Zobacz pełną wersję : Coliversy czy warto ?
Jak w temacie zastanawiam sie nad kupnem coliversów bo z tego co o nich czytałem można sobie regulować wysokośc zawieszenia jak sie chce. ale mam pytanie czy jest to oplacalna inwestycja ?? Chciałbym to zamontowac do EG
Szukanie nie boli. Nie warto. Kupno normalny zawias obniżający albo prawdziwy gwint.
skolopendra
22-08-10, 15:04
lecz jak ktoś się zabić chce, zawsze spróbować może :rolleyes:
Jeżdżę na tym od 1,5 roku i sprawuje się b.dobrze, większość ludzi pisze bzdury a nawet tego nie używali...
Ktoś piszę ,że auto zachowuje się jak piłeczka, szkoda tylko ,że za tłumienie odpowiada amortyzator a nie sprężyna.
na pewno są twardsze od jamexów, na przodzie mam z seryjnym amorem skręcone na -50 około zero problemów amortyzatory ok przegląd bez problemu...
Tanie i dobre rozwiązanie wolę to niż skrzypiący gwint MTS...
skolopendra
22-08-10, 19:47
jazda od jazdy często się rożni zdecydowanie :rolleyes:
w zawieszeniu nie idzie się na kompromisy czy oszczędności
wiadomo czyli jeżeli ktoś użytkuje auto jako DD i czasem do poupalania to niech lepiej kupi Teina SS albo skunk2 pro za 1/3 wartości auta...
świetne podejście.
Miałeś w rękach albo jeździłeś na coilovers'ach ,że wysnuwasz takie opinie ?
wiadomo czyli jeżeli ktoś użytkuje auto jako DD i czasem do poupalania to niech lepiej kupi Teina SS albo skunk2 pro za 1/3 wartości auta...
świetne podejście.
Miałeś w rękach albo jeździłeś na coilovers'ach ,że wysnuwasz takie opinie ?
Nie masz kasy na tuning to się za niego nie bierz. Wiele osób na tym g... się przejechało, twarde i auto skacze po drodze jak piłka.
Jest pełno tanich zawiasów, które się sprawdzą w aucie do jazdy na codzień, ale jak kogoś boli poczytanie forum to kolejne takie samo pytanie zadaje.
wybaczcie ze nie poszukałęm. i dzięki za opinie.