Zobacz pełną wersję : crx d16a9 awaria
mam problem z silnikiem d16a9:( na początku palilo sie smarowanie ponizej 1tys obr/min jezdzilem tak dluzszy czas pracowal nowrmalnie, nie tracil mocy, nie kopcil ani nie bral oleju. W końcu na trasie zapalilo sie smarowanie na wyzszych obrotach, zaczelo stukac i silnik zgasl. obraca sie ale nie odpala:( czy to panewki czy moze cos wiecej:confused:
ja mialem ta sama sytuacje przy d16z2 znajomy stwierdzil ze to penewki przekrecilo i tak bylo
typowy objaw panewek, a jak panewki to i wał korbowy. w razie co mam całe d16a9 na sprzedaż.
caly silnik d16a9? jaki stan tego przebieg jesli znasz i cena??
brawo dla ciebie zajeździłeś d16a9 a szkoda silnika......jak tylko kontrolka nie gaśnie od razu przy odpaleniu należy od razu działać a ty sobie jeździłeś w najlepsze moje gratulacje...... najprawdopodobniej pompa oleju ci sie wysrała a ty nie zwróciłeś na to uwagi, bo gdyby to były panewki to na pewno byś je donośnie słyszał nim by sie obróciły........
Wracajac do tematu, po odkreceniu miski ujrzalem pozostalosci po panewkach, zniszczony wal, jakies kawalki popychaczy ogolnie niewiele zostalo tylko pozamiatac.
brawo dla ciebie zajeździłeś d16a9 a szkoda silnika......jak tylko kontrolka nie gaśnie od razu przy odpaleniu należy od razu działać a ty sobie jeździłeś w najlepsze moje gratulacje...... najprawdopodobniej pompa oleju ci sie wysrała a ty nie zwróciłeś na to uwagi, bo gdyby to były panewki to na pewno byś je donośnie słyszał nim by sie obróciły........
Nie zgodzę się. U mnie od momentu zaświecenia się kontrolki oleju do padnięcia panewki wraz z charakterystycznym stukaniem minęło może z 2 sekundy nie więcej!
Nie zgodzę się. U mnie od momentu zaświecenia się kontrolki oleju do padnięcia panewki wraz z charakterystycznym stukaniem minęło może z 2 sekundy nie więcej!
Oczywiście że było u ciebie to słychać tylko nie zwracałeś na to uwagi.......albo u ciebie sprawa była innego rodzaju a mianowicie nagłe zatkanie kanału olejowego. U siebie też słysze postukiwanie panewki od jakiegos czasu zwłaszcza na zimnym silniku na ciepłym sie wycisza choć czasem i tak słychać, ale ogólnie słychać to b.słabo jak panewka mocno wali to już ma kur.... luz. Żeby nie było zawory mam wyregulowane więc odpadająa stuka nadal...... troche silników już rozdłubałęm i 2 już zajeździłem(tzn. wczesniej były dorżnięte ja je tylko wykończyłem) to wiem o czym mowa.......ale jeździć z palącą się kontrolką oleju na chodzącym silniku.......to woła o pomste do nieba i czemu takie osobniki kupują zdrowe egzemplarze i je niszczą podczas gdy ja zdrowego silnika nie mogę dostać.....
planowalem remont niestety nie zdazylem.kontrolka migala na niskich obr myslalem ze wytrzyma jeszcze troche to bylo glupie. qureku ma racje gdy smarowanie zapalilo sie na wyzszych obr i stukaly panewki minela chwila do zakonczenia zywota tego silnika.
No to teraz dojdzie Ci jeszcze koszt wału ok 350 zł + reszta gratów na remont typu cometic, acl, arp itp jeśli chcesz to mieć zrobione profi, można też kupić drugą motrownie ale to już loteria na co trafisz :(
crx juz hula na drugim silniku szybka przekladka i wszystko jest w porządku:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.