Zobacz pełną wersję : Springi tylko na przód...?
thompson17
25-07-10, 14:50
Witam.
Pany powiedzcie mi jak by to sie sprawdziło jak bym założył tylko na przód w moim eg4 springi sportowe? a tył by został seria, chodzi mi tylko o efekt wizualny aby troszke obniżyć przód bo pieje...tył jest w miare ogarnięty...
dlatego moje pytanie:
czy można wykonać taki manewr? / założyć lekko obniżające springi (30 albo 40mm) jakies na przód?
shrekinho90
25-07-10, 15:54
Aktualnie jeżdże z czymś takim, bo jestem w trakcie obniżania i przód poszedł bezproblemowo a z tyłu walczę z zapieczonymi śrubami. I myślę że można tak jeździć, a od strony wizualnej to trochę jest kicha jak się ma nieduże kółka np 195/50/15 gdyż z tyłu zostaje duża luka w nadkolu.
thompson17
26-07-10, 08:50
no tak, ale gdyby lekko przód opuścić tylko bo z tyłu w miare dobrze jest u mnie,
ja również walczyłem z zapieczonymi srubami z tyłu i doprowadziło mnie to do tekiego stanu że sprzedałem springi...:(
thompson17
26-07-10, 15:47
mam pytanie do was Pany:
co o tym sądzicie?
http://allegro.pl/item1159194956_sprezyny_z_regulacja_coilovery_civi c.html
było już trochę na ten temat. Nie warto, bo jest to słabe rozwiązanie. Były przygody, że komuś "strzeliło" podczas jazdy
thompson17
26-07-10, 15:56
aha, czyli se to odpuścić jednym słowem:)
chudypiter
26-07-10, 18:07
W sedanie mam tylko przód na h&r i jest okej.
thompson17
27-07-10, 20:58
a jakie obniżenie masz w tym sedanie?
chudypiter
27-07-10, 23:10
Mam sprężynki z Angola, czyli jest o 0,75 zwoja więcej niż w H&R dla ej9, i obniża o 2-3 cm :D Dzięki temu jest elegancko, bo na serii przód wyglądał jak w startującej motorówce:D
thompson17
27-07-10, 23:31
kurde chyba nie ogarniam tego co napisałeś:D
tzn masz h&r czy seryjne od anglika?
ma H&Ry dedykowane do angola :)
chudypiter
28-07-10, 17:47
ma H&Ry dedykowane do angola :)
Dokładnie, mam zamontowane H&R, które wg katalogu są do angielskiej wersji civic 5d. Grubość zwojów jest taka sama jak do EJ9, rówżnica polega na długości sprężyny.
thompson17
28-07-10, 22:25
a gdzie to można dorwać?
bo ja generalnie potrzebuje do mojego EG, pomóżcie Pany:)
dajcie jakiś namiar/link;)
edit:
a co sądzicie jak bym to założył?
http://allegro.pl/item1162892497_sportowe_sprezyny_obnizajace_civic_ crx_przod.html
ale dalej prosze o jakieś propozycje:)
nie szukaj taniości. ja szukałem a skończyło się na przemyśleniu całej sprawy (czy warto na tym oszczędzać) i kupnie kompletu nowych Eibachów za 480zł
Nie idź w taniość bo nie warto
thompson17
28-07-10, 22:52
no niby tak, ale mi chodzi tylko żeby przód lekko usiadł, tył jest masakra żeby odkręcić tak zapieczonych śrub jeszcze nie widziałem...:mad:
chudypiter
28-07-10, 23:49
Zobacz sprężyny wersje protec civic, może ma ktoś do sprzedania (są w serii podobno lekko obniżone), mi udało się wyrwać nówki h&R tylko przód za 250 z przesyłką. Poka zdjęcie jak siedzi, to może coś doradzimy:D
thompson17
28-07-10, 23:58
ok, jutro jakąs fote strzele;)
thompson17
30-07-10, 12:07
fotka na szybko, aha, z tyłem nic nie będe robił po pierwsze zapieczone śruby po drugie mi pasuje jak jest,
tylko przód chce obnizyć troszke niżej może żeby był jak tył, ale minimalnie i bedzie malina, foto:
http://img841.imageshack.us/img841/2609/12643213.jpg
jakieś pomysły/sugestie?:)
chudypiter
30-07-10, 20:49
Tył tak Ci siedzi bo masz gaz.Moja propozycja to weitec, lub h&R po -30 mm na przodek:D
thompson17
30-07-10, 22:49
widzisz, gaz dobra rzecz;p
ale pewnie cięzko będzie kupić springi tylko na przód...?
