Zobacz pełną wersję : wymiana parownika czy warto??
koledzy posiadam prelke 2.0 o mocy 133 KM i poprzedni właściciel zamontował w niej gaz z parownikiem posiadającym reduktor do 100 koni. Auto na gazie w okolicach 2 tys obrotow i poniżej szarpie i dosyć sporo pali bo w mieści ok 18 trasa ok 13. moje pytanie jest takie co mi pomoże zmiana parownika na mocniejszy? na dole daję linki do parowników o których mowie
http://allegro.pl/reduktor-parowniktomasetto-at07-100km-f-vat-i1198637957.html - taki posiadam
http://allegro.pl/reduktor-parownik-asterik-tomasetto-140-hp-at-i1186722505.html - a taki myśle kupić
doradźcie czy warto zmieniać i co tam zmiana pomoże
napewno wskazany byłby większy bo ten co masz to może nie wyrabiać na górze ,a to co dzieje się teraz to zapewne kwestia regulacji lub już końcówki parownika(membrany).
Wymiana reduktora jest konieczna ! ten reduktor obsluzy moze z bolem 90hp ! ten drugi tez sie nie nadaje !
Nic nie napisales o instalacji - moze jakies foty ?, po reduktorze wynika, ze marna IIgen. :(
Polecam zainwestowac z 1500pln i przejsc na dobra sekwencje, jedyne sluszne wyjscie zeby bylo dobrze. Do twojego auta bedzie wtedy odpowiedni reduktor zavoli S lub magic III.
Auto od 4000rpm zapewne jezdzilo juz na ubogiej mieszance, bo ktos kto ma prelude nie kupuje jej zeby jezdzic z lansem 30km/h w niedziele do kosciola.
Oczywiscie mam nadzieje, ze sie myle i silnik jeszcze zyje.
kolego jest jeszcze gorzej. instalacje poprzedni właściciel włożył pierwszej generacji. silnik jest jeszcze na szczęście w niezłym stanie. wkładanie 1500 zł mi sie nie opłaca bo mi sie to nie zwroci. czy wstępnie wymiana reduktora wystarczy czy jeszcze coś??
jesli 1500pln ci sie nie wroci to znaczy ze zamiezasz tym pojezdzic z pol roku i nie zalezy ci na osiagach tylko zeby sie pokulac to faktycznie najrozsadniej bedzie kupic reduktor do kolo 180-200km i bedzie jezdzic.
Poprawnie to wyregulowac, sprawdzic sklad mieszanki przy max obciazeniu, zeby nie bylo ubobo i jezdzic.
Obawiam sie jednak, ze gazownikowi sie to nie uda i lepiej bedzie tego nie krecic wyzej niz 6000rpm. wszystko zalezy jak sobie gazownik poradzi z mieszanka.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.