Zobacz pełną wersję : akumulator - czy jest jakis wiekszy niz 45 Ah??
witam
czytalem archiwum i szukalem w necie i jak narazie nie znalazlem wiekszego akumulatora niz 45 Ah do Civica 6. gen., ze wzgledu na wymagana bardzo mala szerokosc. czy ktos sie moze spotkal z takim? chcialbym zamontowac 50 lub 55 Ah. moze jest ewentualnie jakis sposob, na zamontowanie wiekszego gabarytowo akumulatora?
Tez mialem ten problem ale w Civicu V g szukalem i nie znalazlem wiekszego o podobnych rozmiarach dlatego zakupilem niestety 45 Ah :sad:
Po co wam bardziej pojemne akumulatory?
Przecież jak nie zmienicie alternatora niewiele z tego będzie :/
no właśnie, zakładając większy akumulator, bardziej się pogorszy niż polepszy, ponieważ alternator nie będzie wstanie 50-tki doładować wystarczalnie...
bo to taki tuning, wy to sie nie znacie :P
najlpierw pojemniejszy akumulator a potem alternator ze Stara :D
właśnie a czy mocniejsze alternatory wystepują niż 70A bo do mojego car audio potrzebuje z 90A ale nie wiem czy taki dostane i czy bedzie pasował z innej hondy.
92-95 d16z6.
Oczywiśnie zmienił bym akumulator, mocowanie i dolne oparcie bo tam mam taki mały koszyk i wiekrzy aku nie wejdzie więc trzeba przerabiac.
Na allegro jest dużo alternatorów ale nikt mi nie daje gwarancji że bedzie mi pasował i z innej hondy więc co zrobic? ( nowy za drogi ) a do mojego modelu są tylko max 70A
no właśnie, zakładając większy akumulator, bardziej się pogorszy niż polepszy, ponieważ alternator nie będzie wstanie 50-tki doładować wystarczalnie...
Doładuje nawet o większej pojemności, tylko troszke dłużej to potrwa. Jedynym problemem jest: "jak to zamocować". :wink:
no właśnie, zakładając większy akumulator, bardziej się pogorszy niż polepszy, ponieważ alternator nie będzie wstanie 50-tki doładować wystarczalnie...
Doładuje nawet o większej pojemności, tylko troszke dłużej to potrwa. Jedynym problemem jest: "jak to zamocować". :wink:
też jestem tego zdania 50 do 55 Ah smiało moznaby włozyc bez problemów jeżeli co jakis czas sie robi trase...
Ja robie trase częściej niż miasto i nie widze potrzeby wkładania >45AH. Po co, skoro jest idealnie doładowany?
nie jestem pewny ale przecie orginalnie siedzi 55Ah
a taki mozna bezproblemowo dostac na allegro
ale nie taki na 125mm
wlasnei ze taki
pare miesiecy temu jak rozgladalem sie za aku do siebie to byly teraz niestety juz nie ma na allegro
ale trzeba by sie popytac sprzedawcow i napewno ktorys by zalatwil
zmieniał ktoś alternator na mocniejszy?
Pare wypowiedzi wyżej napisałem problem z doborem do D16z6 92-95
alternator da rade na pewno, jest wiele mitow. w poprzednim aucie przy minimalnie slabszym alternatorze mialem 55 Ah i bylo bardzo dobrze - zadnych problemow.
tutaj problem tkwi tylko w tym, ze nie ma wiekszych akumulatorow.
zmieniał ktoś alternator na mocniejszy?
Pare wypowiedzi wyżej napisałem problem z doborem do D16z6 92-95
ja mam serie alternator i jezdze raz w tygodniu trasy...
dosc szybkie :twisted: (=wysokie obroty)
reszta po miescie (tez... wysokie...obroty)
i raz nba 2 -3 miesiuace musze dolac wody destylowanej bo odparowuje przez "dobre ładowanie".... a nie oszdzedzam pradu-radio/wycieraczki/antyradar/swiatla...
generalnie mysle ze mam "nad stan" pradu ladowania....
a mi brakuje bo mam wzmacniacz co mi ciągnie 80A i jak zapodam muze to ładowanie mi spada do 13,4v i altek strasznie piszczy, ja musze zmienic alternator.
a mi brakuje bo mam wzmacniacz co mi ciągnie 80A i jak zapodam muze to ładowanie mi spada do 13,4v i altek strasznie piszczy, ja musze zmienic alternator.
Kup sobie kondensator 1,5F napewno pomoże,
A z aku. nie ma co kombinować poprostu tak już musi być. A jak nie wejdzie na swoje miejsce to wrzuć akumulator od STARA do bagażnika i bedzie git :D
przyłączę się do wątku.... jak szukałem w archiwum to natrafiłem kwestię ziązaną z stroną prawą i lewą +, więc mam pytanie u mnie w 14is, EJ9 D14A4 plus jest po lewej stronie jak się stoi na wprost samochodu. więc jaki mam kupić akumulator z którą stroną...? dodam że hania to prawdopodobnie wersja kanadyjska...
Dzięki z góry dzięki za odp.
carlos
a mi brakuje bo mam wzmacniacz co mi ciągnie 80A i jak zapodam muze to ładowanie mi spada do 13,4v i altek strasznie piszczy, ja musze zmienic alternator.
Kup sobie kondensator 1,5F napewno pomoże,
i tu sie mylisz a jeszcze gorzej bo wprowadzasz wielu ludzi w blad
wiec jezeli nie wiesz nie wypisuj glupot...
a mi brakuje bo mam wzmacniacz co mi ciągnie 80A i jak zapodam muze to ładowanie mi spada do 13,4v i altek strasznie piszczy, ja musze zmienic alternator.
Kup sobie kondensator 1,5F napewno pomoże,
i tu sie mylisz a jeszcze gorzej bo wprowadzasz wielu ludzi w blad
wiec jezeli nie wiesz nie wypisuj glupot...
Sorry ale ja też mam wzmacniacz i tez pobiera prąd , nic poza tym się nie dzieje i aku mi nie wysiada alternator wcale nie piszczy
wszystko zależy od wzmacnizcza taki 200rms to pociągnie z 30Amax to nic dla autka ale taki 650 rms z 80A to zwykły alter niewyrabia raczej.
a mi brakuje bo mam wzmacniacz co mi ciągnie 80A i jak zapodam muze to ładowanie mi spada do 13,4v i altek strasznie piszczy, ja musze zmienic alternator.
Kup sobie kondensator 1,5F napewno pomoże,
i tu sie mylisz a jeszcze gorzej bo wprowadzasz wielu ludzi w blad
wiec jezeli nie wiesz nie wypisuj glupot...
Sorry ale ja też mam wzmacniacz i tez pobiera prąd , nic poza tym się nie dzieje i aku mi nie wysiada alternator wcale nie piszczy
dziwne zeby wzmak nie pobieral pradu, no chyba ze uszkodzony lub wylaczony :D
dla sprostowania kond sluzy tylko do wyrownywania energi a nie do magazynowania w duzych ilosciach jak aku
i taki kond ci nic nie da przy duzym poborze bo cos musi jednak ladowac zeby podladowac tego konda aby ten mogl wyrownac spadki napiecia
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.