PDA

Zobacz pełną wersję : osprzęt d15b7 a d16z6



biohazard88
02-09-10, 20:26
moje d15b7 padło:( po przejechaniu 900km dzisiaj zaczął zostawiac za sobą smugę dymu mimo tego że jest po kapitalce:/ okazuje się, że na 3 cylindrze nadal jest jajo mimo tego, że był honowany i padł pierścień olejowy. Nie chce już dmuchać w d15b7 bo to nic przyszłościowego (markos miałes rację ;) ) planuje pupić goły słupek d16z6 i tu mam pytanie?! czy wszystko podjedzie mi plug&play z b7 czy coś musze kupić??

jacente
02-09-10, 21:01
Chyba aparat zapłonowy trzeba zmienić. Kolektor ssący z Z6 jest lepszy. Komp przydałby się P28, bo trzeba puścić 2 kabelki do zaworu VTEC. Może coś jeszcze ale ja się nie znam :-D

Bogdan19
02-09-10, 22:45
musisz mieć słupek z zaworem VTEC. Kolektor ssący podejdzie, choć od z6 jest wiekszy. inny jest aparat, musisz mieć od z6. komp p28. no i dwie wtyczki do Vteca.

jasiek09
02-09-10, 22:50
chłopaki jak robią minime na z6 to rozwiercają mocowania aparatu od b7

jero11
02-09-10, 22:53
Honowaniem nie zlikwidujesz owalizacji cylindra, tylko szlif i nadwymiarowe tłoki.
Czyli potrzebujesz silnik z ssącym, poduszką od strony rozrządu i ecu. Aparat od b7 chyba może zostać, z tego co pamiętam nie będzie pasować tylko śruba od przykręcenia do głowicy.

biohazard88
02-09-10, 23:00
Ssący może zostać z b7 bo to i tak nadal dmuchniety będzie. Komp będzie przerobiony aby turbo wystroić, a wiązki pod maską mam od d16z6 więc kabelkologia odpada. Czyli zostaje aparat zapłonowy...jedni mówią, że podejdzie, a inni że nie podejdzie

Bogdan19
02-09-10, 23:11
jak chcesz zostawić aparat od b7, to musisz przerobić mocowania. poszukaj na forum, były dane zdjęcia jak ma wyglądać przeróbka mocowań:)