PDA

Zobacz pełną wersję : diesel 20T2R - zwiekszenie mocy lub swap



maduser
20-07-10, 11:01
Witam
To moj pierwszy post na tym forum. Od razu zaznaczam ze przeszukalem forum ale niestety nie znalazlem konkretnych informacji.
Chcialbym podniesc moc w silniku diesla 86KM 20T2R. Duzo jezdze a niestety dynamika 20t2R jest mocno kiepska, wyprzedzanie to lekki stresik.
Czy sam silnik 20T2R mozna jakos zmodyfikowac zeby miec wieksza moc ?
Co nalezy wymienic przy swapie na 20T2N (z tego co widzialem wszystkie czesci sa w miare dostepne takie jak turbina, komputer...).
Prosze o konkretne informacje a najlepiej tez z namiarem na jakiegos speca w Krakowie lub okolicach ktory podjąłby sie wyzwania swapu na 20T2N.

Dzięki

karas
20-07-10, 16:24
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=26897
moze Ci cos pomoze link ewentualnie wbijaj na forum roverkow

borek88
22-07-10, 22:08
jedyne co mozna zrobic to wsadzic 2.0 iDT byly i w civicach i accordach i najwiecej w roverach 45 i 25.
oraz na lepszych mapach w mg zs i zr
mozna powalczyc ale w roverze 45 101KM szalu nie robi byly tez 113KM od 2003r i w mg mialy troche wiece.
podobno zbieraja sie lepiej
wystorjenie nowej mapy w GOODHOPE w pleszewie okolo 900zl i skok do realnynych 125-128KM
wiecej strach- szkrzynia niestety kiepska, pompa tez wiele wiecej nie uciagnie
najwazniejsze zeby dol obudzic bo do 2200rmp/min to maskara
civic 5d 1.4 90KM robi rovera 45 iDT 101KM

bolas
23-07-10, 14:22
Powiem ci tak czego ty się chciałeś spodziewać po 86KM że będzie ci zwijał aswalt? Ten silniczek i tak jest dość dynamiczny moim zdaniem (na co dzień sam go użytkuję). Nie kumam za bardzo tego twojego postu jeżeli już tak chcesz mieć coś bardziej żywszego to zmień sobie na benzyniaka i problem z głowy. Ja jak do tej pory jestem bardzo zadowolony z tego silnika i nie zamieniłbym go na żaden inny.

Austin
26-07-10, 19:47
chcesz przerobki dokupujesz od 20T2N kompletny kolektor ssacy,intercooler,i rury jak bedziesz miał wszystko to mozesz przekładac a potem zwiekszyc dawkę paliwa i zwiekszyc cisnienie doładowania :p

Smutny2704
19-06-11, 14:57
panowie mam zamiar kupić aerodecka w dizelu podpowiedzcie z którym silnikiem lepiej szukać który jest mniej awaryjny itp ten 20t2r czy i 20t2n bo do tej pory byłem na etapach wiedzy dotyczącej Dserii i Bserii a dzelem "H" jeszcze doczynienia nie miałem

Lucas.FK2
19-06-11, 21:04
panowie mam zamiar kupić aerodecka w dizelu podpowiedzcie z którym silnikiem lepiej szukać który jest mniej awaryjny itp ten 20t2r czy i 20t2n bo do tej pory byłem na etapach wiedzy dotyczącej Dserii i Bserii a dzelem "H" jeszcze doczynienia nie miałem
To lepiej poszukaj czegoś innego,albo 1.5 VTEC w ostateczności.

DamianPietras
19-06-11, 21:35
panowie mam zamiar kupić aerodecka w dizelu podpowiedzcie z którym silnikiem lepiej szukać który jest mniej awaryjny itp ten 20t2r czy i 20t2n bo do tej pory byłem na etapach wiedzy dotyczącej Dserii i Bserii a dzelem "H" jeszcze doczynienia nie miałem

w Aerodecku diesle były wyłącznie 20t2n - 105km:p

Smutny2704
27-06-11, 18:06
a wiele to ma momentu ??:D

dodmen
28-06-11, 14:15
190 Newtonoow bodajże, sam eksploatuje aerodecka właśnie z silnikiem 20t2n, mam go od dwóch lat, rzeczywiście silnik nie jest super dynamiczny i bujać sie zaczyna dopiero powyżej 2500 rpm, przy mojej jeździe, a mam osyć ciężką nogę spalanie wychodzi jakieś 7-8 l /100 km, raz w zimie jak było ślisko i nie można bylo pogonić osiągnąłem 5l/100( jazda max 80km/h przy obrotach ponizej 2000/min). ogólnie na auto nie mogę powiedzieć złego słowa, silnik chodzi jeszcze na pełnym syntetyku,150 tys. przebiegu, leje castrola mag 5w30, minusem jest hałas w środku przy prędkościach powyżej 140 km/h, wtedy robi się naprawdę głośno

210 nM/2000rpm tak podaje specyfikacja techniczna