PDA

Zobacz pełną wersję : gtech problem



smoku
29-10-06, 19:30
witam mam problem z gtechem
pozyczylem od fifera zeby wkoncu zobaczyc ile mam do 100ki (na moc nie liczylem bo slyszalem ze pokazduje srednio 50km mi tez tak pokazal)

w czym rzecz
ustawilem w nim tam wage,zawieche , cylindry,obroty ustawione tak ze sie zgadzalo

mierze 1ka 2ka (licznik mam 60mph ) gtech pokazuje ze jade 88km/h
dodam ze mam skrzynie od d15b2 i silnik d16z6 odciecie 7500
wedlug licznika rowno przy 60mph mi odcina na 2ce

gtech napewno pokazuje zle bo zeby wyskoczylo mi na nim 100km/h musialem wbic 3ke i krótką chwile jechac realnie 110-120

oczywiscie ustawialem kilka razy gtecha i wychodzilo podobnie
(tylko co do twardosci zawieszenia nie bylem pewny jak ustawic)

potem przegladalem wykresy na gtechu i widac bylo ze wykres idzie do gory i w pewnym momencie (odcinka na 2ce) jest plaski patrzac na czas w tym momencie pokazywal mi kolo 8.6-8.8 pomiarow zrobilem wchu ale wykresy obadalem z 3

i teraz moje pytanie bo musialem oddac fiferowi gtecha
jak go podpiac pod kompa tak zebym mogl sobie obadac te wykresy na kompie i jakos oszacowac

i czy ten tok doszukiwania sie realnego czasu do setki jest miarodajny wmiare ? heh
wyniki wtedy byly dosc realna a gtech pokazywal mysle grubo za duzo bo kolo 10sek w gore

wiem ze jestem kiepskim kierowcą pewnie mam gumy 195/50
ale licznik pokazuje 60mph odcina na 2ce a gtech pokazuje 88
oczywiscie probowalem zmieniajac na 3ke wczesniej i zeby mi pokazal 100ke musialem jechac z 110-120

tak czy siak chcialbym sobie obadac te wykresy
moze jestem w blędzie ale zalezy mi na tym jak ogladnac te wykresy na kompie
ma ktos jakis pomysl jak go podpiac

carlose
31-10-06, 20:27
gtech to kłamca,
u mnie historia była taka,
d16y2 + cały wydech i stożek pomier 7,02-,718 (furia mnie objeżda jak psa)
d16y2, cały wydech, stożek, hybrydowa skrzynia, lekkie koło zamachowe, gtech 7,45 (teraz ja robie furie)
więc jak sam widzisz, gtech kłamie :D

a wracając do tematu gtecha, pojedź w inne miejsce w mieście, tzn tam gdzie będzie inna wysokość nad poziomem morza i też będzie inny wynik. Ja tam kiedyś myslałem że gtech dobra rzeczy do bardziej porównywania niż stwierdzania, ale teraz nawet porównywanie wychodzi głupotne.. sam nie wiem, chociaż ten gtech którym ja mierzyłem miał pare przejść, więc może dlatego :)

havok
31-10-06, 20:55
Malin miał za zadanie sprawdzić furę jednocześnie na dwóch g-techach: zwykłym i RR (podłączyć oba na raz). Czekam cały czas na relację od niego ;)

Romi
01-11-06, 11:15
z gtechem sa zawsze jaja...zmiezylem sie raz i moje seryjne h22 mialo do 100km 7,6 :D
no i zaczalem dochodzic co jest nie tak...zrobilem kolejne pomiary z tym ze patrzylem jednoczesnie na predkosciomierz i gtecha i co sie okazalo ze pokazywal mi owe 100km/h przy czym na zegarach u mnie bylo ok 119.... 120km/h ...wiec zrobilem kolejny pomiar czasu pod katem predkosciomierza i bylo powtarzalne 5.8 5.9sec do 100km/h

carlose
01-11-06, 11:19
panowie tak wogóle to liczniki samochodowe też kłamią, jak jest 100km/h to jest dopiero może 95 km/h ale to tak na marginesie :)


wiec zrobilem kolejny pomiar czasu pod katem predkosciomierza i bylo powtarzalne 5.8 5.9sec do 100km/h
romi, to znaczy jak ustawiłeś ? patrzyłeś na zegary czy jak?

Romi
01-11-06, 11:27
najpierw to ustalilem czy owe 100km/h u mnie na zegarach to 100km/h zrobilem porownanie z kilkoma autami..no a potem robilem test patrzac jednoczesnie na zegary i gtecha i zawsze sie powtarzalo bo mam odcinke przy ok 102km/h na 2gim biegu..wynik byl zawsze powtarzalny

carlose
01-11-06, 11:29
aby sprawdzić czy 100 na zegarach jest prawdziwa to rzeba sprawdzić np palmtopem :)
bo inne samochody też kłamią, ogólnie wszyscy kłamią :D

izzy_rajder
03-11-06, 19:08
Ludzie ale o czym wy mowicie? Przeciez KAZDY licznik zawyza. Jak autorowi watku pokazywalo przy 60 milach (96km/h) 88km/h to jest to bardzo realne. Jak Twoj licznik pokazuje 96 km/h to tak naprawde przemieszczasz sie z predkoscia wlasnie ok 88.

