PDA

Zobacz pełną wersję : Coliversy czy warto ?

miichalek
22-08-10, 13:21
Jak w temacie zastanawiam sie nad kupnem coliversów bo z tego co o nich czytałem można sobie regulować wysokośc zawieszenia jak sie chce. ale mam pytanie czy jest to oplacalna inwestycja ?? Chciałbym to zamontowac do EG

Tompro
22-08-10, 14:29
Szukanie nie boli. Nie warto. Kupno normalny zawias obniżający albo prawdziwy gwint.

skolopendra
22-08-10, 15:04
lecz jak ktoś się zabić chce, zawsze spróbować może :rolleyes:

embargo
22-08-10, 18:17
Jeżdżę na tym od 1,5 roku i sprawuje się b.dobrze, większość ludzi pisze bzdury a nawet tego nie używali...

Ktoś piszę ,że auto zachowuje się jak piłeczka, szkoda tylko ,że za tłumienie odpowiada amortyzator a nie sprężyna.
na pewno są twardsze od jamexów, na przodzie mam z seryjnym amorem skręcone na -50 około zero problemów amortyzatory ok przegląd bez problemu...

Tanie i dobre rozwiązanie wolę to niż skrzypiący gwint MTS...

skolopendra
22-08-10, 19:47
jazda od jazdy często się rożni zdecydowanie :rolleyes:

w zawieszeniu nie idzie się na kompromisy czy oszczędności

embargo
22-08-10, 20:23
wiadomo czyli jeżeli ktoś użytkuje auto jako DD i czasem do poupalania to niech lepiej kupi Teina SS albo skunk2 pro za 1/3 wartości auta...
świetne podejście.

Miałeś w rękach albo jeździłeś na coilovers'ach ,że wysnuwasz takie opinie ?

Tompro
22-08-10, 20:40
wiadomo czyli jeżeli ktoś użytkuje auto jako DD i czasem do poupalania to niech lepiej kupi Teina SS albo skunk2 pro za 1/3 wartości auta...
świetne podejście.

Miałeś w rękach albo jeździłeś na coilovers'ach ,że wysnuwasz takie opinie ?

Nie masz kasy na tuning to się za niego nie bierz. Wiele osób na tym g... się przejechało, twarde i auto skacze po drodze jak piłka.

Jest pełno tanich zawiasów, które się sprawdzą w aucie do jazdy na codzień, ale jak kogoś boli poczytanie forum to kolejne takie samo pytanie zadaje.

miichalek
22-08-10, 21:27
wybaczcie ze nie poszukałęm. i dzięki za opinie.

mtothaj