..uważasz że teraz będzie jechało szybciej?cwaniakujesz bo masz mb?też d serie i takie teksty walisz jakby każdy był leszczem..
jest to możliwe żeby jechać 218 a nawet 220 wystarczy z głową zrobić kilka wcale nie kosztownych modów i osiągi się poprawią..a producent zawsze podaje osiągi z 10% róznicą..zawsze zostawia te parę % wahania a auta i tak zawsze jeżdżą więcej..wystarczy parę razy obejrzeć mądry motoryzacyjny program i będziesz wiedział że tak jest..
ogólnie honda jest wysokoobrotowym silnikiem..astra może gti albo gsi?mowisz o tych wersjach?a może podasz przykład golfa vr6 2.8 180km?to jest dopiero moc nie?może się przesiądziesz i wtedy będziesz krytykował hondy.. powodzenia życzę..słuchaj przestańmy się wreszcie wykłucać bo zapewne nikt nie chce tego czytać..a jeśli jest jakiś problem w dziele "techniczne" to warto go rozwiązać-takie jest moje zdanie..jeśli ktoś ma inne to niech zacznie temat na innym forum..
spór uważam za zakończony ale temat nie..

sane
06-09-10, 15:40
ale zrozum, że ja nie krytykuję absolutnie niczyjego auta... w tym momencie robisz to Ty pisząc, że moje MB podjeżdża wsią, jest niemęskie, whatever...

ja krytykuje tylko tę jednostkę y7, bo jest IMO słaba... mam do tego prawo, bo po to jest forum... moja jednostka w MB oryginalna, czyli D16Y3 też była słaba i dlatego ją wymieniłem na Z9, które też jest słabe, ale już troszeczkę lepsze niż to co było...

EOT, bo i mi się dostanie od moda...

D16Y7
06-09-10, 15:43
Nom niby widac ze w tytm miejscu gdzie sa dziury to troche podgnity byl tlumik ale ogolnie to wlasnie zaczelo sie od tego jak chcialem spalic laczka i gaz do oporu i nagle cos strzelilo...okazalo sie ze to wlasnie w tym miejscu gdzie podgnite dziura wywalila nom i pozniej ktoregos dnia scigalem sie z kumplem i tez zaczal cosraz bardziej pierdziec tlumik a jak kolektor 4-2-1 zamontowalem to teraz juz pierdzi tak ze cale osiedle slyszy hehe:P

sane
06-09-10, 15:52
W wydechu zachodzą zjawiska falowe... Dziurawy może powodować utratę momentu obrotowego, a co za tym idzie i mocy w pewnych zakresach obrotów... ergo może mieć to wpływ na vmax...

Z doświadczenia napiszę:
"Urwałem" kiedyś wydech w Lanosie i zaraz za tłumikiem środkowym miałem mega dziurę... samochód warczał jak WRC, ale zupełnie stracił moc i słabo się wkręcał na obroty... szczególnie było to właśnie czuć na 4 i 5tym biegu... wiem, bo miałem do pokonania trasę 120km z takim wydechem...

D16Y7
06-09-10, 16:49
Aha...nom teraz kupilem tlumik apexi n1 style i mam nadzieje ze bedzie lepiej:)Tylko mysle jak teraz go przymocowac jak wydech mam serie znaczy sie ~43mm srednicy a wejscie w apexi jest 60mm:P

long_r
06-09-10, 16:51
tez bedzie glosno :P trzeba bedzie zrobic redukcje a raczej odwrotnosc do redukcji

bomba2009
06-09-10, 17:08
a powracajac do tematu - może "coś" go trzyma tj chamulce , albo jak w moim przypadku tylnie łozysko? chuczy u mnie strasznie i co zauwarzyłem ...tam gdzie zawsze śmigałem po 160 Km/h teraz wydaje sie że 140 to max.... 2ga sprawa to taka -np lepiej mi idzie nocą gdy jest chłodno niż w dzień .....myśle że i to ma wpływ na V-max.....::confused:

skolopendra
06-09-10, 17:14
i co zauwarzyłem ...tam gdzie zawsze śmigałem po 160 Km/h teraz wydaje sie że 140 to max....


