PDA

Zobacz pełną wersję : Nietypowy problem ze zbieżnością



Free
09-08-10, 08:11
Siema, mam dosyć poważny problem z ustawieniem zbieżności. Swapowałem heble do swojego EG3 z civica EG6, do tyłu przy okazji został wrzucony Toe Kit K-Sporta. Dzisiaj pojechałem na stację by ustawić zbieżność z przodu i z tyłu. Problem polega na tym, że na tyle miałem ok -0,37 gdzie norma to bodajże 0,1. Regulacja na owym drążku K-Sporta już się skończyła i nie ma dalej czym kręcić by skorygować... po prostu śruba już jest na maxa wkręcona... czy ma ktoś jakieś pomysły co z tym zrobić?

Czy może w przypadku obniżonego civica wartości katalogowe nie do końca się sprawdzają? Prosiłbym o jakąś radę/opinię co by tutaj zrobić bo mam dzisiaj wolne i muszę to ogarnąć.

spychu
09-08-10, 08:52
Podałeś wartość dla koła czy ogólną ? Bo to spora różnica.

!markos
09-08-10, 08:55
podstawowe pytanie brzmi:

PO CO ci toe kit k-sport, skoro fabryczne wahacze zapewniaja wystarczajaca regulacje i sa trwalsze? wymien je na oem. po problemie.

Free
09-08-10, 09:05
No ale skoro już mam te założone? Nie da się tego jakoś ogarnąć?

Free
09-08-10, 11:01
Po dzisiejszych perypetiach to tylko te ksporty, które mam ustawie i dam se siana z aftermarketem z tyłu. Okazało się, że koleś nie umiał ustawić zbieżności bo nie zauważył, że poza samą regulacją na tym drążku jest też regulacja na śrubach, którymi to ów toe jest przymocowany... umówiony jestem na 19.... mam nadzieję, że będzie ok już.

!markos
09-08-10, 11:53
to niezly miszcz..

Free
09-08-10, 11:54
Generalnie zwiedziłem 8 stacji diagnostycznych i szczerze? Boje się zostawiać auto u jakichś 'speców' ... bezpieczniej chyba u kumpla w garażu dłubać większość rzeczy :/ Banda partaczy...

Później dopiero pojechałem na warsztat gdzie wyszło na to, że ta zgraja pseudo-diagnostów nie zwróciła nawet uwagi na regulacje na śrubach.