Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Może ktoś wie swap rb26dett(GRT POWER)



AdiEJ2
12-08-10, 20:04
witam mam pytanko zastanawiam sie nad kupnem nissana s13 i wsadzenia rb26dett do niego. Pytanie brzmi czy wejdzie na orginalne lapy czy trzeba przerabiać? :)

bulikcbr
12-08-10, 21:25
Chyba nie na tym forum pytasz

jonek002
12-08-10, 21:31
http://www.nissantech.pl/?act=idx polecam, bo duzo osób tu ci nic konkretnego nie powie

.:Yoshi:.
12-08-10, 22:21
znająć życie to ciecie i spawanie bedzie konieczne . Ładnie w bude s13 siada sr20det ... odrazu warto zmienić hamulce i dyfer na te z 14 lub s14a :p jesli sie upierasz nad motorem ze sky-a to chyba łatwiej bedzie z gts-a niż z gtr-a.

Lister
12-08-10, 23:39
Jeśli chodzi o nyski s13,14\a to chyba lepszego źródła wiedzy jak turbokillers nie znajdziesz.
BTW ,żeś wymyślił ,pierw to znajdź zdrowa budę s13, a swpa na sr20det spokojnie Ci wystarczy,podejrzewa ,że nie masz za dużego doświadczenia w RWD ,a tam kontroli trakcji nie znajdziesz...

Macias_OS
13-08-10, 12:32
napisz do usera KALI na racing forum...

sane
13-08-10, 14:15
RB26DETT nie ma sensu - silnik jest drogi i z oryginalnym osprzętem nie tak łatwo wrzucić go do 200SX. Do tego ma problemy ze smarowaniem.
Zresztą bez ATTESSY i tak ma niewielki sens.

IMO lepiej RB25DET, który kosztuje połowę, ma jedną turbinę i też można w niego sporo dmuchnąć.

AdiEJ2
13-08-10, 19:57
RB26DETT nie ma sensu - silnik jest drogi i z oryginalnym osprzętem nie tak łatwo wrzucić go do 200SX. Do tego ma problemy ze smarowaniem.
Zresztą bez ATTESSY i tak ma niewielki sens.

IMO lepiej RB25DET, który kosztuje połowę, ma jedną turbinę i też można w niego sporo dmuchnąć.
może i tak ale ja chce mocną serie ,a RB26DETT prosto z Japoni kupie za 3522 euro no i ten piekny dzwiek :D

myślalem o imporcie s13 z sr20det (stan idealny) z Japoni koszt takiego auta od 1,500 euro do 10.000euro , ale ja chce RB26DETT:)

Lister
14-08-10, 15:28
A Ja chce NSX Type R i Dodge Charger'a R/T z 69 roku...

smad
14-08-10, 20:35
A Ja chce NSX Type R i Dodge Charger'a R/T z 69 roku...
Jak Adriana stać to niech spełnia swoje zachcianki, chyba, że tylko chce się pochwalić swoimi marzeniami i temat wyląduje w koszu :rolleyes:

ironman
15-08-10, 18:45
Jak Adriana stać to niech spełnia swoje zachcianki, chyba, że tylko chce się pochwalić swoimi marzeniami i temat wyląduje w koszu :rolleyes:

albo zostanie kolejnym kapitanem N.

poza OT

Jeśli chcesz bawić się tą nyską w sporcie to wybór egzotycznego silnika jak na nasz nadwiślański kraj może być strzałem w kolano. Suport, części itp.

Macias_OS
16-08-10, 12:02
może i tak ale ja chce mocną serie ,a RB26DETT prosto z Japoni kupie za 3522 euro no i ten piekny dzwiek :D

myślalem o imporcie s13 z sr20det (stan idealny) z Japoni koszt takiego auta od 1,500 euro do 10.000euro , ale ja chce RB26DETT:)

rb25 i 26 brzmią tak samo dobrze, jakby przyszło Ci dłubać to policz ile kasy kosztują dwie suszarki choćby 28rs , uważam że Sane bardzo dobrze mówi, poszukaj rb25... zresztą tak jak pisałem Kali już zrobił kilka takich swapów

Yossarian
16-08-10, 13:53
Sane ma racje z tym RB25. Mniejsze koszta, potencjał też bardzo duży, dźwięk podobny.

A jeszcze poszukaj sobie info o silnikach 2JZ-GTE Toyoty. Były już swapy tego silnika do S13, np. tu: http://forums.nicoclub.com/2jzswap-com-s13-project-car-2jz-powered-t204302.html . Nie wiem jak to wychodzi z kosztami, ale RB26 też tanio nie wychodzi. 2JZ-GTE potencjał na mody ma olbrzymi, do tego nie występują problemy ze smarowaniem jak w RB26.

sane
16-08-10, 14:57
Ja bym w ogóle pchał tam LS1. Dźwięk najlepszy z wymienionych, osiągi *****iste i bezawaryjność na bardzo wysokim poziomie.

Yossarian
16-08-10, 16:24
Fakt, LS1 też ma sens. A jak już jesteśmy przy V8, to w miare tanio można jeszcze dorwać silnik 4.4 V8 z BMW. Nie jest tak dobry jak LS1 ale też w bezawaryjny. Ktoś w Polsce już to chyba swapował do S13 (chyba TomaRacing). No ale to już niech autor tematu decyduje co mu odpowiada

sane
16-08-10, 16:31
Ale M62 jest większe i strasznie ciężko dostać do tego skrzynię manualną.
LS1 jest lekki, niewielkich rozmiarów (jak na V8), katoodporny, ma tony momentu, banalną elektrykę i są nawet gotowe kity do swapa do np. E36 czy RX7, więc możliwe, że do 200SX też są...

AdiEJ2
16-08-10, 19:54
a co powiecie o tym http://www.tradecarview.com/used_car/japan%20car/nissan/180sx/4741153/