bez jaj ,gdyby tak miało być ,to dawno już koło wraz z wahaczami wpadło(prawie:rolleyes:) by pod auto

karmel
06-09-10, 19:34
Ludzie, ja jechałem ostatnio 160 i uznałem ze nie ma sensu dalej przyspieszać, ile wy macie lat?!:confused: Już bez jaj, to nie autobahn...

skolopendra
06-09-10, 19:41
Ludzie, ja jechałem ostatnio 160 i uznałem ze nie ma sensu dalej przyspieszać,.

jak to nie ma .200 na budziku i hampel przed światłami, pod m1 :D

karmel
06-09-10, 20:03
to już lepiej pod krokusem, chyba że lecisz od dywizjonu :cool:

W Twoim przypadku, jak samochód przyspiesza do takich prędkości a nie wlecze się tragicznie jak niemodzona d-seria to zmienia całkiem postać rzeczy ;)

markotny
06-09-10, 20:54
Ja swoim - zmodzonym już - Y7 leciałem 207 km/h ale osiągnąłem to w dość długim przedziale czasowym;) ale nie było z górki:p:p.....Generalnie sane ma racje. Y7 w totalnej serii jest faktycznie lichą jednostką. Jak sie popatrzy po tabelkach to Y7 jest najsłabszą D16-stką jaką Honda wypuściła. Wystarczy spojrzeć na konstrukcję i "orientację" kolektora ssącego i przepustnicy. Najpewniej był on projektowany pod jakiś gaźnik:p:p i w ostatniej chwili jakaś mądra japońska głowa przeprojektowała to na MPFI ;);). Kolega łosiek też ma racje. Mądrze zmodzone Y7 nawet bez czapki z VTEC też robi robote. Tak więc nie ma sie co napinać i podnosić niepotrzebnych dyskusji bo ze zdaniem jest jak z dupą - każdy ma swoje. Dla jednego 105KM to dużo a dla innego to "padalec" i tyle.

łosiek
07-09-10, 10:42
d16y7 zmień ten tłumik na apexi i owszem będziesz miał głośno ale jestem ciekaw czy cała sprawa rozwiąże się pomyślnie i będzie chodziło tylko o ten jeden tłumik..sane forum owszem jest od tego żeby wyrażać swoje zdanie i jeśli jest potrzeba coś można opisać w sposób krytykujący, ale tu chodziło o radę w konkretnej sprawie..temat działu nie brzmiał "który gorszy który lepszy"..wcale nie uważam że jednostka y7 jest najszybszą w d-seri ale przy tych zmianach które zrobiłem uważam że to auto zaczęło jeździć i ustawiano mnie z preludami f20 ( bez najmniejszych problemów prawie 2 długości auta) czy em2 (vtec) i gdyby nie długa 3-ka odstawiam go o spokojnie długość auta..bo sam start był wystrzałem..
odnośnie tematu myślę że to ograniczenie 180km/h jest powodem wcześniejszego użytkowania auta, nawet patrząc na sam wydech d-seri rurki cieniutkie jak w kanalizacji..dobrą alternatywą jest przelot 2'' i jakiś końcowy chyba że ktoś chce totalną ciszę to twin loop przykładowo..
montuj kolego ten tłumik i czekamy na rezultat czy rzeczywiście dziurawy końcowy ma takie duże znaczenie :)

golommbek
07-09-10, 12:04
Przyznam że wypowiedzi sane mnie po prostu zirytowały, ale nie mam zamiaru zniżać się do tego poziomu i nazywać Y7 "padalcem". Tym bardziej że sam posiadasz D16 :/. Bo tak jak wspomniał łosiek tu chodzi o radę a nie o sprzeczkę. Moim zdaniem Y7 robi swoją robotę mimo wszystko. A silniki i mody to kwestia oddzielna związana z możliwościami właścicieli, o której raczej się w ogóle nie dyskutuje. Bo kupić i wykarmić B-serię, a kupić dobre auto i jeździć nim cały czas to to dwie różne rzeczy. Jest wiele czynników które przyczyniają się do kupna auta i jego użytkowania, ale po co krytykować ? Trochę kultury ;)
Moim zdaniem też tłumik jest podstawową przyczyną, u mnie było to samo i nawet po załataniu było czuć różnicę, ale przyznam że auta tak nie katowałem na naszych kochanych drogach. Popraw wydech i czekamy na razultat.

