PDA

Zobacz pełną wersję : bilstein b8 jakie sprężyny?



mariusz
20-07-10, 22:18
Witam właśnie niedawno co wymieniłem anorki przód i tył na bilstein b8 w ciifie Vgen i wiadomo przód opadł a tył poszedł do góry.Teraz pytanie jakie sprężyny założyć co by autko wypoziomować do w miare normalnegoporuszania się ,bo w obecnym setupie kiepsko siedzi.Dodam że obecnie są springi -40mm. Pozdrawiam i czekam na pomocne sugestje

kenny
20-07-10, 22:27
eibach lub H&R, ale poziom ustawisz tylko na gwincie

mariusz
20-07-10, 22:39
właśnie myślałem o H/R ale o jakim gwincie piszesz jak b8 to sam amor a nie gwinciak tzw?

kenny
20-07-10, 22:50
Chodzi oto, że jak kupisz komplet sprężyn równo obniżających to będzie trudno ustawić auto poziomo. Takie ustawienie masz tylko na gwincie (i chodzi mi o prawdziwy, a nie coile)

mariusz
20-07-10, 23:01
Wszystko się zgadza no ale jak już mam b8 -przód i tył to z jakim obniżeniem spężyny powinienem zakupić? nie musi być pezód i tył tak samo,przód może być ciut niżej niż tył ale bez przesady bo w obecnej sytuacji mam tak że przód jest bardzo niskoprzy springach -40 mm?

radar333
21-07-10, 11:36
-60/-60 mm ja bym brał H&R (lans uber alles!)

Barti88
21-07-10, 12:33
-60/-60 mm ja bym brał H&R (lans uber alles!)
nie.
do B8 potrzebuje sprężyny -30mm. (chyba ze przerobi amory)
kup eibach'y będzie dobrze...
sprężyny H&R sa twarde i z B8 będzie bardzo twardo bo to twardy amor - jesli Ci tak twardy zawias Ci nie bedzie przeszkadzal to bierz 2 opcje.

mariusz
21-07-10, 18:02
Z tego wynika że eibah pro kit -30mm załatwi sprawe i będzie już oki.Pozdrawiam i dzięki

!markos
21-07-10, 18:56
jak nie bedzie rowno, to sobie dotniesz rowek na amortyzatorze. w skrajnym wypadku pol godziny pracy na tokarce.

mariusz
21-07-10, 21:53
W sumie myślałem i o tym ale też przyszła mi na myśl taka opcja dotoczenia jakiś ala dystansów czy kryz pod ten pierścień na którym się opiera śprężyna