Zobacz pełną wersję : wieloklin kierownicy w V gen
Witam, chciałbym przestawić kierownicę o jedno oczko. Niestety nie mogę ustawić jej w tej pozycji, w której bym chciał, bo coś blokuje i jest przekrzywiona w lewo albo w prawo. Czy w tym wieloklinie są jakieś kliny ustalające czy podobne ustrojstwo? Bo ja nic takiego nie zauważyłem. Czy może niektóre pozycje są wyrobione, a pozostałe trzeba by było mocniej wbić?
Witam, chciałbym przestawić kierownicę o jedno oczko. Niestety nie mogę ustawić jej w tej pozycji, w której bym chciał, bo coś blokuje i jest przekrzywiona w lewo albo w prawo. Czy w tym wieloklinie są jakieś kliny ustalające czy podobne ustrojstwo? Bo ja nic takiego nie zauważyłem. Czy może niektóre pozycje są wyrobione, a pozostałe trzeba by było mocniej wbić?
Przy takiej sytuacji polecam specjalistow od zbieznosci kol, oni ustawia kierownice prosto tak jak bedziesz chcial :) wbijanie ''mocniej'' to chyba kiepski pomysl:rolleyes:
to nie o to chodzi - zwyczajnie regulacja kierownicy kierownica nie jest precyzyjna - jezeli masz malutki przechyl to ci sie nie uda w ten sposob - geometria jak mowi kolega - tylko przypilnuj zeby ci dobrze ustawili i zablokowali kiere
to nie o to chodzi - zwyczajnie regulacja kierownicy kierownica nie jest precyzyjna - jezeli masz malutki przechyl to ci sie nie uda w ten sposob - geometria jak mowi kolega - tylko przypilnuj zeby ci dobrze ustawili i zablokowali kiere
Czy ustawienie kierownicy poprzez ustawienia geometri oznaczałoby również zmianę maxymalnego obrotu czy to będzie niezależne ? Mam na myśli jesli ustawi się przez geometrie przestawiając przykładowo o 5 mm to czy różnica skrętu od środkowego położenia na lewo i prawo będzie miała też te 5 mm ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.