PDA

Zobacz pełną wersję : Civic 01 EP2 1,6

arburs
16-07-10, 16:39
Witam, na wstępie chciałem się przywitać :)
Od dwóch dni jestem dumnym posiadaczem Hanki , wcześniej jeździłem Swiftem ale nadszedł czas na zmiany a przywiązanie do Japończyków pozostało, mam Civica jak w temacie , sprowadzony z Niemiec, około 92.000 przebiegu, dość zadbany nie zniszczony więc nawet realny, z tego co mam w nim pozmieniane to na pewno zawieszenie H&R bo była gwarancja w dok, wydech Silent Sport Hondy typ e3 03 59379 / 600907 , i filtr stożkowy z aluminiowym dolotem powietrza , jestem trochę laikiem w tych sprawach więc za ewentualne błędy sory, chciałem spytać na co zwrócić uwagę, czym zająć się w pierwszej kolejności aby nie mieć z nią problemów i aby mi służyła dłuuugo długo :) Jedno co mnie zaintrygowało to to że mam olej 10w40 , czyżby go brała i właściciel dlatego zmienił na pół syntetyk o ile się nie mylę ? Za wszelkie wskazówki dzięki wielkie :D

Pozdrawiam !

rafal
16-07-10, 21:55
Warto zwrócić uwagę na skrzynie biegów, a dokładniej na łożyska w skrzyni czy nie szumią...

cart
16-07-10, 23:29
Warto zwrócić uwagę na wszystko (czytaj jedz na kanał i zobacz co tam piszczy) jeśli ma być wszystko ok.
Jeśli chodzi o usterki polecam lekturę tego tematu --> http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=3354
A i sorry ale jeśli to jest rocznik 01 to wybacz mi ale przebieg jest wątpliwy, więc tym bardziej polecam kanał i jakiegoś dobrego mechaniora ;)

arburs
17-07-10, 09:41
Macie jakiegoś dobrego do polecenia ?

KOWAL ziom
17-07-10, 13:49
istotne jest skąd jesteś.

co do przebiegu... 90k z 2001 jest bardzo prawdopodobne, szczególnie jeżeli to nie był jedyny samochód w domu. u mnie w rodzinie są 2 autka z 2004 i mają 30k i 33k przebiegu :)