Zobacz pełną wersję : Modyfikacje d14a4
Witam. Już trochę czytałem na forum. Interesuje mnie zwiększenie mocy civica z silnikiem d14a4. Jedni z was mówią, żeby go modyfikować, inni polecają swapa np. na d16z6. A ja mam pytanie takie bardziej szczegółowe (jeśli tak to można nazwać :) ),
co zrobić w tym silniku, dysponując kwotą max. 2000 zł. ?
Wymienić go na d16z6 :)
i doloz kompresor :p
skolopendra
31-08-10, 16:35
, dysponując kwotą max. 2000 zł. ?
wsadzić hybrydę
Wymienić go na d16z6 :)
I starczy mu 2000 na wszystko związane ze swapem ? :confused:
Kupić magnetyzery i "tuning box" - "stoisz na światłach, przekręcasz pokrętło, dodajesz mocy..."
Widzę dobre rady, od specjalisty :p
Witam. Już trochę czytałem na forum. Interesuje mnie zwiększenie mocy civica z silnikiem d14a4. Jedni z was mówią, żeby go modyfikować, inni polecają swapa np. na d16z6. A ja mam pytanie takie bardziej szczegółowe (jeśli tak to można nazwać :) ),
co zrobić w tym silniku, dysponując kwotą max. 2000 zł. ?
dozbieraj jeszcze z 1tys i zrób swap np na d16z6:)
Jakby zrobił sam to wystarczy ;) Za około 3200zł można już kupić swapa kompletnego B16...
Jakby zrobił sam to wystarczy ;) Za około 3200zł można już kupić swapa kompletnego B16...
który bierze 10l oleju/1000km i sie sypie, naprawde swietna rada, za 3200zl nie kupisz dobrego swapa b16a2, b16a1 pare pln-ow tanszy... nie mowiąc o innych B seriach
bierz d16z6 jak wpadnie troche kasy nast. hybryda itd.
zalezy w jaką moc celujesz przyszłościowo
Rowniez mam taki silnik i nie wiem czy warto w niego inwestowac. Generalnie jezdze spokojnie ale jakby sie dalo z niego zrobic tak ok 120km to bylbym zadowolony bo na swapa nie mam kasy ;[ Generalnie slyszalem ze ten silnik jest odporny na wszelkiego rodzaju mody wiec sie zastanawiam.
A modyfikacje jakie dokonał kolega skolopendra ?
Wybrać te, które naprawdę coś dały :confused:
A modyfikacje jakie dokonał kolega skolopendra ?
Wybrać te, które naprawdę coś dały :confused:
Zaraz chyba powie "hybryda + lekki zamach". Dobrze mówię? ;)
A modyfikacje jakie dokonał kolega skolopendra ?
Wybrać te, które naprawdę coś dały :confused:
Kolega skolopendra opisał wszystkie modyfikacje, jaki problem sprawdzić, wybrać któreś, zorientować sie w cenach?!:o Troche własnej inwencji, ja bym swapował...
Zawsze można założyć hybrydę i zbierać na swapa, to skrzynię będzie miał z głowy. A nóż wystarczy:p
Rowniez mam taki silnik i nie wiem czy warto w niego inwestowac. Generalnie jezdze spokojnie ale jakby sie dalo z niego zrobic tak ok 120km to bylbym zadowolony bo na swapa nie mam kasy ;[
120KM zapomnij, że będzie tanio. To absolutnie nie ma sensu.
Wydasz na to dużo więcej niż wyjdzie włożenie seryjnego D16 125KM VTEC.
120KM zapomnij, że będzie tanio. To absolutnie nie ma sensu.
Wydasz na to dużo więcej niż wyjdzie włożenie seryjnego D16 125KM VTEC.
zgadzam się w 100% z przedmówcą.... sam to przerobiłem (kombinowanie i drutowanie D14), zasadniczo opłaca się robić takie mody które można wykorzystać po ew. swap'ie...
Rowniez popieram i tez mialem swoja przygode z d14a3. Kazdy mod moze i cieszy ale w d14 sie mozliwosci szybko koncza a osiagi znikome. pozniej brakuje i trzeba i tak zrobic swapa wiec po co przeplacac.
niepowiedzialbym,ze osiagi znikome ;) ja tam sie bawie moim d14a3 :) zeby bylo w okolicach 120KM nalezaloby po modach auto wystroic no i wiazke przerobic i to wychodzi prawie 1600zl....ale reszta typu ssacy,wydech,walek,kolko az tak drogie niesa:)
Można się bawić.... Ale na dłuższą metę to nie ma sensu...
swap swap swap swap, nie lepiej sprzedać auto kupić drugie ?
Jest juz taki temat <bag>
swap swap swap swap, nie lepiej sprzedać auto kupić drugie ?
Nie bo nie po to kupowalem autko zeby bylo nie bite i nie mialo rdzy zeby teraz szukac innego. Za dlugo robilem sam konserwacje, pranie auta, polerowanie i woskowanie po godzinach zeby teraz go sprzedac i kupic inny.
Jak tak czytam te posty to chyba jednak uzbieram kase i zrobie swapa tylko nie wiem czy dalej na d serie czy pozbierac wiecej i wrzucic b18c4.
Swap d16z6 wyjdzie o pół taniej niż b18c4 zależny czy będziesz sam ogarniał czy ktoś ? przy dłubanie b18c4 (o ile masz plany dalej coś modzić po swapie) na pewno większe koszta ale i większy potencjał silnika
Czy graty z D15B2 ,korby wal wejda do bloku D14A4 ? ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.