jerzynew
09-08-10, 18:27
D15B2
tydzien temu po zdemontowaniu glowicy, zabezpieczylem cyilndry czysciwem (2 i 3 e DMP) dzisiaj okazalo sie ze w miejscu przylegania materialu pojawila sie rdza.
obejdzie sie bez honowania?
czym najlepiej wyczyscic nie uszkadzajac gladzi?
oraz czy jest sens czyszczenia komor spalania z czarnego nalotu? jesli tak to czym czyscic? swiece czyms przeczyscic?
po zdemontowaniu glowicy 2pary zaworow niemoga sie domknac - domykaja sie na poluzowanym walku rozrzadu z duzym oporem ale to chyba standardowe ustawienie?
dokrecac glowice tak jak w sam naprawiam czy tak jak na instrukcji dalaczonej do uszczelki? (10Nm nastepnie 6xNm)
tydzien temu po zdemontowaniu glowicy, zabezpieczylem cyilndry czysciwem (2 i 3 e DMP) dzisiaj okazalo sie ze w miejscu przylegania materialu pojawila sie rdza.
obejdzie sie bez honowania?
czym najlepiej wyczyscic nie uszkadzajac gladzi?
oraz czy jest sens czyszczenia komor spalania z czarnego nalotu? jesli tak to czym czyscic? swiece czyms przeczyscic?
po zdemontowaniu glowicy 2pary zaworow niemoga sie domknac - domykaja sie na poluzowanym walku rozrzadu z duzym oporem ale to chyba standardowe ustawienie?
dokrecac glowice tak jak w sam naprawiam czy tak jak na instrukcji dalaczonej do uszczelki? (10Nm nastepnie 6xNm)