Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pomocy! Nie odpala brak pradu do pompki!



marv
01-09-10, 21:33
Witam. Sprawa wyglada nastepujaco. Swap z civica 94r HB (golas) 1.3 gaznik na d15b7 rok 95 z protec coupe. Wsadzony silnik d15b7 komp p06 od tego samego motoru wiazka silnikowa i kabinowa zmieniony zbiornik wraz z pompka wszystko polaczone i teraz ...
zegary zostaly od 1.3 bez obrotomierza i checka po przekreceniu stacyjki wszystkie kontrolki sie swieca silnik kreci lecz nie odpala . prad do pompki nie idzie. Po przekeceniu stacyjki nie slychac przekaznika . Stacyjka zostala z 1.3 bez immo.Czy to moze byc wina starej stacyjki z 1.3 bez immo???

Prosze o pomoc z gory dziekuje.

Bogdan19
02-09-10, 00:46
kable do pompki masz pociągnięte?

piroman
02-09-10, 11:53
podlacz checka pod jakas inna kontrolke i sprawdz czy gasnie po 2s

marv
02-09-10, 12:59
Wiazka jest cala nie uszkodzona. Jesli zgasnie to co bedzie oznaczalo i co jesli nie zgasnie? slyszalem takie cos ze immo jest zakodowane w kompie czy to prawda? czy problem moze zniknac po zmianie na inny komputer?

Bogdan19
02-09-10, 13:42
w eg3 nie wystarczy pociągnąć nowej wiązki silnikowej i kabinowej pod deską. trzeba ciągnąc kable do pompy paliwa. zrobiłeś to?
ja bym szukał przyczyny w kablach do pompy.

marv
02-09-10, 13:55
tak kable do pompy sa pociagniete kompletna wraz z przekaznikiem....

piroman
02-09-10, 16:18
w 5gen nie ma immo w komputerze


czy problem moze zniknac po zmianie na inny komputer?

może ale nie musi nie zaszkodzi sprawdzić

marv
02-09-10, 18:53
podpinalem kompa p28 bez immo w samochodzie i to samo pompki nie slychac przekaznik nie tyka,pradu nie ma....

check zapala sie przekaznik tyknie ,pompka zabzyczy przekaznik tyknie jeszcze raz icheck gasnie. U mnie przekrecam zapłon i cisza nie tyknie nie bzyknie a przekaznik jest sprawny sprawdzany na innej hondzie...

piroman
02-09-10, 19:06
no to w takim razie wychodzi ze coś nie halo z kabelkami

marv
03-09-10, 13:06
Dzieki za pomoc. Pozdrawiam

najemnik_
03-09-10, 20:52
sprawdz czy pompka dziala na krotko i odpal
wychodzi na to ze przekaznik nie dostaje sygnalu ze stacyjki zmierz napiecie na przewodzie BK/WH podczas rozruchu
miasz wiazke europa czy kanada?

E2rd
06-09-10, 21:50
A ja sprawdziłbym masę na silniku, czy jest. Bo stamtąd bezpośrednio idzie masa na przekaźnik pompy paliwa.

DSB
07-09-10, 00:19
Czyżby jakiejś masy nie było?