Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Awaria Immobilisera 6 gen bardzo duzy problem



japko78
10-11-06, 19:57
Witam wszystkich proszę o radę jak w temacie...Prawdobodobnie został uszkodzony czarny kluczyk ( mam tylko ten jeden ) i niestety autko nie chce odpalić..Początkowe wizyty u mechaników stwierdzały min. uszkodzona cewka , uszkodzony moduł zapłonowy , oraz czujnik obrotów wału ...Niestety po sprawdzeniu tych elementów oraz wymianie modułu..Honda dalej nie chce zapalić...Próbowałem na innym aparacie i dalej to samo...Wszystko jest ładnie kręci , jest tylko iskra przez ok 1 sekundę i klapa, nie ma impulsu na listwe wtryskiwaczy ( czujnik halla sprawny)...No i wreszcie autko zostane zostało oddane do elektronika , który stwierdził awarię immobilaisera ( nie w stu procentach) zaproponował wyminę : stacyjki, immob. , oraz komputera.... Dlatego chciałbym uniknąć już dużych wydatków i mam pytanie skierowane do osoby czy miała podobny problem i jak sobie z tym poradziła , oraz czy może polecić jakiegoś speca od tych rzeczy z Krakowa......Z góry dzięki za odpowiedzi mam nadzieję że pozwolą uruchomić samochód...pozdrawiam

Raveland
10-11-06, 20:58
na moj leb to na 100% nie immobilajzer
mialem kilka przypadkow ze kluczyk nie wylaczyl immobilajzera przy probie odpalania i w takim wypadku po przekreceniu kluczyka nic sie nie dzialo tzn. wogole nawet nie krecil tak jakby stacyjka byla odlaczona
pare dni temu odlaczylem immobliajzer i jest tak samo po przekreceniu kluczyka brak reakcji rozrusznika
zanim chcesz wymienic wszysko odlacz immobilajzzer i sprawdz czy bedzie ci krecil (a nie powinnien tak jak u mnie) jezeli bedzie krecil to jednak moze byc i jego wina

wlodekp
10-11-06, 21:16
W moim aucie (6gen) jak włożę kluczyk bez transpondera, nie daje się uruchomić nawet rozrusznik. Przypuszczam, że masz prostą usterkę.
Miałem kiedyś podobnie, silnik uruchamiał się na chwile, podczas kręcenia rozrusznikiem, ale po wycofaniu kluczyka do położenia "jazdy", gasł. Ginęło napięcie do cewki zapłonowej.
Stało się to w środku miasta, pod Urzędem Miejskim :evil:
Myślałem, że to kluczyk. Rozbebeszyłem pół instalacji (na oczach przechodniów, pies z kulawą nogą się nie zainteresował :cry: ) W końcu wyciągnąłem przełacznik zapłonu, rozebrałem go w domu na atomy, wyczyściłem styki, pojechałem z powrotem, zamontowałem i jak reką odjął. Może masz coś podobnego.
Pomocne są schematy z CIVIC96.PDF. Ściągnij tego pdff-a z forum, napewno się przyda przy różnych usterkach.

pozdr.

japko78
10-11-06, 21:37
dzieki chłopaki za odp.......u mnie rozrusznik kręci wszystko się świeci tylko nie chce odpalić...o po wyciągnięciu kluczyka nie mruga zielony kluczyk na desce ...a do tej pory mrugał...więc coś nie tak z immob..???

[ Dodano: Sob 11 Lis, 2006 ]
chciałem jeszcze tylko dodać że mam fabryczny immob w kluczyku

Tomek__121
20-12-06, 14:48
Czesc, odgrzebie ten temat,mam taki problem moja Hania ładnie pali-wszystko jest ok tylko na wolnych obrotach obrotomierz pokazuje mi zero,podczas jazdy chodzi (chyba) w miare normalnie,po paru dniach zaczął ponownie pokazywac na wolnych obrotach 800, i dzis znowu klapa,
powiedzcie mi jak sciagna palec w kopułce,nie bardzo daje rady,
z gory dzieki za wskazówki

Moja Hania 1,5 16V 92 D15B2
Zakładałem osobny temat ( jak widac nie potrzebnie-przyznaje:) )

bartol
20-12-06, 14:56
powiedzcie mi jak sciagna palec w kopułce,nie bardzo daje rady,


Jest tam mala srubka na klucz imbusowy lecz przed tym musisz ustawic sobie palec (najlepiej przekrec rozrusznikiem) tak abys mial dojscie do niej

Wally
20-12-06, 17:19
Nie chcialo mi sie wszystkiego czytac ale czy przypadkiem nie jest to problem z paliwem a raczej jego brakiem :?: Dokladnie tak samo moja kobita miala jak po dluzszym postoju i wymianie akumulatora zapomniala wylaczyc pstryczka odcinajacego pompe paliwa. Efekt jest taki ze kreci kreci a nie zalapuje albo zalapie na 1sek i sie wylacza. Druga sprawa to ogolnie brak paliwa :P lub powietrze w ukladzie paliwowym : :razz: