PDA

Zobacz pełną wersję : czy koniecznie trzeba tulejować?



Romi
11-11-06, 15:46
Szukałem troszke na ten temat ale wlasciwie nic nie znalazłem... i teraz pytanie czy koniecznie trzeba tulejowac blok silnika (H22) pod kute tłoki czy spasowane tuleje stock beda wspolpracowac? Celuje w ok 500PS. Moze cos ktos wie..prosze o pomoc

Pati
11-11-06, 17:13
pod kute tloki trzeba tulejowac. zeby nie tulejowac, to mahle robi specjalne tłoki na wyższe CR wiec pod turbo odpada.
seryjny cylinder jest z aluminium i jest czymś krytym i bardzo źle znosi prace z kutym tłokiem.

Romi
12-11-06, 11:36
spoko loko :) to juz wiem ze trzeba tulejowac :) robia sie spore koszta, ale moze byc miło:)

Pati
12-11-06, 11:40
h22 pod konkret turbo to tylko tulejowany. bo jak rozumiem to lajcik na seryjnym tłoku to odpada ;)

Romi
12-11-06, 14:11
no celuje na ulice w 300PS a na street w 500PS, co z tego wyjdzie sie zobaczy, najwarzniejszy cel to trwalosc i bezawaryjnosc :)

itr
13-11-06, 10:05
w H22 trzeba wymienic tuleje chocby do 350KM. Sprawdzone w kilku autach.

Tomo
13-11-06, 10:29
Szukałem troszke na ten temat ale wlasciwie nic nie znalazłem... i teraz pytanie czy koniecznie trzeba tulejowac blok silnika (H22) pod kute tłoki czy spasowane tuleje stock beda wspolpracowac? Celuje w ok 500PS. Moze cos ktos wie..prosze o pomoc

czy kiedykolwiek robiłeś już samochód na taką moc?

kosiniak
13-11-06, 14:13
czy kiedykolwiek robiłeś już samochód na taką moc?
nie uwazasz ze jak by robil i by wiedzial to by nie pytal, skoro ty robiles albo wiesz jak to napisz koledze, a nie usuwasz posty i spamujesz

!markos
13-11-06, 14:18
czy kiedykolwiek robiłeś już samochód na taką moc?nie uwazasz ze jak by robil i by wiedzial to by nie pytal, skoro ty robiles albo wiesz jak to napisz koledze, a nie usuwasz posty i spamujesz
to bylo chyba pytanie na zasadzie "czy wiesz w jakie pieniadze sie pakujesz", a nie zaden atak.. :roll:

Tomo
13-11-06, 14:19
czy kiedykolwiek robiłeś już samochód na taką moc?
nie uwazasz ze jak by robil i by wiedzial to by nie pytal,

Kolega zapytał o wytrzymałość tulejek :) Ale napisał ile mają zdzierżyć... 500KM więc pytam czy wie o czym mówi... Bo to że tuleje ogarną temat to nie zmienia faktu że trzeba 3/4 silnika i układu przeniesienia przerobić...



skoro ty robiles albo wiesz jak to napisz koledze, a nie usuwasz posty i spamujesz

kasuje twoje spamy tylko :P

ps.zaraz będzie warn za całokształt :? ;)

itr
13-11-06, 15:39
i tym razem ja nie dam warna!!! :D
BTW - ja nie wnikam w to czy Romi wie co to jest 500KM i ile trzbea w to hajsu wpakowac. Jak nie wiem to mu powiem jak zapyta, ale skoro zapytal o tulejowanie h22 to ja odpisuje - widzialem 2 h22 robione na "over 400" i to sa chyba jedyne 2 w polsce i oba silniczki powiedzialy "bez tulei *******e nie robie" :twisted:

Pietja
13-11-06, 16:20
w H22 tuleje są z takiego gówna że nawet na 250 KM na turbo powinno się zmienić.

Romi
13-11-06, 20:00
dziekuje wszystkim za odpowiedzi..te powazne i uszczypliwe..skoro jest taki dział to chyba forum jest po to zeby sobie pomagac, pytac, o odpowiadac. Przeliczyłem wszystko z grubsza i wysiadam. Uwzam temat za zamkniety...musi mi wystarczyc lekkie N/A :(

Pati
13-11-06, 20:39
z h22 turbo mozna grac grubo. 2,2 litra pojemnosci daje mozliwosci. no ale to droga gra.

dominik...
13-11-06, 21:50
wszystko zalezy z ktorego roku jest to H22,

jesli np. z Accordaa Type R to trzeba tulejowac dlatego ze tuleje sa pokryte FRM, i to nie dziala z kutumy tlokami.
natomiast niektore H22 bez FRM znosza bez klopotu kute tloki,
i wtedy ze zwyklym blockguardem smialo mozna celowac nawet do 400Hp.

kosiniak
13-11-06, 21:55
natomiast niektore H22 bez FRM znosza bez klopotu kute tloki,
i wtedy ze zwyklym blockguardem smialo mozna celowac nawet do 400Hp.
hcyba tylko te h22ax, raczej nie chodzi tu o rok, h22a i h22a7 i a8 zaliczaja sie wlasnie do tych o czym piszesz

Romi
13-11-06, 21:59
no wiec w sumie na dwoje babka wrozyła...moze bedzie jezdzic lub nie...postanowilem ze zainwestuje w N/A i zastanawiam sie nad nowym kompem i strojeniem..jakies sugestie? Kolektor euro r nabylem, sprezynki i talezyki S2 + Wały S2 niebawem

kosiniak
13-11-06, 22:09
strojenie to narazie powiem ci tyle, bedzie niebawem taka nasza polska "hondata" wiec sie wstrzymaj :)

dominik...
13-11-06, 22:33
nie jestem dokladnie w temacie H22,
ale wiem ze ktos od nas kupowal z USA kute tloki , podal numer silnika..
podajrze H22 z 94roku, i producent powiedzial ze z tego roku nie trzeba tulejowac i smialo mozna wrzucac...

Amorr
29-12-06, 11:15
strojenie to narazie powiem ci tyle, bedzie niebawem taka nasza polska "hondata" wiec sie wstrzymaj :)
i cos o tym dalej wiadomo