D16Y7
07-09-10, 12:11
Ok jakos za dwa dni powinien przyjsc tlumik, dam do wymiany bo niestety sam nie mam garazu i spawarki i jak juz bedzie zalozony to napisze co i jak:) Dzieki wielkie za pomoc:)

sane
07-09-10, 12:27
OMFG, nie chciałem nikogo urazić...

Słowa "padalec" użyłem tylko dlatego, że ten silnik jest po prostu słaby... Słaby w praktyce, na drodze - nie jedzie w dolnej partii obrotów, a na górze też szału nie robi... kiepski przebieg momentu i długa skrzynia... nie ma się co pienić, bo to tylko stwierdzenie faktu...

golommbek
07-09-10, 12:43
watpie że sam tłumik końcowy coś poradzi na przełamanie tych 180, na Twoim miejscu zastanowił bym się nad wymianą całości, np na zestaw dwu calowy, lub od Y8

pawulon_
07-09-10, 13:30
ziom, nie obrażaj się, bo to smutna prawda ;)
seryjne y7 z seryjną skrzynią zupełnie nie jedzie... a jak jechałeś 218 to musiało być ostro z dłuuugiej górki albo mocno Ci licznik kłamie ;]

no ja mam d16y7 z hybrydą od rema

jechalem po plaskim radzymin - wyszkow wielokrotnie i czesto z towarzystwem wiec nie kłamie


A masz dziurawy ?

dziurawy wydech nie ma wplywu na to, gorzej jak dolot


Ja swoim - zmodzonym już - Y7 leciałem 207 km/h ale osiągnąłem to w dość długim przedziale czasowym;) ale nie było z górki:p:p.....Generalnie sane ma racje. Y7 w totalnej serii jest faktycznie lichą jednostką. Jak sie popatrzy po tabelkach to Y7 jest najsłabszą D16-stką jaką Honda wypuściła. Wystarczy spojrzeć na konstrukcję i "orientację" kolektora ssącego i przepustnicy. Najpewniej był on projektowany pod jakiś gaźnik:p:p i w ostatniej chwili jakaś mądra japońska głowa przeprojektowała to na MPFI ;);). Kolega łosiek też ma racje. Mądrze zmodzone Y7 nawet bez czapki z VTEC też robi robote. Tak więc nie ma sie co napinać i podnosić niepotrzebnych dyskusji bo ze zdaniem jest jak z dupą - każdy ma swoje. Dla jednego 105KM to dużo a dla innego to "padalec" i tyle.

na hamie wyplulo mi 123 kuce zanim wsadzilem hybryde, na samym dolocie i wydechu
Stwierdzilem ze czapki nie ma co ladowac bo i tak nie jezdze na 1/4 a dołu mi nie poprawi wiadomo

sane
07-09-10, 13:45
Oczywiście, że dziurawy wydech ma wpływ na moment obrotowy/moc/vmax...

Im bliżej silnika, im bardziej dziurawy, tym bardziej ma wpływ...

pawulon_
07-09-10, 14:01
no to moj jest rozszczelniony przy koncu, nie naprawiam bo ładniej brzmi :D

Kozi0403
12-09-10, 10:41
Moje y7 totalna seria osiągneła 190km/h oczywiście w Niemczech. Czytając inne posty to niestety ten silnik w serii to raczej do dupowożenia się nadaje :)

konar
13-09-10, 13:25
dziwie sie, bo moje ej2 na pelnej seri 200 wyciaga, na prostej , kola 15' na 195/50 wiec licznik nie powinnien przeklamywac

MakaEj6
13-10-10, 19:46
ja moja ej6 d16y7 seria bez modow lecialem 205 z pasazerem. ;)

Kriss91
13-10-10, 20:30
To zależy. Przy długim, prostym odcinku drogi na pewno można dojść lekko powyżej 200. Prędkość sprawdzałeś na totalnie prostej drodze czy była to np. ekspresówka z choćby delikatnymi łukami?

Co do prędkości u mnie to przy sprzyjających warunkach (prosta droga, w sumie brak wiatru) i z dwoma pasażerami jechałem 190km/h i czuć było, że mógłby jeszcze kilkanaście kilometrów dociągnąć. I jeśli chodzi o szczegóły to mam totalną serię (chyba :p).

norbi87
15-10-10, 11:16
ja swoja d15z6 200:D:D

skolopendra
16-10-10, 13:20
ja swoja d15z6 200:D:D

to nie y7