Zobacz pełną wersję : prut prut
konrad256b
28-08-10, 19:34
Kuźwa mam chyba nioetypowy przypadek, krótko mówiąć civic d13b7 pierdzi zamiast jechać, na wolnych obrotach pracuje równo ale przy ruszaniu pierdzi... Nie jedzie wcale tylko buczy, nie chce sie wkrecać na obroty za bardzo. Wyczyszczona kopułka, kable wn podmieniane, filtr paliwa wymieniony, świece ok, iskra jest na wszystkich. Zapłon jest ustawiony lampą więc ok. co to może być przyczyną pierdziawy?
skolopendra
28-08-10, 19:37
dziura w tłumiku :)
konrad256b
28-08-10, 19:40
ale pierdzenie w wydechu jest skutkiem dziwnej pracy silnika. Tak jakby na 3 gary robił.
skolopendra
28-08-10, 19:41
to sprawdź po kolei cylindry(w tym kompresje) i miał pewność będziesz
a komputer masz seryjny z b7 czy mapy zmieniane, moze za bardzo przelany jest
konrad256b
28-08-10, 20:01
komp p06 przerobiony z wgranymi mapami b7. Dziś sprawdzałem wtryski, wyjąłem listwe i przekreciłem na zapłon pompa podpompowała ale paliwo z wtrysków nie poszło. Czy wtryski sprawdza się dopiero na rozruchu?
co najlepsze to się stało nagle nawet nie wiem kiedy... Miałem najpierw p05 przerobiony tez pod d13b7 ale podłączyłem afr i wyszło duzo duzo za ubogo. Podmieniłem kompy z innym d13b7 i latało, następnie w ten p05 włożyłem zapasowy chip kolegi z którym podmieniałem kompy. Było ok jak go kreciłem do oporu, ale na niskich obrotach już było gorzej. Zacząłem dłubać z przestawianiem zapłonu i już nic nie udało mi się zrobić, nawet wrócić do tego co było. Wiedząć, że jest to wina komputera kilka razy zmieniane były ustawienia na chipie (nie tym od kolegi). Teraz już mam p06 z chipem od kolegi i nie jedzie nic. Gdzieś podczas tych działań doszło to pierdzenie.
wtryski nie leją jak silnik nie pracuje, dopiero w momencie krecenia rozrusznikiem zaczynaja podawac paliwo
konrad256b
28-08-10, 20:17
aha ok dzięki sprawdze to jak najszybciej. Ma ktoś jakieś pomysły jeszcze co to może być?
to sprawdź po kolei cylindry(w tym kompresje) i miał pewność będziesz
Czyli dokładnie co sprawdzići jak?
Jedź na analizę spalin do stacji diagnostycznej, to się mniej więcej dowiesz co się dzieje. Ja obstawiam źle ustawiony zapłon (złe mapy).
jako że widziałem auto powiem że złe ustawienie zapłonu nie wchodzi w grę a po odłączeniu regulatora ciśnienia paliwa "prut prut" jest mniejsze czyli niedolewa koledze paliwa z jakiegoś powodu...
konrad256b
28-08-10, 20:35
Samochod był podpinany na analizator spalin ale jeszcze na p05 i wyszło, że w normie, ale ten analizator liczył sobie już ładnych pare lat. Jeszcze raz dam chip do nagrania map na nowo. a zapłon był ustawiany naprawde w pełnym zakresie fasolek przy aparacie zapłonowym i zero poprawy. Akyualnie jest na 20 stopni
tak po odłączeniu regulatora jest lepiej ale i tak nie jedzie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.