Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D15b2 kontra D15b7(orginał) wytrzymałość tłoków i korbów?



Lao
26-07-10, 13:49
Czy ktoś się oriętuje w temacie, czy silnik D15b7 wer. kanadyjska miał mocniejsze korby i tłoki od europejskiej wersji D15b2

wkostek
27-07-10, 14:55
To są takie same silniki. Różnica polega na zastosowanym sposobie dostarczania mieszanki.

radar333
27-07-10, 21:49
Nie do końca bo kiedyś gdzieś czytałem że sprężynki zaworów są inne :p

Lao
28-07-10, 11:39
No właśnie, diabeł tkwi w szczegółach. Przykładowo w VW TDI między 90KM, a 110KM były już inne tłoki. A tu róznica w mocy jest 12KM, stąd moje pytanie:)

zakit
28-07-10, 17:53
ale to nie TDI, a juz napewno nie VW...

piroman
28-07-10, 18:07
Nie do końca bo kiedyś gdzieś czytałem że sprężynki zaworów są inne :p
i jeszcze wałki rozrządu podobno ale są to bardzo minimalne różnice
natomiast tłoki i korbowody sa identyczne, maja zresztą takie same oznaczenia w EPC

rider143
28-07-10, 18:58
i jeszcze wałki rozrządu podobno ale są to bardzo minimalne różnice
natomiast tłoki i korbowody sa identyczne, maja zresztą takie same oznaczenia w EPC

Dla usa i canadyjskiego hatchbacka oraz sedana:
D15B7
In 36,957
Ex 36,996

D15B2
In 36,603
Ex 36,750

Dla europejskiego hatchbacka oraz sedana i coupe:
D15B7
In 36,057
Ex 36,198

D15B2 bez zmian

Lao
28-07-10, 23:59
O jakieś różnice są, dzięki rider143. Napisz proszę co oznacza In i Ex bo to dlamnie czarna magia

piroman
29-07-10, 07:55
intake - ssacy
exhaust - wydechowy

Lao
29-07-10, 09:25
dzięki, teraz już wiem wszystko:)

Kras
29-07-10, 12:44
A te roznice w walkach po prostu miazdza...do wyczucia jak nic;););)