Zobacz pełną wersję : na czwórce 180, 6 tys. i wszystko
mam honde civic z 98 , z silnikiem 1,4 90 KM. ,niedawno postanowiłem ją przetestować, no i na trójce kręci się do odcięcia czyli troche powyżej 7 tyś obr. i wyciaga 150, ale na czworce obroty zatrzymują sie na 6 tys, a prędkościomierz na 180 i koniec, jakies zabezpieczenie ma czy jak, jechałem sam to nie miała obciążenia, myślałem że troche lepiej to wyciąga??? :evil:
Piotrek Klag
05-11-06, 12:13
mam honde civic z 98 , z silnikiem 1,4 90 KM. ,niedawno postanowiłem ją przetestować, no i na trójce kręci się do odcięcia czyli troche powyżej 7 tyś obr. i wyciaga 150, ale na czworce obroty zatrzymują sie na 6 tys, a prędkościomierz na 180 i koniec, jakies zabezpieczenie ma czy jak, jechałem sam to nie miała obciążenia, myślałem że troche lepiej to wyciąga??? :evil:
a co ty byś chciał z 90KM na niecałą tone wagi.... - 240km/h na 4 biegu :?:
a czasem na czwrtym biegu nie masz Vmax 180???..znaczy skrzynia sie nie konczy czasem???
nie no zaraz 240, nie przesadzaj, kumpel ma taka starsza z 91r. "żelazko" też 90 km to ponad 190 wyciąga, bez żadnych przeróbek
Bożeeeee.... no 90KM powinien Ci "leciec" ze 250km/h, rzeczywiscie jak "tylko" 180 to na złom sie nadaje.... :570:
na 4, nie na 5? ^^ 90km i tyle wyciaga? to moj V gen 92 1.5 na 5 - 190 km to max ^^
lekka przesada...
nie no zaraz 240, nie przesadzaj, kumpel ma taka starsza z 91r. "żelazko" też 90 km to ponad 190 wyciąga, bez żadnych przeróbek
Chlopak, a slyszales o czyms takim jak przekłamania licznika ? Poza tym na osiagi auta nie tylko moc ma wpływ.... Tez nie slyszales o tym?
pewnie ze przesada...:]...no ale ambicje trzeba cenic...:)
W danych fabrycznych Vmax to i tak 177km/h, wiec raczej nalezy sie cieszyc a nie marudzic.
Zastanawiam sie jakie masz kola.
Hehe i znowu temat rzeka :P . Koledzy już wymienili parę czynników dodaj do tego jeszcze ciężar auta (żelazko jest lżejsze), warunki w jakich "biłeś rekorda" (pogoda, trasa) stan faktyczny całego auta, umiejętności kierowcy i "palec Boży" :wink:
marcin EZG
05-11-06, 12:53
heheh to sie nazywa miec powazny problem:)) szacun kolego :)
Spróbuj z górki, może bedzie lepiej:P
Odpusc reczny to szybciej poleci :570:
A tak na powaznie to nie jest samochod rajdowy, 180 to jak najbardziej normalny wynik na ten silniczek wiec o so chosi gosciu?
Piotrek Klag
05-11-06, 14:55
Odpusc reczny to szybciej poleci :570:
A tak na powaznie to nie jest samochod rajdowy, 180 to jak najbardziej normalny wynik na ten silniczek wiec o so chosi gosciu?
kilka propozcji - mały OT :D:
1. Żagiel + spinaker z przodu
2. Przepaść
3. Koła 12"
4. Silnik od WRC :D
...
a takie teksty to znak jak zawesze ten sam - przydałby się LOCK.
Podłączę się pod temat (bo sam mam D14) - sądzę, że koledze chodziło o v-maxa - i sposób jego osiągnięcia.
Czy w odetkanym D14A3 lub D14A4 (EJ9 przed liftem) V-maxa uzyskuje się na czwórce?
jeśli tak (prawdopodobnie tak właśnie jest) to 180 km/h jest wynikiem raczej przeciętnym, wiele osób chwaliło się na forum, że ich D14-tki lecą 2 paczki :)
pozdro
wiele osób chwaliło się na forum :lol: rzecz w tym że się tylko chwaliło :lol: . Sam mam zdrowe EJ9 i 200km/h na stockowym silniku jest niewykonalne :wink:
brawa dla tego Pana - też tak sądzę
5gen .92rok.D15B3. 180km/h .cztery osoby ,plus bagaż full. opony seryjne.żadnych przeróbek.jechał ze mną golf 3 1,6 i został w tyle przy 165km/h .może by i wiecej pociagnoł ,ale prowadzenie go przy tej szybkosci to koszmar, wg.mnie hania radzi sobie zupełnie przyzwoicie , zobacz sobie osiągi poszczególnych modeli ,żeby przekroczyc 200 musisz mieć Vtec ,lub tuning i tyle .
wcale ze nie musisz miec zadnego vtaca... ja d15B7 sunalem 200 i jeszcze by poleciala wiecej tylko sie droga ladna zaczela konczyc:]...wystarczy mala gorka i poleci wiecej:D..
mi przy 250 odcina,a tak pojechalby ze 300
mi sie niestety skrzynia skonczyla przy 240km/h pod górke... dobra wystarczy, LOCK
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.