Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : 2 pytania z foto



Piotrex4
16-07-10, 21:31
na 1 zdjęciuhttp://i27.tinypic.com/13yoscn.jpg
po co jest ta zaślepka od dolotu oraz http://i27.tinypic.com/2myp6h3.jpg[/IMG]
czy wskazany element to silniczek krokowy od gazu? pozdrawiam

Snajper
16-07-10, 22:20
Foto nr2
Elektrozawór LPG
Zawór, który umieszczony na przewodzie przepływu gazu LPG do silnika pomiędzy zbiornikiem a reduktorem, odcina jego dopływ w momencie pracy silnika na benzynie.

rider143
16-07-10, 22:23
Pod nim filterek LPG.

Piotrex4
16-07-10, 23:01
no to nie wiem gdzie u mnie może być ten krokowy od lpg:( szukałem i nic tylko to co na zdjęciu to myślałem że to...a w dolocie ta zaślepka to wie ktoś w jakim celu jest bo już myślałem nad zmianą na blos no ale chciałem najpierw wyczyścić ten krokowy od lpg którego znaleść nie mogę.

jasiek09
16-07-10, 23:20
przeciez w I generacji nie masz krokowego od gazu:) wiec nie masz co czyscic

Piotrex4
17-07-10, 15:35
a to pierwsza generacja? cały czas myślałem że 2 bo sam przełacza na gaz przy niecałych 3 tys obrotów..wiec jak możecie to napiszcie czy warto kupywać blosa czy coś poprawi i dla silnika będzie lepiej??czy lepiej niech zostanie jak jest??mam zamiar trzymać jeszcze 2-3lata przynajmniej hanie, rocznie robię jakieś 15tys..od kupna czyli 2 lata temu jeszcze nic przy gazie nie było robione gaz brc no i chyba 1generacji

rider143
17-07-10, 16:01
Blos jak najbardziej-jeśli dobrze ktoś Ci to ustawi to będzies mega zadowolony z eksploatacji auta na lpg. Przy okazji nie będzie muła na benzynie.

Piotrex4
17-07-10, 23:59
jednak będę montował blosa i prośba dalej do tego pierwszego foto co to za rurka zaślepiona??bo właśnie w tym miejscu chciałem zamontować blosa i odciąć ten kawałek węża z tą zaślepką..

jasiek09
18-07-10, 10:52
to tzw zasobnik powietrza

rider143
18-07-10, 10:53
To zasobnik powietrza-rezonator.

Piotrex4
18-07-10, 18:04
wiec lepiej blosa montować przed czy za rezonatorem czy ddciąć w jego miejscu i tam wstawić??
tak poza tym silnik d14a2 i czy wogóle jest sens montować blosa?? pozdrawiam

jasiek09
18-07-10, 23:03
przejedź się bez miksera na benzynie a poźniej z mikserem na gazie i powiedz jak duża jest róźnica,z blosem między gazem a benzyną róźnica będzie bardzo minimalna

Bassmaster
21-07-10, 19:59
wiec lepiej blosa montować przed czy za rezonatorem czy ddciąć w jego miejscu i tam wstawić??
tak poza tym silnik d14a2 i czy wogóle jest sens montować blosa?? pozdrawiam

Mam ten sam silnik i BLOS-a wstawionego w miejsce po rezonatorze.
Zachęcam do przeczytania tematu:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=17609
...i wszystko będzie jasne.

Piotrex4
21-07-10, 20:13
Mam ten sam silnik i BLOS-a wstawionego w miejsce po rezonatorze.
Zachęcam do przeczytania tematu:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=17609
...i wszystko będzie jasne.

właśnie tam w miejsce rezonatora wstawiono blosa.
Więc Bassmaster jak możesz to napisz jakie jest spalanie lpg i osiągi na blosie?
już zamówiłem blosa lecz chyba będę musiał kupić rure dolotową ponieważ u mnie tam gdzie mikser to jest otwór zrobiony a z tego co widzę na alledrogo wołają po 80-100 zł za używki...jeszcze prośba do Bassmaster jak możesz to napisz czy taki zestaw jak przyjdzie czyli blos to będzie pasować czy trzeba jakieś przejściówki lub inny slit bo ten co dają to rozmiar D
Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc.

