Zobacz pełną wersję : Może ktoś wie swap rb26dett(GRT POWER)
witam mam pytanko zastanawiam sie nad kupnem nissana s13 i wsadzenia rb26dett do niego. Pytanie brzmi czy wejdzie na orginalne lapy czy trzeba przerabiać? :)
Chyba nie na tym forum pytasz
http://www.nissantech.pl/?act=idx polecam, bo duzo osób tu ci nic konkretnego nie powie
znająć życie to ciecie i spawanie bedzie konieczne . Ładnie w bude s13 siada sr20det ... odrazu warto zmienić hamulce i dyfer na te z 14 lub s14a :p jesli sie upierasz nad motorem ze sky-a to chyba łatwiej bedzie z gts-a niż z gtr-a.
Jeśli chodzi o nyski s13,14\a to chyba lepszego źródła wiedzy jak turbokillers nie znajdziesz.
BTW ,żeś wymyślił ,pierw to znajdź zdrowa budę s13, a swpa na sr20det spokojnie Ci wystarczy,podejrzewa ,że nie masz za dużego doświadczenia w RWD ,a tam kontroli trakcji nie znajdziesz...
napisz do usera KALI na racing forum...
RB26DETT nie ma sensu - silnik jest drogi i z oryginalnym osprzętem nie tak łatwo wrzucić go do 200SX. Do tego ma problemy ze smarowaniem.
Zresztą bez ATTESSY i tak ma niewielki sens.
IMO lepiej RB25DET, który kosztuje połowę, ma jedną turbinę i też można w niego sporo dmuchnąć.
RB26DETT nie ma sensu - silnik jest drogi i z oryginalnym osprzętem nie tak łatwo wrzucić go do 200SX. Do tego ma problemy ze smarowaniem.
Zresztą bez ATTESSY i tak ma niewielki sens.
IMO lepiej RB25DET, który kosztuje połowę, ma jedną turbinę i też można w niego sporo dmuchnąć.
może i tak ale ja chce mocną serie ,a RB26DETT prosto z Japoni kupie za 3522 euro no i ten piekny dzwiek :D
myślalem o imporcie s13 z sr20det (stan idealny) z Japoni koszt takiego auta od 1,500 euro do 10.000euro , ale ja chce RB26DETT:)
A Ja chce NSX Type R i Dodge Charger'a R/T z 69 roku...
A Ja chce NSX Type R i Dodge Charger'a R/T z 69 roku...
Jak Adriana stać to niech spełnia swoje zachcianki, chyba, że tylko chce się pochwalić swoimi marzeniami i temat wyląduje w koszu :rolleyes:
Jak Adriana stać to niech spełnia swoje zachcianki, chyba, że tylko chce się pochwalić swoimi marzeniami i temat wyląduje w koszu :rolleyes:
albo zostanie kolejnym kapitanem N.
poza OT
Jeśli chcesz bawić się tą nyską w sporcie to wybór egzotycznego silnika jak na nasz nadwiślański kraj może być strzałem w kolano. Suport, części itp.
może i tak ale ja chce mocną serie ,a RB26DETT prosto z Japoni kupie za 3522 euro no i ten piekny dzwiek :D
myślalem o imporcie s13 z sr20det (stan idealny) z Japoni koszt takiego auta od 1,500 euro do 10.000euro , ale ja chce RB26DETT:)
rb25 i 26 brzmią tak samo dobrze, jakby przyszło Ci dłubać to policz ile kasy kosztują dwie suszarki choćby 28rs , uważam że Sane bardzo dobrze mówi, poszukaj rb25... zresztą tak jak pisałem Kali już zrobił kilka takich swapów
Sane ma racje z tym RB25. Mniejsze koszta, potencjał też bardzo duży, dźwięk podobny.
A jeszcze poszukaj sobie info o silnikach 2JZ-GTE Toyoty. Były już swapy tego silnika do S13, np. tu: http://forums.nicoclub.com/2jzswap-com-s13-project-car-2jz-powered-t204302.html . Nie wiem jak to wychodzi z kosztami, ale RB26 też tanio nie wychodzi. 2JZ-GTE potencjał na mody ma olbrzymi, do tego nie występują problemy ze smarowaniem jak w RB26.
Ja bym w ogóle pchał tam LS1. Dźwięk najlepszy z wymienionych, osiągi *****iste i bezawaryjność na bardzo wysokim poziomie.
Fakt, LS1 też ma sens. A jak już jesteśmy przy V8, to w miare tanio można jeszcze dorwać silnik 4.4 V8 z BMW. Nie jest tak dobry jak LS1 ale też w bezawaryjny. Ktoś w Polsce już to chyba swapował do S13 (chyba TomaRacing). No ale to już niech autor tematu decyduje co mu odpowiada
Ale M62 jest większe i strasznie ciężko dostać do tego skrzynię manualną.
LS1 jest lekki, niewielkich rozmiarów (jak na V8), katoodporny, ma tony momentu, banalną elektrykę i są nawet gotowe kity do swapa do np. E36 czy RX7, więc możliwe, że do 200SX też są...
a co powiecie o tym http://www.tradecarview.com/used_car/japan%20car/nissan/180sx/4741153/
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.