Zobacz pełną wersję : kolektor ssacy z6 do silnika d14a3
witam mam taki problem po przelozeniu kolektora z z6 do d14 obroty strasznie faluja od 1,5k do 3k i silnik wogole nie reaguje na gaz. po zalozeniu ssaka od b7 obroty sa rowne jednak nadal silnik sie nie chce wogole wkrecac :/ co moze byc tego przyczyna? dodam ze lewego powietrza raczej nigdzie nie lapie sprawdzane kilka razy,,, podcisnienia podlaczone. przepustnica ori z a3 wiec krokowy i wszystkie inne czujniki popodpinane sprawa dosyc pilna prosze o jakiekolwiek sugestie pozdrawiam
przepustnica ori z a3 a w d14 vs d16 nie są przepustnice pionowa vs pozioma czasem? Da się tak?
tak d14 ma pionowa a d16 pozioma ale ale caly uklad czujnikow etc jest taki sam wydaje mi sie ze problem tkwi w tym ze dostaje za duzo powietrza i przez to go zamula...
U mnie był podobny problem. Problemem okazał się zepsuty TPS (czujnik otwarcia przepustnicy) na innej przepustnicy zagdakało wszystko jak powinno.
tylko ze probowalismy z trzema przepustnicami i problem jest ten sam wiec tps to raczej nie jest ... poki co jest z d14a3 ... wczesniej dawalismy z b7 i z6 ... ogolnie to cos z tych rzeczy moze byc : ustawic aparat zaplonowy, tps, krokowy z z6 przerobic aby pasil wtyk do d14a3, wyczyscic krokowy, sprawdzic wszystkie wezyki, upewnienie sie czy nie lapie lewego powietrza, map sensor, komp ... poki co solucji wraz z frytasem nie znalezlismy :|
w niepomyliles wtyczek przy przepustnicy?? bo sa 2 takie same i dlugoscia przewodow tez sa podobne.
na poczatku zostaly pomylone, lecz pozniej zamienione i teraz sa ok ... mimo to tak jak mowie dalej to samo
Nie da sie przerobic wiązki d14 tak by podpiąć krokowy Z6. Dzwoniłem do kościecha jak byl taki problem u mnie i powiedział, że niemożliwe to jest.
Powiedzieć ciekawostke? mój ssak działa prawidłowo na 1 przepustnicy z 4 testowanych :)
mój ssak działa prawidłowo na 1 przepustnicy z 4 testowanych :)
Bo masz lekkie koło
wlasnie wracam od mechanika ktory mial to rzekomo ogarnac i zazadal ode mnie ( po znajomosci ) 400zl ... mowil ze trzeba komputer przerabiac i mase innych rzeczy ... odrazu mu podziekowalem i poczekam poki co na rady tutaj w temacie ;)
Bo twój znajomy mechanik chce iść na łatwiznę i się nachapać hajsu przy tym. Pier... głupoty, nie trzeba przerabiać kompa, niezbyt się zna skoro tak twierdzi.
Silnik nie reaguje na wciskanie gazu? A jesteś pewny, że dobrze założyłeś linkę gazu? nie zakłada się jej normalnie bo się poprostu nie da przy ten przepustnicy.
falowanie obrotów. może rzeczywiście dostaje lewe powietrze, przepustnica się niedomyka itd.
Resetowałeś kompa?
resetowalem, lewego raczej nie dostaje bo przy zatkaniu reki przepustnicy gasnie sam, linke zalozylem bo wzielem koleczko z b7 bodajze juz ne pamietam i jest dobrze podpiete ( pozatym recznie otwierajac przepustnice nie reaguje na powyzej 2k ) ... :|
Skoro nie można nic wymyślić to....
Ja bym wyjął ssaka, i spróbował założyć od nowa, po, bo może jednak gdzieś tkwi błąd.
w tej chwili auto jezdzi na moim ssaku od b7 i z tego co mi geffer powiedzial "samo sie naprawilo" jednak predkosci na kazdym biegu nieco zmalaly czy to mozliwe? odcinka jest normalnie
jak odcinka w tym samym miejscu to raczej nie mogly sie zmniejszyc
od paru dni slowo raczej nie istnieje w moim slowniku ;) jutro wybieram sie przetestowac dokladnie i wtedy zanalizuje ;) ...
jak odcinka w tym samym miejscu to raczej nie mogly sie zmniejszyc
Nie "raczej nie mogły" tylko "nie mogly/nie miały prawa"
Przecież prędkości maxymalne na poszczególnych biegach zależą od skrzyni nie od ssaka / mocy silnika.
wszystko pieknie fajnie jest, co do predkosci to jest tak jak bylo wszystko ... aczkolwiek nie moj ssak :D b7 musze oddac a na poklad musi zagoscic z6 ktory lezy mi w garazu aczkolwiek no te falowanie mnie przeraza :/
kedzior.kedzior
15-09-10, 21:34
tez mialem tak ze mi falowaly obroty przy dodaniu gazu przy 2-3 tys gasł dławił sę, nie szło ruszyc ogólnie cyrk, (juz sobie mysłalem ze cala robota z przekladaniem ssaka na marne) -jak się okazało z pospiechu zostały pomylone wtycznki - zamontowane na odwrót ,
zamienilem wtczki tak jak powinny być i zresetowalem kompa (odłączyłem klemy od akumulatora odczekałem ok 10 min i dopiero podłączyłem) silnik chwile dziwnie pochodzil ale po chwili obroty sie ustabilizowaly i póżniej już było ok
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.