Zobacz pełną wersję : Czy ktos na diesla Hondy
Witam, jestem nowym uzytkownikiem i chciałbym sie dowiedziec czy ma tutaj ktos civic'a diesla z roku 97 badz 98??? I gdzie mozna dostac do nich częśći?? czekam na odpowiedź
to jest ten 2.0 sdi rovera?
Witam, jestem nowym uzytkownikiem i chciałbym sie dowiedziec czy ma tutaj ktos civic'a diesla z roku 97 badz 98??? I gdzie mozna dostac do nich częśći?? czekam na odpowiedź
Diesli to tu chyba na palcach jednej reki mozna poszukac... mało ludzi ma.
Co do czesci to szukaj w sklepach pokroju Intercars, JapanCars czy Fota SA.... A co do uzywanych to pytaj w dziale gielda, jest kilku handlarzy, ktorzy maja co chwile rozne auta do rozbiórki.. Choc z dieslem pewnie bedzie ciezko..
Przeniose Ci temat do działu civica 5d, moze ktos sie odezwie z Dieslem.
Tak zgadza sie jest to silnik ROvera najeczęsciej spotykany w 400-setkach nie wiem jaki ma kod ani oznaczenie ale wiem ze jego mo to blisko 90km;/ chociaz...jak na tą bude niezle.:)
Dajcie znac o problemach czy innych ciekawostkach o tym samochodzie pozdrawiam
Jestem posiadaczem Rovera 420 SDi. Silnik 105 KM, oznaczenie 20T2N. Części jeszcze do niego nie kupowałem bo jezdze nim od niedawna. Zależy tez co cię interesuje. Np na fakturze za części do wymiany rozrządu przy prawie kazdej części napisane jest "Rover/Honda". Takie silniki byly montowane w Accordach 2.0 TDI (lub 2.0 iTD).
znam 2 przypadki, 1 z rovera i jeden z hondy, gdzie przy normalnej eksploatacji , podczas jazdy wypaliły sie dziury w na tłokach.
przy przebiegu koło 150 tyś km
nie sadze by to byla normalna ekspolatacja - jak poczytasz sobie roverki pl to tam sporo osob bawi sie samodzielnie zaworem opozniajac otwarcie westgata przez co trzyma dluzej doladowanie i lepiej chodzi - dla mnie to samobojstwo ale i zagranica patent podobno spotykany i wg mnie to mogla byc przyczyna. Blok bedzie ciezko zarznac - ja swojego mam 2 lata 45km przebiegu pod moja noga i nawet turbina trzyma cisnienie co mnie dziwi bo o nia nie dbam /total przebieg 132k/ rozrzad kupilem w focie /k.380zł wszystko/ swiece zarowe fota /drogie 50zł sztuka/ filt oleju /jc auto 30zł/ klocki ebc nic wiecej nie robilem dzis jade po akumulator - zadowolony jestem b z niego
nie sadze by to byla normalna ekspolatacja
była, wiem to z autopsji, kumpel civica też nie butował.
chyba, że wcześniej w Belgii były zakatowane, ale watpię
A powiedzcie mi ile było tych diesli? Wydaje mi sie ze dwa (2.0) ja mam 2.0 itd na klapie widnieje taki napis. Jest to 8-zaworowy silnik ponoc ma 88 koni na dobrym paliwie 90:)
i jakis lepszy w accordach 105 konny. ten slabszy ma kod 20TR2 chyba czy cos podobnego prosze o odpowiedz
A powiedzcie mi ile było tych diesli? Wydaje mi sie ze dwa (2.0) ja mam 2.0 itd na klapie widnieje taki napis. Jest to 8-zaworowy silnik ponoc ma 88 koni na dobrym paliwie 90:)
i jakis lepszy w accordach 105 konny. ten slabszy ma kod 20TR2 chyba czy cos podobnego prosze o odpowiedz
To silniki rodem z Rovera :)
A powiedzcie mi ile było tych diesli? Wydaje mi sie ze dwa (2.0) ja mam 2.0 itd na klapie widnieje taki napis. Jest to 8-zaworowy silnik ponoc ma 88 koni na dobrym paliwie 90:)
i jakis lepszy w accordach 105 konny. ten slabszy ma kod 20TR2 chyba czy cos podobnego prosze o odpowiedz
Tak byly dwa:
http://img211.imageshack.us/img211/4773/silnikihc5dyz9.jpg
Tu znajdziesz sporo pomocnych informacji o nich:
http://media.honda.co.uk/car/owner/media/manuals/CivicAerodeck/
Pzdr.
A jak mam rozpoznac ktory mam silnik? 20T2R czy 20T2N? ponoc mozna rozpoznac po obudowie silnika a jest moze gdizes na tabliczce znamionowej? ja juz sie pogubiłem od tego wszystkiego hehe prosze o odpowiedź:)
Powinienes miec wybite numery na silniku, z frontu, kolo skrzyni. Od tego zacznij. Bedzie wszystko jasne.
Ewentualnie podaj VIN (moze byc bez ostatnich 5 cyfr), po nim tez powinno sie udac rozpoznac silnik, chociaz z tego co widzialem w manualu chyba to samo oznaczenie maja oba diesle.
Pzdr.
hondapruszkow
11-07-07, 19:14
Czy ktoś może mi podać spalanie tego diesela z włączoną klimatyzacją we wszystkich warunkach??
ja akurat klimy nie mam, ale to dużej roznicy nie robi. W warunkach mieszanych a raczej bardziej miejskich spalanie 6,5 max 7l w zime. Przy spokojnej jezdzie oszczędzając turbo to i 6 spalisz. W trasie odejmij 0,5-1 L
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.