Zobacz pełną wersję : D15b2 kontra D15b7(orginał) wytrzymałość tłoków i korbów?
Czy ktoś się oriętuje w temacie, czy silnik D15b7 wer. kanadyjska miał mocniejsze korby i tłoki od europejskiej wersji D15b2
To są takie same silniki. Różnica polega na zastosowanym sposobie dostarczania mieszanki.
Nie do końca bo kiedyś gdzieś czytałem że sprężynki zaworów są inne :p
No właśnie, diabeł tkwi w szczegółach. Przykładowo w VW TDI między 90KM, a 110KM były już inne tłoki. A tu róznica w mocy jest 12KM, stąd moje pytanie:)
ale to nie TDI, a juz napewno nie VW...
Nie do końca bo kiedyś gdzieś czytałem że sprężynki zaworów są inne :p
i jeszcze wałki rozrządu podobno ale są to bardzo minimalne różnice
natomiast tłoki i korbowody sa identyczne, maja zresztą takie same oznaczenia w EPC
i jeszcze wałki rozrządu podobno ale są to bardzo minimalne różnice
natomiast tłoki i korbowody sa identyczne, maja zresztą takie same oznaczenia w EPC
Dla usa i canadyjskiego hatchbacka oraz sedana:
D15B7
In 36,957
Ex 36,996
D15B2
In 36,603
Ex 36,750
Dla europejskiego hatchbacka oraz sedana i coupe:
D15B7
In 36,057
Ex 36,198
D15B2 bez zmian
O jakieś różnice są, dzięki rider143. Napisz proszę co oznacza In i Ex bo to dlamnie czarna magia
intake - ssacy
exhaust - wydechowy
dzięki, teraz już wiem wszystko:)
A te roznice w walkach po prostu miazdza...do wyczucia jak nic;););)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.