A to ze ktos chcialby miec 5 do setki a ma 6 no to sorry ale zamiast tuningowac gtecha albo licznik lepiej stuningowac silnik np :lol:

smoku
04-11-06, 07:52
no dobra licznik licznikiem

ale odciecie na 2ce to raczej nie mam przy 88 na godzine mądralo
i nie wiem jak mial zmulone z6 (po modach)to to co pokazal to bardzo kiepski wynik
pozatym licznik , przelozenie w skrzyni powinny pokazywac wynik w granicach 60mph i tak jest

a gtech pokazuje innaczej do tego mam na nim 50 koni


A to ze ktos chcialby miec 5 do setki a ma 6 no to sorry ale zamiast tuningowac gtecha albo licznik lepiej stuningowac silnik np

panu podziekuje juz za odpowiedzi które tak wiele wnoszą :evil:
acha wiec przestac tuningowac swoj licznik i gtecha hmm

Gr00bY
04-11-06, 11:07
:lol: Ogarnij sie czlowieku, prosze Cie. Dawno nie slyszalem takich bzdur. :lol:

W wolnym tlumaczeniu G-Tech oblicza prędość 60mil na podstawie przyspieszen (żyroskop czy cuś :P). O ile G-tech nie jest uszkodzony jego pomiary są w 99% miarodajne.

smoku
04-11-06, 11:41
Dawno nie slyszalem takich bzdur.
jakich bzdur "ogarniety" czlowieku ?
sam sie ogarnij bo chyba nie wiesz co mowisz



żyroskop czy cuś ).
termometr tam jest pewnie

jak sa miarodajne w 99% to czemu pokazuje mi moc 50km

wogole co ja bede z toba gadal wypowiedzieli sie juz niektorzy i potwierdzilo sie ze nie zawsze wychodzi dokladnie

ustawilem go jak trzeba jedynie co do zawiasu nie mam pewności..

tak czy siak uwazam ze jakbym go mial na dluzszy czas to moze i bym go ustawil jak trzeba metoda prób i bledów, ale do wyniku i tak bym podszedl z dystansem raczej

:arrow: jak widac jestem zbyt agresywny i dostalem ostrzezenie od pana idealnego itr
bede szedl za twoim przykladem zero przeklenstw i dam sobie jakis super avatar
acha no i musze straszyc wszystkich ostrzezeniami na kazdym kroku zebym byl wiarygodny

1. EDIT BY MOD: ile masz lat zeby przezywac "uwage w dzienniczku"? Chlopak do mnie placze na privach zeby mu zdjac warna bo mu sie to nie podoba. JESZCZE JEDEN WYSKOK JAK TEN POWYZEJ A BEDZIE 2 WARN
2. Skasowales mojego EDITA W TWOIM POSCIE - 2gi warn za niestosowanie sie do regulaminu


---edit smoku----

nie placze ci w privach nie gadaj bzdur,poprpstu ty jako jedyny zawsze dajesz mi warny bezsensownie i potem mnie straszysz następnymi

wiesz co mysle o twoich ostrzezeniach.. i grozbach.. i gdzie je mam, juz ci napsialem,mam nadzieje ze twoj kariera moderatora sie niedlugo skonczy.. bo nietrawie cie chlopie totalnie

jak ty jestes taki mądry to czemu zasmiecasz temat nowym postem któy totalnie nie jest na temat zamiast mi napisac na pw ??

malin21
04-11-06, 12:07
Malin miał za zadanie sprawdzić furę jednocześnie na dwóch g-techach: zwykłym i RR (podłączyć oba na raz). Czekam cały czas na relację od niego
mialem ale jeszcze tego nie zrobilem nie mialem kiedy bo prawie caly czas padalo :PP ale jak tylko cos bede wiedzial to dam znac pozdro

Kras
04-11-06, 12:42
Właśnie Gtechy są bardzo niemiarodajne jeśli idzie o przyspieszenia do setki, czy tam 60mph. W dodatku bardzo wrażliwe na kalibrację. Dlatego te wyniki można swobodnie przyjmować ze sporym przymrużeniem oka. W miarę dokładne są za to na 400m...i na tym radziłbym skupiać swoje pomiary.
A pomiary mocy za pomocą tak prymitywnego akcelerometru jakim jest Gtech...w ogóle lepiej zostawić bez komentarza.

Gr00bY
04-11-06, 21:22
Kras - no wlasnie w moim przypadku G-tech zawsze dawaj pomiary identyczne jak Tag Heuer.

smoku
04-11-06, 21:50
no ale ty to nie 99% jak napisales

Gr00bY
05-11-06, 09:04
jak sa miarodajne w 99% to czemu pokazuje mi moc 50km

Bledna konfiguracja 8)

itr
05-11-06, 11:30
smoku:
1. Ile masz lat zeby przezywac "uwage w dzienniczku"? Chlopak do mnie placze na privach zeby mu zdjac warna bo mu sie to nie podoba. JESZCZE JEDEN WYSKOK JAK TEN POWYZEJ A BEDZIE 2 WARN
2. Skasowales mojego EDITA W TWOIM POSCIE - 2gi warn za niestosowanie sie do regulaminu
3. Pomijam iz temat gtecha nie jest na to forum to jednak przymknalem oko zeby nie robic awantur a ty sie ciskasz. Nie podoba sie to wypad ze swoim fajansiarskim gtechem.
4. Nastepna pyskowka skonczy sie zakazem pisania i zamknieciem tematu.