Zobacz pełną wersję : Jaka srednica wydechu (juz zalozony)
Jak w temacie jaka moge zastowsowac srednice wydechu w moim D16Y8 odrazu mowie ze szukalem w archium i nic,a i bede robil jak co bez kolektora.Chodzi mi tylko o srednice wewnetrzna i zewnetrzna rurek z kwasowki.
Dzieki za wypowiedzi :D
Most people recommend using a 2.25" sized exhaust for the little 1.6L. And a lot of the aftermarket exhausts are 60mm or 2.3 inches. I believe that you should actually use no less than 2.5 inch. My dyno results proved that it adds more power than the 2.25 and I gained another 1 whp throughout the power band when I removed the silencer from the muffler. But, you also want to make sure you get mandrel bent piping and straight through designs on both the resonator (if you have one) and the muffler. If you don't get the straight through designs, you will loose power, it's that simple. However, with straight through designs also comes sound volume. A good compromise has is an exhaust that comes with a silencer. You can remove them for track days and leave them in for daily driving, as stated before, only losing about 1whp on a stock engine.
Hahaha a co to jakis kopirajder czy wlasna wypowiedz w angielskim jezyku (amerykanskim jezyku - slang w niektorych miejscach).
Ja ostatnio zakladalem wydech i zalozylem kompletny uklad wydechowy srednicy 50 mm lacznie ze srodkowym tlumikiem i koncowym.
Autko stalo sie bardziej elastyczne. Nie ma skokow mocy w niektorych zakresach obrotow. Co prawda jak zawsze w hondzie na wyzszych obrotach wkreca sie mocniej ale ja mialem taka dziure pomiedzy 1000 a 2500 teraz jej nie mam idze od dolu i ciagnie rowno mysle ze wydech sie u mnie udal.
Pozdrawiam SAJENS
2" mimimum 2,25" cool 2,5" też daje rade zalezy jakie mody :D
A może ktoś zdradzi kto za ile coś takiego może zrobić?
Zacznę ja, bo też się o to pytałem i z MG dostałem odpowiedź o kwocie 1500 PLN za:
układ wydechowy składajacy sie z takich elementów , komora rezonansowa , tłumik srodkowy połaczenia kolnierzowe , tłumk srodkowy , koncowy racing ( koncówki według wyboru ), uchwyty z zabezpieczeniem gwintowym, spawy w rurach obrabiane na gładko , wszystko wykonanne z najlepszych materiałow w pojedynczej produkcji , tłumik posiadaja system zmiennego cisnienia co pozwala uzyskac lepsze parametry momentu i mocy , stosujemy tez w nich podwójne rury perforowne jedna nachodzi na druga , co umozliwia lepszy rozkład cisnien i uniemozliwia wysysanie maty krzemionkowej wytrzymujacej 1460C
Przy okazji mnie zjechali za końcowy M-techa, ale to inna bajka :(.
Kto da mniej?
Niebedzie zadnych modow w tym silniku poprostu chce wiedziec jaka srednice mu zrobic z kwasowki.
Po wypowiedzi Lukiasza sadze ze 2,25 bedzie git :D
Rikoo, nie zapomnij, że będziesz miał "zwężkę" na końcu kolektora. Da się to trochę poprawić obcinając końcówkę (w kategorii najniższych kosztów).
I stalo sie moja Hania przed chwila dostala nowy uklad wydechowy z kwasowki 2,25 :D (bez kolektora)
I moje pytanko narazie jezdze bez srodkowego tlumika bo przy demontarzu starego okazalo sie ze juz si enienadaje mam juz zamowiony nowy ale jak sadzicie lepiej jezdzic ze srodkowym czy bez.
Prosze o opinie
zaloz cos jeszcze między kolektor a końcowy, bo bardzo szybko Ci się wypali. jest fajnie i głośno i strzela, ale żywotnośc tłumika końcowego mierzysz stoperem.
JA nadal mam katalizator wlozony i niemam zamiaru go sie pozbywac poprostu narazie niemam srodkowego bedzie mi robiony w ciagu 2 tygodni i narazi ejezdze bez niego ale jak dla mnie spoko ryczy :D
ciekawe kiedy Ci dowod zabiora za to ryczenie :D
Spoko spoko mam skretna wkladke ale ladnie ryczy jak bede mial chwile to zgram dzwiek :D
Spoko spoko mam skretna wkladke ale ladnie ryczy jak bede mial chwile to zgram dzwiek :D
no dawaj dawaj ziom...
no dawaj dawaj ziom czekamy na to nagranie
ciekawe kiedy Ci dowod zabiora za to ryczenie :D
ja juz rycze ponad rok i mi dowodu nie zabrali jeszcze :D no i ja bym nie wkladal srodkowego. mialem juz kilka ewolucji wydechu i obecna (54mm i tylko koncowy) jest najbardziej udana, a wczesniej milem rózne srodkowe tulmiki w róznych miejscach.
No mam zamowiny ale czywloze si eokaze narazie tak jak pisalem widze poprawe od 4000 tys ciagnie Hania jak najeta :D
[ Dodano: Pią Kwi 29, 2005 6:47 pm ]
Dzwiek postaram sie jutro wrzucic :D
Tam gdzie ty w MG
:arrow: Kilka fotek wydechu (http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=48778#48778)
masz w tym wydechu jakies złączki elastyczne albo łączenia na flanszach czy taka sztywna rura się ciągnie przez cały samochód?
z tego co widac, sztywna rura na caly samochód, tylko przed kolektorem jest i tyle
daje temu miesiąc i pęknie gdzieś...
Jak gdzies peknie zawsze moge reklaowac duzo osob w tym moj kuzyn robil tam i jezdzi do tej pory ponad roki jest wszytko okiwiec chlopaki musza sie na robocie znac
drgań nie oszukasz. a nudno jest tak jeździć co jakiś czas na przysmarkanie jednej kropki spawu. wstaw tam jakiś łącznik elastyczny. konia nie zabije a będzie święty spokój.
z jedno laczenie by sie przydalo. 2 kryzy z wiankiem plecionym i na 2 sruby ze sprezynkami to dodatkowe 50zl.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.