Zobacz pełną wersję : Jakie kąty?
Szybkie pytanie, zakupione mam regulowane wahacze do tyłu (EG Toe Kit K-Sporta) i posiadam w swoim civie lekką glebę (~ -40). Aktualnie swapuje się u mnie cały tył (hamulce z EG6) i przy okazji wjadą owe wahacze. Moje pytanie jest następujące, gdy pojadę na ustawianie zbieżności to jaki kąt nachylenia kół powinien ustawić diagnosta by nie darło opon? Bo z tego co wiem, to w 100% do pionu też być nie powinny?
gleba i tak już Ci robi negatyw, więc spokojnie z tymi kątami
Może inaczej, jaki powinien być prawidłowy kąt by opon nie darło :)?
pora na nius dnia: toe kit nie sluzy do regulacji pochylenia kola.
pora na nius dnia: toe kit nie sluzy do regulacji pochylenia kola.
ha, to gdzieś się machnąłem podczas lektury :D W takim bądź raie po co jego regulacja? :P
Bylo wujka goole zapytac;)
Pomoce naukowe: http://img707.imageshack.us/img707/1650/cambercastertoe.jpg
camber - katy pochylenia kol
caster - kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
toe-in lub toe-out: odpowiednio zbieznosc lub rozbieznosc.
Edycje obrazka zrobilem bo wcielo.
Bylo wujka goole zapytac;)
Pomoce naukowe: http://scott92282.tripod.com/pics/Info/camber_caster_toe.jpg
camber - katy pochylenia kol
caster - kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
toe-in lub toe-out: odpowiednio zbieznosc lub rozbieznosc.
Wyjdzie i tak na jedno, bo cambery też zamierzam zakupić :) :P
no, kup. bedzie sie co mialo sypac. juz jedne zbedne wahacze masz, to dokup kolejne. tez zbedne.
zostaw tył w spokoju, jedynie możesz dać regulowane wahacze na przód, ale zależy to jeszcze jakiej wielkości masz opony.
A po co regulowane na przód ? Żeby miało się co sypać ?
Czy może co weekend zwiedzasz inny tor wyścigowy w różnych krajach europy, że potrzebujesz ustawiać kąty pod konkretne zakręty ?
Na sprawnym górnym wahaczu przy mojej glebie -65mm negatyw z przodu wynosi 1.4' i w życiu nie zamienię seryjnego wahacza na jakieś regulowane bez względu na to czy skunk czy buddy bo to jeden i ten sam shit. Jedna niezbyt sroga zima i koniec chociażby śrubek trzymających sworzeń.
Jedna niezbyt sroga zima i koniec chociażby śrubek trzymających sworzeń.
Ktoś bodajże w zeszłym roku pokazywał że śrubki w jego buddym clubie zniknęły po jednej zimie
A po co regulowane na przód ? Żeby miało się co sypać ?
Czy może co weekend zwiedzasz inny tor wyścigowy w różnych krajach europy, że potrzebujesz ustawiać kąty pod konkretne zakręty ?
Na sprawnym górnym wahaczu przy mojej glebie -65mm negatyw z przodu wynosi 1.4' i w życiu nie zamienię seryjnego wahacza na jakieś regulowane bez względu na to czy skunk czy buddy bo to jeden i ten sam shit. Jedna niezbyt sroga zima i koniec chociażby śrubek trzymających sworzeń.
niestety masz rację z tym wahaczem (niestety dlatego, że nie ma alternatywy)
natomiast jak ktoś nie ma gleby to jednak fajnie byłoby mieć większa regulację niż seria przewiduje (mówię ze swojego punktu użytkowania)
ps. śrubki daje się zabezpieczyć jeszcze al sworzeń nie wytrzymuje więcej niż sezon ;.
są dostępne sworznie ale to co najmniej raz w roku ich wymiana i wahacz nie jest tani a i sworzeń najtańszy też...
gówno takie produkują a każą płacić jak za markowe dobre graty..
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.