Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : problem potrzebna pomoc honda 1,7 cdti



-luki-
17-07-10, 19:43
witam ma mały problem z autem samochód pali normalnie tylko po przejechaniu około 2km zapal się kontrolka od świec żarowych i po zgaszeniu nie mona jej odpalić trzeba odczekać chociaż 15minut co to może być jestem bez radny w tej sytuacji czy ktoś może mi coś doradzić .bezpieczniki są wszystkie dobre pomóżcie

marioZ
18-07-10, 07:36
nie włącza ci się tryb awaryjny ?? dziwna sprawa

-luki-
18-07-10, 09:55
nie nie włącza się tryb awaryjny tylko zapala się kontrolka od świeć żarowych no i tak jak mówiłem samochód nie chce odpalić

marioZ
18-07-10, 16:58
a jak to wyglada jak podpinasz pod komputer ?? pokazuje cos?? Kabli ci nie zalalo ?? moze jakies zwarcie robi auto ?

-luki-
18-07-10, 22:04
narazi auto stoi zobaczymy co pokaże jutro bo awarje maiłem w sobotę i nikt już nie chciał zaglądać jutro się okaże

pawlak589
21-07-10, 23:35
Witam . w ostatni weekend też mi sie tak zdarzyło. wracając do domu w okolicach płońska zaświeciłą mi sie kontrolka od świec żarowych i auto zgasło . Zjechałem na pas awaryjny odpaliłem autko ipo konsultacji z mechanikiem ruszyłem dalej z zapaloną kontrolka. autko nie przeszło w stan awaryjny ani nic takiego chodziło normalnie. Po podłączeniu pod kompa okazało sie że chwilowy błąd związany z temp. oleju. Błąd wykasowany . od tamtej pory zrobiłem z 400 km i jest ok mam nadzieje ze i tak pozostanie . może u Ciebie to samo jest
.Pozdrawiam

-luki-
23-07-10, 03:58
juz problem rozwiazany problemem był zepsuty alternator :)

tadzio959
25-07-10, 09:22
problem potrzebna pomoc honda 1,7 cdti ;Mam taki problem , niekiedy gdy jadę pod większą gore zapala mi się kontrolka różowa silnika ; tryb awaryjny samochód wtedy nie ma mocy i mogę pedał wdusić do końca brak reakcji , po pewnym czasie kontrolka gaśnie i wszystko wraca do normy.Pytam bo można majątek stracić gdy trafi się na nieuczciwego mechanika a takich obecnie jest ogrom, turbo raczej działa dobrze sprawdzaliśmy z kolega , możne jakieś czujniki przy turbie są dwa jeden mechaniczny działający na podciśnienie ,drugi elektroniczny , jak za to się zabrać. Mozna wymienić turbo koszt 1800 zl i możne być zero reakcji , proszę Was drodzy o sugestie co zrobić.

ridley
31-07-10, 08:37
A ja k sprawdziles z kolega ze turbo jest w dobrym stanie?

marioZ
31-07-10, 10:15
ja tak miałem :) ale są 2 opcje: 1. nagrzewnica czy jakoś tak padło mi oraz pompa wody (jeśli dobrze pamiętam)
a 2. turbina koszt nowej 3200 no chyba że chcesz regenerowaną to 1500 ale u mnie regenerowana pochodziła 6 dni :) więc nie polecam
Jak znajdę rachunki za naprawę to napiszę dokładnie co wymieniłem bo to co Ty piszesz podchodzą pod moje awarie jakie miałem

tadzio959
02-08-10, 19:39
problem potrzebna pomoc honda 1,7 cdti ;Mam taki problem , niekiedy gdy jadę pod większą gore zapala mi się kontrolka różowa silnika ; tryb awaryjny samochód wtedy nie ma mocy i mogę pedał wdusić do końca brak reakcji , po pewnym czasie kontrolka gaśnie i wszystko wraca do normy.Pytam bo można majątek stracić gdy trafi się na nieuczciwego mechanika a takich obecnie jest ogrom, turbo raczej działa dobrze sprawdzaliśmy z kolega , możne jakieś czujniki przy turbie są dwa jeden mechaniczny działający na podciśnienie ,drugi elektroniczny , jak za to się zabrać. Mozna wymienić turbo koszt 1800 zl i możne być zero reakcji , proszę Was drodzy o sugestie co zrobić.

Moze to zawór sterowania turbina - proszę podpowiedzcie .

rafal
02-08-10, 22:04
Szkoda, że do civica montowali diesla akurat z opla astry... Chociaż w benzynach skrzynie padają, ale koszt naprawy to 1000 zł (taniej niż turbina).

Na przyszłość pamiętajcie o chłodzeniu turbiny po ostrej jeździe.

ridley
03-08-10, 07:04
problem potrzebna pomoc honda 1,7 cdti ;Mam taki problem , niekiedy gdy jadę pod większą gore zapala mi się kontrolka różowa silnika ; tryb awaryjny samochód wtedy nie ma mocy i mogę pedał wdusić do końca brak reakcji , po pewnym czasie kontrolka gaśnie i wszystko wraca do normy.Pytam bo można majątek stracić gdy trafi się na nieuczciwego mechanika a takich obecnie jest ogrom, turbo raczej działa dobrze sprawdzaliśmy z kolega , możne jakieś czujniki przy turbie są dwa jeden mechaniczny działający na podciśnienie ,drugi elektroniczny , jak za to się zabrać. Mozna wymienić turbo koszt 1800 zl i możne być zero reakcji , proszę Was drodzy o sugestie co zrobić.

Moze to zawór sterowania turbina - proszę podpowiedzcie .

Jest to kwestia jazdy pod gorke, czy wyzszych obrotow np?
Zreszta nie ma co wrozyc z fusow, sczytaj bld z kompa i bedzie wiadomo o co chodzi...

tadzio959
23-08-10, 19:51
Będziecie koledzy mieli te objawy to proszę nie słuchajcie tych naciągaczy o wymianie turbiny , w tym egzemplarzu zapieka się kierowniczki , to kwestia przeczyszczenia , lecz tylko gdy nie puszcza oleju -kasa wydana 350zl-pozdrowienia .

rbs911
17-01-11, 20:24
Szukałem ale podobnego problemu nie mogę znaleźć dlatego napiszę tutaj :)
Po dłuższej trasie 140km dojechałem do celu wybrałem m-ce parkingowe wrzuciłem bieg wsteczny i samochód poprostu zgasł :confused: Próbowałem go odpalić.. rozrusznik kręci ale silnik nie zaskakuje. Problemem są też nie zapalające się kontrolki. Zegary podświetla, kontrolek nie, ale silnik kreci ? Czy może to być jakis bezpiecznik? Mam trochę zaśniedziały silnik może poprostu nie łapie masy (?) ale jak do tej pory było wszystko ok. Pompa pracuje.

rafal
18-01-11, 08:02
Bezpieczniki zawsze warto sprawdzić.

rbs911
20-01-11, 12:18
Bezpieczniki sprawdzone. Dwie puszki w silniku i wewnątrz auta. Silnik kreci ale dalej nie pali. Kontrolki, pomiary (tem, paliwo), komputer pokładowy nie włączają sie po przekręceniu zapłonu. Może to któryś z przekaźników? Mam nadzieje ze nic zwiazane z wtryskiem paliwa albo komputerem :mad::confused: Jestem z dala od domu w innym mieście a tu taki psikus Hondzia sprawiła proszę o pomoc :(