Zobacz pełną wersję : problem potrzebna pomoc honda 1,7 cdti
witam ma mały problem z autem samochód pali normalnie tylko po przejechaniu około 2km zapal się kontrolka od świec żarowych i po zgaszeniu nie mona jej odpalić trzeba odczekać chociaż 15minut co to może być jestem bez radny w tej sytuacji czy ktoś może mi coś doradzić .bezpieczniki są wszystkie dobre pomóżcie
nie włącza ci się tryb awaryjny ?? dziwna sprawa
nie nie włącza się tryb awaryjny tylko zapala się kontrolka od świeć żarowych no i tak jak mówiłem samochód nie chce odpalić
a jak to wyglada jak podpinasz pod komputer ?? pokazuje cos?? Kabli ci nie zalalo ?? moze jakies zwarcie robi auto ?
narazi auto stoi zobaczymy co pokaże jutro bo awarje maiłem w sobotę i nikt już nie chciał zaglądać jutro się okaże
Witam . w ostatni weekend też mi sie tak zdarzyło. wracając do domu w okolicach płońska zaświeciłą mi sie kontrolka od świec żarowych i auto zgasło . Zjechałem na pas awaryjny odpaliłem autko ipo konsultacji z mechanikiem ruszyłem dalej z zapaloną kontrolka. autko nie przeszło w stan awaryjny ani nic takiego chodziło normalnie. Po podłączeniu pod kompa okazało sie że chwilowy błąd związany z temp. oleju. Błąd wykasowany . od tamtej pory zrobiłem z 400 km i jest ok mam nadzieje ze i tak pozostanie . może u Ciebie to samo jest
.Pozdrawiam
juz problem rozwiazany problemem był zepsuty alternator :)
problem potrzebna pomoc honda 1,7 cdti ;Mam taki problem , niekiedy gdy jadę pod większą gore zapala mi się kontrolka różowa silnika ; tryb awaryjny samochód wtedy nie ma mocy i mogę pedał wdusić do końca brak reakcji , po pewnym czasie kontrolka gaśnie i wszystko wraca do normy.Pytam bo można majątek stracić gdy trafi się na nieuczciwego mechanika a takich obecnie jest ogrom, turbo raczej działa dobrze sprawdzaliśmy z kolega , możne jakieś czujniki przy turbie są dwa jeden mechaniczny działający na podciśnienie ,drugi elektroniczny , jak za to się zabrać. Mozna wymienić turbo koszt 1800 zl i możne być zero reakcji , proszę Was drodzy o sugestie co zrobić.
A ja k sprawdziles z kolega ze turbo jest w dobrym stanie?
ja tak miałem :) ale są 2 opcje: 1. nagrzewnica czy jakoś tak padło mi oraz pompa wody (jeśli dobrze pamiętam)
a 2. turbina koszt nowej 3200 no chyba że chcesz regenerowaną to 1500 ale u mnie regenerowana pochodziła 6 dni :) więc nie polecam
Jak znajdę rachunki za naprawę to napiszę dokładnie co wymieniłem bo to co Ty piszesz podchodzą pod moje awarie jakie miałem
problem potrzebna pomoc honda 1,7 cdti ;Mam taki problem , niekiedy gdy jadę pod większą gore zapala mi się kontrolka różowa silnika ; tryb awaryjny samochód wtedy nie ma mocy i mogę pedał wdusić do końca brak reakcji , po pewnym czasie kontrolka gaśnie i wszystko wraca do normy.Pytam bo można majątek stracić gdy trafi się na nieuczciwego mechanika a takich obecnie jest ogrom, turbo raczej działa dobrze sprawdzaliśmy z kolega , możne jakieś czujniki przy turbie są dwa jeden mechaniczny działający na podciśnienie ,drugi elektroniczny , jak za to się zabrać. Mozna wymienić turbo koszt 1800 zl i możne być zero reakcji , proszę Was drodzy o sugestie co zrobić.
Moze to zawór sterowania turbina - proszę podpowiedzcie .
Szkoda, że do civica montowali diesla akurat z opla astry... Chociaż w benzynach skrzynie padają, ale koszt naprawy to 1000 zł (taniej niż turbina).
Na przyszłość pamiętajcie o chłodzeniu turbiny po ostrej jeździe.
problem potrzebna pomoc honda 1,7 cdti ;Mam taki problem , niekiedy gdy jadę pod większą gore zapala mi się kontrolka różowa silnika ; tryb awaryjny samochód wtedy nie ma mocy i mogę pedał wdusić do końca brak reakcji , po pewnym czasie kontrolka gaśnie i wszystko wraca do normy.Pytam bo można majątek stracić gdy trafi się na nieuczciwego mechanika a takich obecnie jest ogrom, turbo raczej działa dobrze sprawdzaliśmy z kolega , możne jakieś czujniki przy turbie są dwa jeden mechaniczny działający na podciśnienie ,drugi elektroniczny , jak za to się zabrać. Mozna wymienić turbo koszt 1800 zl i możne być zero reakcji , proszę Was drodzy o sugestie co zrobić.
Moze to zawór sterowania turbina - proszę podpowiedzcie .
Jest to kwestia jazdy pod gorke, czy wyzszych obrotow np?
Zreszta nie ma co wrozyc z fusow, sczytaj bld z kompa i bedzie wiadomo o co chodzi...
Będziecie koledzy mieli te objawy to proszę nie słuchajcie tych naciągaczy o wymianie turbiny , w tym egzemplarzu zapieka się kierowniczki , to kwestia przeczyszczenia , lecz tylko gdy nie puszcza oleju -kasa wydana 350zl-pozdrowienia .
Szukałem ale podobnego problemu nie mogę znaleźć dlatego napiszę tutaj :)
Po dłuższej trasie 140km dojechałem do celu wybrałem m-ce parkingowe wrzuciłem bieg wsteczny i samochód poprostu zgasł :confused: Próbowałem go odpalić.. rozrusznik kręci ale silnik nie zaskakuje. Problemem są też nie zapalające się kontrolki. Zegary podświetla, kontrolek nie, ale silnik kreci ? Czy może to być jakis bezpiecznik? Mam trochę zaśniedziały silnik może poprostu nie łapie masy (?) ale jak do tej pory było wszystko ok. Pompa pracuje.
Bezpieczniki zawsze warto sprawdzić.
Bezpieczniki sprawdzone. Dwie puszki w silniku i wewnątrz auta. Silnik kreci ale dalej nie pali. Kontrolki, pomiary (tem, paliwo), komputer pokładowy nie włączają sie po przekręceniu zapłonu. Może to któryś z przekaźników? Mam nadzieje ze nic zwiazane z wtryskiem paliwa albo komputerem :mad::confused: Jestem z dala od domu w innym mieście a tu taki psikus Hondzia sprawiła proszę o pomoc :(
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.