Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Camber kit do VII gen.



GENO
30-10-06, 01:02
Witam :!:
Chcę kupić camber kit na tył i może mi ktoś powie jak to jest :?: Czy to się zakłada dodatkowo czy zamiast czegoś, bo u mnie nie ma z tyłu możliwości regulacji kątów a wzdłużna tuleja (nie cukierek) jest na stałe z wachaczem. Znalazłem coś takiego i zastanaiwam się czy jest sens wogóle to kupować i czy wydać tyle kasy na Skunk2
:arrow: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SKUNK2-REAR-CAMBER-KIT-02-06-RSX-01-05-CIVIC_W0QQitemZ300042920497QQihZ020QQcategoryZ3358 1QQrdZ1QQcmdZViewItem
czy poprostu kupić to tańsze
:arrow: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SRE-Rear-Camber-Kit-01-05-Civic-55-shipped_W0QQitemZ270043796985QQihZ017QQcategoryZ33 581QQrdZ1QQcmdZViewItem
W Polsce natomiast znalazłem tylko to :arrow: http://www.e-x-c.com/product_info.php?cPath=31_32_55_502&products_id=3931
Wie ktoś może czy będzie pasować :?:
I jeszcze jedno, czy przy prawidłowym ET będzie mi obcierać koło o nadkole przy pełnym bagażniku :?:
Pozdrawiam :!:

LIO
30-10-06, 16:05
to montujesz w miejsce górnego wahacza

MartinS
31-10-06, 22:39
rozumiem że chcesz to założyć, bo opony sie ścierają od środka?
ciekawe jakei masz felgi, u mnie ten problem tezy wystepuje (ścieranei opon) tyle że kiedy jest negatyw koła ładnei chowaja sie w nadkole, a gdy je sie wyprostuje nei za bardzo chca sie pomieścić...podniosłem z tyłu zawieszenie troche i jest zdecydowanie lepiej jeżeli chodzi o opony...

kivik
01-11-06, 10:52
rozumiem że chcesz to założyć, bo opony sie ścierają od środka?
...podniosłem z tyłu zawieszenie troche i jest zdecydowanie lepiej jeżeli chodzi o opony...

opony glównie zabija zla zbieżność, negatyw ma bardzo male znaczenie (chyba, ze jest wiekszy niz 3-4 stopnie.

LIO
01-11-06, 12:53
no niestety przy dosc mocnym obnizeniu, robi sie on dosc duzy

GENO
01-11-06, 22:39
rozumiem że chcesz to założyć, bo opony sie ścierają od środka?
ciekawe jakei masz felgi, u mnie ten problem tezy wystepuje (ścieranei opon)
Jak z oponami to jeszcze nie wiem ale widać odchylenie gołym okiem i to mnie troszkę denerwuje :evil: Co do felg to 16" Ale ET dokładnie nie pamiętam ;)


tyle że kiedy jest negatyw koła ładnei chowaja sie w nadkole, a gdy je sie wyprostuje nei za bardzo chca sie pomieścić...podniosłem z tyłu zawieszenie troche i jest zdecydowanie lepiej jeżeli chodzi o opony...
No właśnie. Jak teraz jeżdzę z dużym obciążeniem to koła się mieszczą i nic nie obciera ale jest jakby na styk :?

MartinS
02-11-06, 07:32
negatyw ma bardzo male znaczenie (chyba, ze jest wiekszy niz 3-4 stopnie.
mam inne doświadczenia w tym temacie, zbierznośc u mnei była ustawiona, ale może tek kąt rzeczywiście był wiekszy niż 4 stopnie....




No właśnie. Jak teraz jeżdzę z dużym obciążeniem to koła się mieszczą i nic nie obciera ale jest jakby na styk :?
hehe u mnie to palucha miedzy koło a ranty nie wsadziłeś, ale troche za duże ET w feldze było.....