PDA

Zobacz pełną wersję : d16z6 po swapie mało mocy i niski moment



doogson
22-08-10, 19:32
http://www.star.net.pl/~doogi/honda/wykres.jpg
mało coś wyszło :(:(
na pocieszenie mogę powiedzieć że wszystkim którzy mierzyli wychodziło mniej niż powinno ale ja wiem czy to dobre pocieszenie ??
i gosciu z hamowni twierdzi że ten silnik ma seryjnie 118 a nie 125 bo te 125 to jest mierzone wg starych norm i wg nowych ma 118 seria , ktoś się może wypowiedzieć na ten temat ??

a moment to już wyszedł tragiczny :(
co może byc przyczyną tak tragicznego wyniku ?? dodam ze silnik chodzi elegancko nie puszcza dyma poziom oleju jest w normie i od wymiany nie bierze ani grama oleju,wszystkie filtry i swiece wymienione, auto na bierząco serwisowane i wszystko jest wymieniane na czas

Lcfr
22-08-10, 20:33
i gosciu z hamowni twierdzi że ten silnik ma seryjnie 118 a nie 125 bo te 125 to jest mierzone wg starych norm i wg nowych ma 118 seria ,

bzdura...




a moment to już wyszedł tragiczny :(
co może byc przyczyną tak tragicznego wyniku ?? dodam ze silnik chodzi elegancko nie puszcza dyma poziom oleju jest w normie i od wymiany nie bierze ani grama oleju,wszystkie filtry i swiece wymienione, auto na bierząco serwisowane i wszystko jest wymieniane na czas
wynik jak zwykłego d15b7...
VTEC się włącza?

doogson
22-08-10, 20:57
jak odłączyłem zawór vteca to sie gorzej wkręca i odcinka jest ciut wcześniej czyli sie powinien włączać, jest druga opcja że ta hamownia jest nic nie warta bo koledze na d15b2 wypluło 64 konie, po za tym autko wkręca się elegancko na obroty i gdyby nie ten wykres z hamowni to wogole bym sie nie martwił ze coś jest nie tak

a ha i nie wiem czy to ma duże znaczenie ale pomiar byl robiony dziś w samo południe temperatura ok 35 stopni a hamownia stała w pełnym słoncu i gosciu nawet nie podniósł maski bo powiedział że jak nie ma stożka to nic nie da

arturwwa
22-08-10, 23:28
nie odlaczaj wtyczek, tylko sluchaj. jezeli uslyszysz vteca (a w dserii spokojnie da sie go uslyszec) to sie nie martw i zmien 'hamowatora".

Duff-1964
22-08-10, 23:53
Dokładnie, jakaś drętwa ta hamownia.

majson
23-08-10, 00:00
Dal mnie etz lipa z ta hamowania. bylem ostatnio na hamowni i nie bylo takiego teamtu ze jest jakas nowa norma.

klema
23-08-10, 00:06
Temperatura. Gosc powinien o tym wspomniec.

Jedz do detechu, moze bez szalu tam jest, ale gosc bzdur nie powiada.

doogson
23-08-10, 09:13
no gosciu był wogole jakiś dziwny samo to mnie zastanowiło ze powiedział ze ten silnik ma 118 w serii no chyba ze jego hamownia pokazuje taki błąd pomiarowy i bierze na to poprawkę hehe, i gosciu stwierdził ze jak jest 118 seria a mi wyszło 115 to jest *****iscie i nie mam czego szukać, btw znajomemu w d15b2 wypluło 64 konie a drugiemu który ma mocno zmodzony silnik tez d16z6, z kompletnym wydechem 2,25 cala na przelocie i dolotem wyszło 128

doogson
23-08-10, 12:27
tylko nie wiem teraz jak z tym vteciem u mnie, jezdziłem dzis rano kręciłem go do konca, wkręca się silnik na obroty elegancko do samej odcinki, ale nie wiem jak mam słuchać jak się włącza ?? słychać to przez inną pracę silnika ??

DjHammer
23-08-10, 14:14
Zapnij 2 bieg jedz sobie z rolki powoli ok 20 km/h i ****a, pedał w podłogę !! Na poczatku bedzie wolno sie wkrecał az do ok 5 tys od 5 tysi powinienec czuć *****ista ruznice jak to jedzie i i jak sie wkreca Jak od 5 bedzie zapitalac to jest dobrze:D:D:cool:

A i zmien hamownie bo z dupy jest

doogson
23-08-10, 14:40
Zapnij 2 bieg jedz sobie z rolki powoli ok 20 km/h i ****a, pedał w podłogę !! Na poczatku bedzie wolno sie wkrecał az do ok 5 tys od 5 tysi powinienec czuć *****ista ruznice jak to jedzie i i jak sie wkreca Jak od 5 bedzie zapitalac to jest dobrze:D:D:cool:

A i zmien hamownie bo z dupy jest

dzieki sprawdze to dzis po pracy,
a tekst goscia kiedy mu powiedziałem ze mam silnik 125koni jeszcze przed dokonaniem pomiaru bezcenny że wyjdzie maksymalnie 118 bo 125 to wg starych norm , rozwalił mnie na łopatki, szkoda że wtedy nie zrezygnowałem z tego pomiaru

jacente
23-08-10, 20:44
VTECa słychać bardzo dobrze gdy jedziesz nocą bo jest cicho. Włącza się on seryjnie przy 4800 rpm. I wyłącz radio :p

doogson
23-08-10, 21:09
VTECa słychać bardzo dobrze gdy jedziesz nocą bo jest cicho. Włącza się on seryjnie przy 4800 rpm. I wyłącz radio :p
hmm no to teraz nie wiem włącza sie przy 4800 czy przy 5500 ?? bo zgłupiałem ...

sane
23-08-10, 21:11
4800

KOWAL ziom
23-08-10, 21:20
dokładnie 4800, i tego nie da się nie słyszeć, chyba, że masz mega głośny wydech, ale wtedy powinieneś poczuć takie fajne pchnięcie do przodu :)

tfidos
23-08-10, 23:54
no w dserii to nie ma zbyt duzego kicka, ale vteca najlepiej slychac w tunelu lub przejezdzajac przy jakiś wysokich scianach, od ktorych odbija sie dzwiek do Ciebie

doogson
24-08-10, 07:55
vtec załącza się na 100%, błąd pomiaru na hamowni na 90% jest spowodowany temperaturą powietrza, hamownia byłą ustawiona na zlocie gdzie temperatura w samo południe wynosiła 37 stopni, maska nie była podniesiona i nie było nawiewu , większość aut które było mierzone moc wychodziła 10-15 koni poniżej serii