Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Swap....

Pyjte
29-08-10, 00:39
Witam, gadałem z wyszukiwarką, przeglądałem parę tematów. Jestem posiadaczem Cifa Eg4 d15b3. Historię jego przedstawię w dziale poświęconym temu. Mam nadzieje że pisze w odpowiednim dziale do tego. Jak nie to proszę Moda o przeniesienie i zrozumienie.

A więc tak w głownej mierze proszę o wypowiedź osób znających się na rzeczy.

Kompletuje rzeczy do swpa na h22a5.

I trapi mnie parę mankamentów, tj:
Mam już mocowania silnika z HASPORTU, teraz kwestia półosi rozumiem że od kierowcy pasuje zew. z B seri a wew z H seri. Pasażera trzeba dorabiać z dostępnych już półosi z B seri i H. Czy firmy to robią od podstaw znając odległość o skrzyni do koła ?.

Reszte rzeczy ogarniam. Dodam iż nie jestem laikiem. Codziennie jeżdżę Coltem GTI, którego bym przerabiał ale dostanie głowicy z MIVECA jest cudem.

Tompro
29-08-10, 09:33
Witam, gadałem z wyszukiwarką, przeglądałem parę tematów. Jestem posiadaczem Cifa Eg4 d15b3. Historię jego przedstawię w dziale poświęconym temu. Mam nadzieje że pisze w odpowiednim dziale do tego. Jak nie to proszę Moda o przeniesienie i zrozumienie.

A więc tak w głownej mierze proszę o wypowiedź osób znających się na rzeczy.

Kompletuje rzeczy do swpa na h22a5.

I trapi mnie parę mankamentów, tj:
Mam już mocowania silnika z HASPORTU, teraz kwestia półosi rozumiem że od kierowcy pasuje zew. z B seri a wew z H seri. Pasażera trzeba dorabiać z dostępnych już półosi z B seri i H. Czy firmy to robią od podstaw znając odległość o skrzyni do koła ?.

Reszte rzeczy ogarniam. Dodam iż nie jestem laikiem. Codziennie jeżdżę Coltem GTI, którego bym przerabiał ale dostanie głowicy z MIVECA jest cudem.

Firma robi nową półoś. Najlepiej wysłać półoś z B lub H serii na wzór i podać nową długość całkowitą nowego wałka. Na stronie motomax masz to oznaczone jako X.