Zobacz pełną wersję : pytanie o swap h22...do ej2
civiccoupe
21-07-10, 11:07
witam, jak w temacie, jakie trudnosci napotkam przy wkładaniu h22a2 do ej2??? co trzeba przerobic, wymienic...?
witam, jak w temacie, jakie trudnosci napotkam przy wkładaniu h22a2 do ej2??? co trzeba przerobic, wymienic...?
Roboty jest sporo. Jak będziesz miał konkretne pytania to można odpowiedzieć, ale wypracowania to mi się nie chce pisać skoro są opisy gotowe na zagranicznych stronach a może i na jakiejś polskiej też się znajdzie. Na początek łapy, półosie i czasem trzeba troche przemodelować podłużnice pasażera, żeby skrzynia weszła.
civiccoupe
21-07-10, 12:21
gdzie moge dostac półosie lub od czego pasuja? no i koszt tego... co z biegami? pompa paliwowa jaka?
gdzie moge dostac półosie lub od czego pasuja? no i koszt tego... co z biegami? pompa paliwowa jaka?
Pompa może zostać stara, ale lepiej dać Walbro 255. Półosie dorabiasz. Nie opłaca się ich sprowadzać, bo różnica długości 1cm w tą czy w drugą ma tutaj znaczenie. Najlepiej wziąć przeguby wewnętrzne z Prelude, zewnętrzne z B serii i dorobić wałki np. w Motomax. Dodatkowo pasowałoby podebrać troche kielich przegubów wewnętrznych, żeby uniknąć bicia kielicha o półoś, ale to zależy od typu łap jakie masz zamiar dawać.
Co do biegów to dajesz cały mechanizm z Prelude, troche wycinania, wpasowywania i śmiga :D
civiccoupe
21-07-10, 12:35
jakies jeszcze niespodzianki mnie czekaja??? bo narazie silnika nie mam, zastanawiam sie nad b18c4 i h22a2, wiadomo- cena jest tutaj głownym czynnikiem:) a łapy z czego moga podejsc?
jakies jeszcze niespodzianki mnie czekaja??? bo narazie silnika nie mam, zastanawiam sie nad b18c4 i h22a2, wiadomo- cena jest tutaj głownym czynnikiem:) a łapy z czego moga podejsc?
Łapy mogą podejść ze stanów ;) Dajesz kupny gotowy kit i masz w miare prostą robote, albo rzeźbisz i dajesz ori z Prelude. Jak lubisz dłubać to bierz H22, ale nie H22A2 tylko przynajmniej H22A ze skrzynią ze szperą M2B4. Jeszcze jest do przerobienia wiązka elektryczna i wydech oraz takie pierdółki jak wąż od wspomagania i pełno mniejszych dupereli.
civiccoupe
21-07-10, 13:50
ok:) dzieki wielkie za info... trzeba bedzie cos zaczac tworzyc;)
Do tego trzeba troche porzeźbić z lewarem biegów ale to nic trudnego. Poza tym Tompro napisał wsumie wszystko mniej wiecej :). przygotuj sie na rozrząd w okolicach 800-do1200 jezeli chcesz autonapinacz. O odrazu z biegu kup heble od preludy 282 ;]
civiccoupe
21-07-10, 14:17
no dzieki...:) hebelki juz mam, z vti, takze mysle ze wystarcza. ale dzieki raz jeszcze:)
Jeżeli chodzi o paski rozrządu to co czytałem na PTP ze polecaja Mitsuboshi a rolki Koyo lub GMB Pompa Asin I lepiej zrób napinacz manualny jak w H23 bo sie nie psuje
civiccoupe
30-07-10, 10:50
jeszcze pytanko co do półosi... co konkretnie trzeba z nimi zrobic???
to ja się podłącze pod temat podobno kolektor ssący nie wchodzi i trzeba ścianę grodziową troszkę wymodelować czy to prawda aha i co trzeba zrobić z tą podłużnicą ciąć czy wginać podpowiedzcie
Kostek_Junior
30-07-10, 21:53
kupić gotowe razem z łapami (np. Hasport lub innej firmy) albo dorobić wałki i przegub zewnętrzny np. MOTOMAX w Toruniu. Musisz określić czy kupujesz gotowy kit do zawieszenia silnika (łapy i półosie) czy kusisz się na tańszą wersje i dorabiasz wałki i przeguby. Jeszcze jest inna opcja, wsadzasz zawias od Pralki (zwrotnica kompletna) i wówczas zakładasz przeguby zew jak i wew od Prelude i dorabiasz tylko same wałki (koszt około 300 zł wyżej wspomnianej firmie). Jednocześnie masz hamulcem 282 mm z przodu i trochę rzeźby żeby mieć 260 mm z tyłu ale wówczas zmienia się rozstaw z 4x100 na 5x114,3 co za tym idzie trzeba będzie założyć inną felgę. Cały swap zależy od twojego przeznaczonego budżetu.
jeżeli bym się skusił na takiego swapa to łapy kupił bym gotowe z ebaya półosie na pewno bym dorabiał w firmie w Toruniu a jak h22a w pojedynku z b18c4 w civiku brał ktoś się bo jestem ciekaw jak to wyszło
odjeżdżasz mu jak chcesz :) w mimonie w maju na niewystrojonym silniku objeżdżałem itr-a bez środka.
tylko nie kupuj jakichś gównianych łap za 99$
Popieram jak łapy to tylko Hasport lub innovative. Jak byś chciał półosie z przegubami już mam gotowe akurat z mojej h22a Ej2 na handel bo mocniejsze wchodzą. A co do ściany grodziowej to krokowy jest na styk ale da rade i to obejść np tak jak w skunku kolektorze są takie przejściówki które zresztą też mam na handel :)
rrafalk: niuchac z Łomży ma H22A - lata bardzo zdrowo i B18C4 objeżdża bez problemu :)
łapy jakie mam zamiar kupić są firmy inovation niżej zdjęcie jak wyglądają (dodam że zdjęcie zapożyczone) Takie mogą być czy to badziew?
http://images46.fotosik.pl/321/6f2250bed8e9a967med.jpg (http://www.fotosik.pl)
EEE innovative wyglądają troszke lepiej te ze zdjęcia to właśnie po 80-90$ chodzą. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/INNOVATIVE-STEEL-MOUNT-KIT-EG-CIVIC-92-95-EGH2-H22-SWAP-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ad9032a2eQQitemZ39018 7919918QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccesso ries
jest lekka różnica.
to co dać sobie spokój z tymi łapami
z tymi co na foto tak. Przerobiłem 2 takie zestawy u siebie obydwa na śmietnik a dopiero firmówka za ok 800zł była raz dwa montaż i wszystko siedzi jak potrzeba. Jak potrzebujesz zciągnąć z USA coś daj znaka się pomoże.
Kostek_Junior
04-08-10, 22:01
albo zabawa z łapami OEM Prelude :)
albo zabawa z łapami OEM Prelude :)
A ty jak przerabiałeś oem z pralki czy kupowałeś
Kostek_Junior
05-08-10, 08:21
OEM Prelude
civiccoupe
09-08-10, 13:45
ok, a co z elektryką??? mam wiazke z b7, OBD1. moze ma ktos jakis schemat...???
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.