Piotrex4
25-07-10, 00:18
Blos dostarczony, montaż według opisu http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=17609
pierwsza część gumowego węża od strony filtra założona po 30minutach a druga 6godzin czyli do tej pory i lipa.. tej gumy nie da się tyle rozciągnąć bynajmniej mi się nie udało mimo mocnego podgrzania guma zamiast rozciągać się to pękała..więc pozostało mi zamówić nową rurę i redukcję na blosa..a co najgorsze to nie koszty lecz w poniedziałek do pracy a nie ma czym jechać...wkurzony i zmęczony jestem..pozdrawiam wszystkich..dobranoc

jasiek09
25-07-10, 13:21
blos pasuje prawie idealnie jedną stroną w puszkę od filtra(troszkę trzeba obrobić otwór w puszcze-ja to robiłęm dużym wiertłem) a drugą w gumę która seryjnie własnię na tej puszcze jest założona, później skracamy gumę od prawej strony bo jest za długa po założeniu blosa i zagina się, smarujemy olejkiem żeby było łatwiej ją naciąganąć na przepustnice, skręcamy objemką i cieszymy się jazdą

Piotrex4
25-07-10, 15:56
blos założony,regulowany wielokrotnie,dolot szczelny a osiągi mizerne czyli dalej muli do 3-3,5 tys obrotów i dzieje się to na lpg i na pb więc na darmo koszty i czas włożony..a blosa zdemontuje i dalej mikser założę przynajmniej część kosztów się wróci..pozdrawiam

jasiek09
25-07-10, 17:02
no to kolego jak jest tak samo na pb to nie wiń za to blosa, masz po prostu coś nie do końca sprawnego w silniku

Piotrex4
25-07-10, 17:22
no pewnie tak skoro i na benzynie się muli do 3 tys obrotów..na mikserze miałem tak samo jak teraz czyli na pb i gazie(mikser) nie czułem różnicy w mocy jedynie powyżej 4 tys na pb lepiej szła...więc radzę wszystkim planującym montaż blosa aby sprawdzili moc swojego auta na pb wyjmując mikser z dolotu..i wtedy zobaczyli czy jest duża różnica i czy warto zakładać blosa...pozdrawiam..

Piotrex4
26-07-10, 19:29
sory że truje wam d... ale mam jeszcze pytanie czy założenie stożka coś zmieni bo jak dzisiaj patrzyłem to jak dodaje gaz do końca to najpierw buczy a póżniej wchodzi na obroty...filtr na pewno nie jest zapchany bo zmieniany 2 miesiące temu.dużo dzisiaj czytałem i planuje zakup filtra stożkowego oraz filterek na odmę..Lecz najpierw chciałem zapytać Was...a co chodzi o blosa to może jednak lepiej go montować jak najbliżej przepustnicy gdyż szybciej poda gaz a co za tym idzie szybsza reakcja na dodanie gazu będzie...pozdrawiam

jasiek09
27-07-10, 07:07
czy byś nie zamontował bliżej czy dalej przepustnicy ma zapier..... i tyle:) oba zestawienia mają swoje wady i zalety.Stożki nic Ci w tej sytuacji nie dadzą, ja bym sprawdzał czy rozrząd jest dobrze ustawiony,zapłon itp

Piotrex4
27-07-10, 14:50
rozrząd dobrze bo był zmieniany,dziś odłączyłem sondę no i żadnych zmian nie widzę,ani nie świeci check w czasie jazdy z odłączona sondą.
Jedynie samodiagnostyka pokazuje błąd jak jest odłączona sonda...wiem że kiedyś jak odłączyłem sonde to mi nie pozwoliło osiągać większych obrotów niż 3tys. teraz już tak się nie dzieje...co do stożka to zrezygnuję jedynie może kupię na odmę aby nie waliło w dolot ciepłym powietrzem i cząsteczkami oleju.

jasiek09
27-07-10, 15:15
a w wydechu nie dłubałeś?

rider143
27-07-10, 16:16
Odme zostaw w spokoju bo odmą to silnik zaciąga powietrze do skrzyni korobowej i nic w dolot nie leci.

Piotrex4
27-07-10, 18:57
co do odmy to czytałem trochę o tym i jednak leca odrobinki oleju do przepustnicy a wystarczy to zamontować http://allegro.pl/item1101616741_oil_catch_tank_czysty_dolot_simota_ com_pl.html i jest git..
a jeśli chodzi o tłumik to nie mam tam sondy i posiadam tylko 1 (d14a2)