Znajomy ma do sprzedania wcześniej wspomniane DOBRE H&Ry dedykowane do 5gen. komplet za 350zł (nie sprzeda tylko na przód). Cena dobra, decyzja należy do Ciebie :)
thompson17
30-07-10, 23:50
tylko widzisz, kurcze po co mi te na tył jak i tak ich nie założe...
chudypiter
31-07-10, 01:03
Jak będziesz odsprzedawał to łatwiej będzie sprzedać :D
thompson17
31-07-10, 08:44
tzn?:)
jak bym sprzedawał to tylko tył, to nie wiem czy mi pojdzie sam tył...
chudypiter
31-07-10, 11:19
Jak będziesz sprzedawał, gdy znudzą Ci się sprężynki. Łatwiej będzie sprzedać cały komplet. Mi fartem udało się kupić nówki H&R na przód.
thompson17
31-07-10, 14:52
to sprzedaj mi je:)
thompson17
04-08-10, 16:04
http://allegro.pl/item1169654492_honda_civic_91_01_sprezyny_40_35mm_ mts.html , co sądzicie o tym?
sam przód żeby wziąć
mi sie udało kupic na przód Koni a na tył seria EK4 f1 - - jak Ci sie nie spieszy z obniżeniem to szukaj a znajdziesz :)
http://allegro.pl/item1169654492_honda_civic_91_01_sprezyny_40_35mm_ mts.html , co sądzicie o tym?
sam przód żeby wziąć
Daj sobie spokój z mts. Słyszałem, że są bardzo kiepskie. Kumpel miał takie w swoim cifie i po tygodniu zmienił na serię ( później założył komplet eibach'a ). Znajdź sobie komplet H&R (najlepiej o proteca) , bo jak założysz springi na przód tylko to zmienią się bardzo właściwości jezdne i możesz mieć jakieś tam cyrki. Fakt, będzie fajnie stał, ale twardsze springi z przodu i miękkie z tyłu to nie jest dobra kombinacja. A jeśli chodzi o śruby to odrdzewiaczem je, i zacznij walić je młotkiem, tylko to trzeba troche ponapier... ;) powinny puścić. Tak czy inaczej kiedyś będziesz musiał je odkręcić. Założysz czarne o twardości ok 12,4 - 13,5 to wytrzymają przy zawieszeniu i później nie będzie problemów z odkręceniem.
thompson17
05-08-10, 09:57
no właśnie najlepiej by było przód i tył, ja o tym wiem, ale wiesz ile sie namęczyłem żeby ruszyć śruby na tyle na wahaczu i nic:(
nawet pneumatem próbowałem, a przy tym już ładne wibracje są, więc powinno coś drgnąć- a lipa...
To zrywaj śruby i załóż nowe. Najlepsze rozwiązanie. Jak przyjdzie Ci wymienić amory albo gumy na wahaczu to połowę roboty będziesz miał mniej. Pneumatem wcale tak dobrze nie dokręcisz ani odkręcisz. Weż długie pokrętło przegubowe albo pokrętło "L", najlepiej na 3/4 i wtedy nie ma siły, śruby ustąpią, całe lub w częściach ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.