Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Spadające obroty i drgawki na LPG



ArturNOW
13-08-10, 10:03
Zastanawiam się co może być powodem spadających obrotów na biegu jałowym, już po rozgrzaniu silniku, a jak trzyma obroty to systematycznie drga na jałowym. Często spada do 200, a zdarzyło mi się, że hamując przed światłami zgasł. Na benzynie jest ok, ale czy to mogą być kable zapłonowe?

trancemusic
13-08-10, 10:18
bylo mnostwo tematow
czestymi przyczynami jest zatkany krokowy

szukaj ;p

ArturNOW
13-08-10, 11:03
Ale jeżeli na benzynie jest ok? Bo ja widziałem temat, ale tam osoba miała problem na benzynie.

rider143
13-08-10, 22:38
Wyreguluj lpg

ArturNOW
14-08-10, 09:28
Regulowany...

trancemusic
14-08-10, 11:06
sekwencja ?

jasiek09
14-08-10, 16:17
i zawory

ArturNOW
15-08-10, 00:32
To jest II generacji.

oklahoma
16-08-10, 13:44
Ja mam sekwencje w silniku D15Z8. Falowały mi obroty i też wpadał w drgania na wolnych - dosłownie maska drgała. Wyregulowałem zawory (większość miała za mały luz), wyczyściłem tzw. krokowca i w/w objawy ustąpiły.

ArturNOW
17-08-10, 11:15
Czyli nie jechać z tym do gazownika tylko w pierwszym rzucie do zwykłego warsztatu.
oklahoma - miałeś tylko problemy z obrotami na gazie?

rider143
17-08-10, 11:48
Jak na pb jest ok to wyreguluj lpg.

ArturNOW
17-08-10, 12:39
Zastanawiam się czy kable zapłonowe mogą być wystarczające do benzyny,a już gazu nie. Mnie wydaje się, że nie. Moim zdaniem mogę mieć reduktor do wymiany. Pojadę do gazownika. Co polecacie w Warszawie i okolicach.

Ja znam gazownika na Instalatorów, to jest na ochocie, a jeszcze ktoś mi polecał w Piasecznie jak się jedzie z Warszawy za jakąś szkołą hmmm

ArturNOW
18-08-10, 22:44
Masakra jest zatankowałem na BP zamiast Shellu i odradzam. Praktycznie każde światła muszę walczyć by nie zgasł. Do wyjeżdzenia zbiornika daleko, więc jutro jadę do gazownika, bo robi się niebezpiecznie.

teg
19-08-10, 16:33
Do tego wszystkiego co było wymienione, jak nie pomoże, bym dodał możliwość padniętego czujnika prędkości jazdy - typowe objawy.

oklahoma
23-08-10, 13:34
Czyli nie jechać z tym do gazownika tylko w pierwszym rzucie do zwykłego warsztatu.
oklahoma - miałeś tylko problemy z obrotami na gazie?

Tak tylko na gazie. Na benzynie jeszcze było ok.

teg
24-08-10, 18:16
"Zastanawiam się czy kable zapłonowe mogą być wystarczające do benzyny,a już gazu nie" - musiały by być w bardzo złym stanie, tzn. nie ma czegoś takiego jak kable do LPG (marketing), LPG jest dużo wrażliwsze na problemy z iskrą i powietrzem, więc jeśli na benzynie jest ok a na LPG nie to sprawdza się układ zapłonowy, nieszczelności a potem reguluje.

ArturNOW
24-08-10, 18:23
Mnie się wydaje, że mam inny problem. Po prostu przed przeglądem gazownicy mi przykręcali gaz by HC było w normie. Niestety ja mam problem z emisją na benzynie i gazie.

Dziś trochę to podkręciliśmy i nic nie spada. Zajmę się szukaniem powodu z emisją spalin i jak to załatwię, wyreguluję gaz i będą problemy to zacznę się bawić.

teg
25-08-10, 07:12
Katalizator, sonda lambda...

ArturNOW
26-08-10, 16:45
Dokładnie główne typy. Się zobaczy. Zawory też będę pewnie regulował. Ale to jak już pozbędę się tego problemu.

46and2
02-09-10, 09:19
Sprawdź jeszcze szczelność układu dolotowego (na oko i na bańki mydlane będzie ciężko) i zobacz czy objawy trochę nie ustają jak jest lepiej nagrzany silnik.

ArturNOW
02-09-10, 14:48
Objawy pojawiają się po rozgrzaniu. Niedługo będę regulował zawory. Nie wiem czy i kiedy były robione.

Obecnie podkręciłem gaz, bo wcześniej by przykręcany by spaliny były w normie. Mimo, że obroty nie spadają czuć takie pomrukiwania jakby silnik na gazie nie działał równo. Niedługo dam znać, jakoś przyszły tydzień.

grabarz117
23-04-13, 20:19
Mam 6gen. U mnie po wciśnięciu sprzęgła obroty spadały do 0 (na liczniku) i albo gasł albo powoli "powstawał z martwych" (to samo na gazie i benzynie) - pojawiał się też od czasu do czasu błąd "zbyt ubogiej mieszanki". Przejechałem tak z kilka tysięcy aż gazownik wpadł na pomysł zmiany wtrysków Hana na tej samej firmy ale "najszybsze" (czarne bodajże). Od tego momentu spokój. To było 20k km temu - ostatnio pojawiły się podobne problemy ale nie aż tak nasilone jak wtedy - wszystko mam w porządku więc przeczyściłem przepustnicę i krokowy - wydaje mi się, że auto stało się żywsze i problem zniknął. Dodam, że mam lpg sekwencyjny z lubryfikacją.