PDA

Zobacz pełną wersję : Stukanie w czasie jazdy

digit
21-07-10, 20:11
Witam, od pewnego czasu cos stuka mi w czasie jazdy, dzwiek jest dosc trudny do zidentyfikowania, intensywnosc stukania na pewno ma zwiazek z predkoscia jazdy, dzwiek brzmi dosc metalicznie i dobiega z prawej strony, najprawdopodobniej z okolic lewego kola. Blaszki przy klockach ulozone sa prawidlowo i nic metalowego raczej nie wbilo mi sie w opone. Macie pomysl co to moze byc, sporo halasu przy tym jest. Z gory dzieki za pomoc :rolleyes:

comatose
21-07-10, 20:17
O stukaniu to było już ze dwa miliony tematów, weź poszukaj trochę :D

Westfield
21-07-10, 22:39
dobiega z prawej strony, najprawdopodobniej z okolic lewego kola.

Masz lewe koło po prawej stronie? ;)

scozzi
03-08-10, 17:52
aktualnie jestem po jeździe z mechanikiem, objawy podobne (brzmi jak cykanie w rowerze górskim ;) ) też ma związek z prędkością,

sprawdź czy stukanie jest głośniejsze w trakcie hamowania. u mnie jest, jutro będzie ściągane koło, prawdopodobnie klocki zapieczone delikatnie i po rozgrzaniu wydają taki dźwięk. na początku jak wsiądę do auta jest raczej cicho, natomiast po zjechaniu z trasy, mocniejszym hamowaniu, zaczyna się "cykanie". może jutro będę wiedział więcej w tym temacie, a Ty daj znać czy to się pokrywa u Ciebie z tym co napisałem,

pozdr.

Piotrex4
03-08-10, 18:39
u mnie też pyka dawniej tylko w momencie dodawania gazu a teraz to i na nierównościach u mnie już przeszło rok temu zaczeło się z tym pykaniem i u mnie jest to z lewej strony...dodam też że jadać np. w korku i na 1 biegu bez gazu szarpie a co najgorsze obroty nawet nie drgną więc pewnie gdzieś luzy są...do pykania to wymiana klocków nie pomogła a co do szarpania to zmiana przegubów (była konieczna wymiana) też nic nie dała więc chyba czas do mechanika ruszyć...

teg
04-08-10, 00:09