Zobacz pełną wersję : twarde zawieszenie ? Civic EJ9
witam,
powiedzcie mi jak wygląda sprawa zawieszenia/amortyzatorów w waszych Civicach? Ponieważ wydaje mi się że coś zbyt "twardo" u mnie to wszystko siedzi, podczas jazdy na naszych polskich drogach czuć każdą najmniejszą dziurkę, na słabej nawierzchni nie da się jechać więcej niż 30-40km/h, wszystko w środku lata i buja. U was na seryjnych amorkach jest tak samo? Szczerze powiem że nie znam się na tym raczej i nie wiem jak to u innych wygląda bo innym Civiciem nie jeździłem.
podnies samochod i zobacz jakie masz sprezyny, czy seryjne czy jakies inne to wszystko bedziesz wiedzial, ew znajdz kogos kto ma inne ej9 i porownaj.
KOWAL ziom
23-08-10, 21:25
ewentualnie... obadaj amory, i to nie tyle czy są sportowe czy nie, tylko czy są sprawne!! i nie kieruj się trzęsawkami, bo one kłamią!!!
Ja kupując auto EJ9 miałem już założone czerwone H&R czerwone po -35 mm przód i tył. Tez mam takie coś ze czuć każdy dołek, każdego sutka, każda nierówność. Kazdy *******ek na asfalcie..... I to nie wina amorków bo mam Kyby nowe.. Tak ze to wina sprężyn. Ale czego chcieć od super hiper sportowych sprężyn które swoim działaniem załamują czasoprzestrzeń. :)
pawlakowski
25-08-10, 15:06
Sa dwie opcje albo masz założone sportowe zawieszenie lub sprężyny albo masz amorki które nadają sie tylko do wymiany..:) pozostaje jeszcze opcja kół jesli masz przykladowo 16'' i niski profil to bedzie tzrepać=)
hellrider
nie wiem co rozumiesz pod pojeciem super hiper sportowych sprezyn, ale akurat HR sa dobrymi sprezynami, i do tego nalezy dobrac albo dedykowane amory HR lub inne dobre, i dopiero wtedy beda one dzialac tak jak powinny.
Ja mam w jajku seryjne amory i springi Eibach. Jak dla mnie jest trochę za twardo, czuć każdą dziurę, szczególnie tyłem samochodu. Na przeglądzie amory pokazały ponad 70% sprawności, więc nie wiem czy te Eibachy są aż takie twarde...