Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pytania o D14 z EP1



maciex
22-07-10, 12:09
Witam kolegów :). Chce was pomęczyć trochę o ten silnik 1.4 90HP z civic'ka VII gen. Wejdzie tam dolot CAI, warto włożyć kolektor 4-2-1 / 4-1 owinąć tasiemką i zrobić przelot na 2"-2,5" ? Najważniejsze pytajdło czy tej jednostce da się zrobić mini-me, warto, co to da konkretnie jej i czy to skomplikowane.

TougeRicer
25-07-10, 13:38
* Podłączam się do tematu.

kornel861
25-07-10, 23:08
Dolot wejdzie,kolektor wejdzie ale po co czesci drogie a przyrost mocy maly :D
4-1 i porzelot na 2"

maciex
26-07-10, 15:32
A czemu 4-1 a nie 4-2-1 przelocik 2,5" to nie da mocy bardziej by buczał niż jechał ? No ale jeśli już bawić się w mini-me to co by to dało kolego.

sane
27-07-10, 11:58
2'5" to wydech dobry do Supry, a nie do Civica 1.4 ;)

2" starczy, kolektor 4-2-1, jakiś CAI też pewnie by się dało złożyć... tyle, że poniesiesz spore koszty, a auto i tak będzie wolne... Lepiej sprzedać, dołożyć i kupić EP3...

kornel861
27-07-10, 15:26
Ale tak jak pisal SANE auto nowe to pogon i kup EP3 albo juz cos z 1.6 /1.7 tam lepsze mozliwosci do grzebania i przyrost lepszy.
Co do modow w D14 to taki sam silnik jak w VI gen.Jest dluuugi watek na ten temat;)

maciex
27-07-10, 16:52
Pogonić można by ale i tak nie mam tej różnicy kasowej która brakuje do EP3. Kolega mógłby tu jakimś konkretniejszym linkiem zapodać ;) ?

sane
27-07-10, 16:56
Ale tak jak pisal SANE auto nowe to pogon i kup EP3 albo juz cos z 1.6 /1.7 tam lepsze mozliwosci do grzebania i przyrost lepszy.
Co do modow w D14 to taki sam silnik jak w VI gen.Jest dluuugi watek na ten temat;)

akurat D16V i D17 to też bardzo kiepskie bazy do modów...
w 7gen tylko K20/K24...

może swap na K24? ;) W zakupie dwa razy tańszy niż K20...

maciex
27-07-10, 17:11
Patrząc to sprzedając EP1 i dołożyć około 10k to mam całe EP3. Tylko ten problem, że nie mam tej brakującej sumki :) Wracając ile tak na oko według ciebie wyjdzie dolot CAI, kolektor, i przelot i ile to złapie kuców więcej.

kornel861
27-07-10, 20:08
:) Wracając ile tak na oko według ciebie wyjdzie dolot CAI, kolektor, i przelot i ile to złapie kuców więcej.

Uparty :D
Tu mody w D14 w VI gen wg mnie ta sama budowa ale moge sie mylic:o
popatrz na ten link,przeczytaj uwaznie i zastanow sie czy naklad PLN bedzie adekwatny do zwiekszenia mocy :D

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?15180-modyfikacje-silnika-d14a3
Short z oslona i airductem jakims,kol wyd 4-1 i ssacy przelot na 2" to moze w 120 sie wstrzeli? poczytaj bo moze np
czesci w tych silnikach sa wymienne?
Ja u mnie w D14 smigam na glowicy D16:cool:

maciex
27-07-10, 21:02
Kolega tu grubo widzę modził i wymodził a ja mówię tylko o samym CAI, kolektorku i przelocie więcej nie ma sensu z tego co czytam. Dozbroić się w kilka ww gratków wyrzucić środek autka jeździć a potem dozbroić się w EP3

kornel861
29-07-10, 02:38
wg nie ma sensu robic :D
To jest auto do jezdzenia,rakiety z tego nie bedzie.
A wybebeszanie 1.4 <bag> no...:rolleyes:

short, to i ssacy,4-1 i calosc na 2 " ale taniej bedzie z D16 wydech dac lub D17 jak beda pasowaly.
+20 km?:confused:

Tylko po co?Chcesz "sportowe 1.4 " Nie ma takich :D

maciex
29-07-10, 09:13
Takie żeby nie zostawało mocno w tyle... za golfem:p:p Dziękuje kolego za pomocne opinie w takim razie odkładam na EP3/DC :cool: