Zobacz pełną wersję : D13B2 czas z jakim chodzi na ssaniu.
Czy mozna skrucicz czas z jakim D13B2 chodzi na ssaniu.Raz po raz mam tak,ze cieply silnik a tu ssanie sie wlacza(po odpaleniu)...i chodzi............i chodzi ...........na tym ssaniu...czy mozna jakos ustawic zeby szybciej sie wylaczalo?
Pozdr.
tu macie rozwiazanie problemu , obroty ssania po odpaleniu reguluje sie ta srubka. Pozdr , mysle , ze duzo wam to ulatwi
http://www.impex.net.pl/~toms/ssanie.jpg
hehee mam to samo.
ale jest roznica duza jaktylko temperatura na zewnatrz wzrosnie powyzej 5 stopni. wtedy ssanie wlacza sie duzo pozniej i na krocej. natomiast w zimie jest da bani. co zgasze silnik to sie wlacza ssanie ad razu. wkur..ic sie mozna.
probowalem to zmienic regulujac polozenie obudowy blaszki bimetalowej ale to nic nie zmienia. gdzies wyczytalem ze ssaniem tak na prawde reguluje czujnik temperatury i wlacza juz gdy temp plynu chlodzacego spadnie ponizej 28 stopni wiec w zimie nie ma sie co dziwic. ten silnik tak ma i osobiscie sadze ze zmienienie tego jest bardzo trudne i o ile wogole jest mozliwe.
a teraz jak bylo ostanio cieplej to byla roznica w zachowaniu ssani
mysle ze nie hcodzi o obroty na ssaniu tylko o to jak szybko ssanie sie zalacza po wylaczeniu silnika.
Pozdrawiam
tez mialem ten problem i akurat dlugosci dzialania nie rzwiazalem, jedynie wiem czym trzeba krecic by po odpaleniu auto mialo nizsze obroty, tez ktos o to pytal.
Wiem,wiem,ze ta sruba obn. sie obroty na ssaniu,mam tak okolo 1800,ale widze z wypowiedzi,ze ten typ tak ma...nic nie bede krecil..
THX za odpowiedzi..
ostatnio ujezdzam sknerusa 1300 i ciepło jak cholera a auto na ssaniu non stopa 2tys rpm chodzi :/ przez co pali chyba 10l/100km :D
hmmm mysle ze dlugosc ssania jest zalerzna od blaszki "termobimetalu" ktory dziala tak jak w czajniku elektrycznym, no i o ile sie da moze ta blaszke by wypadalo wymienic ? bo zadna regulacja czasu ssania chyba sie nieda wyregulowac :|
hmmm mysle ze dlugosc ssania jest zalerzna od blaszki "termobimetalu"
Blaszka ma tu jakies znaczenie ale probowalem ja, jak juz napisalem, regulowac za pomoca polozenia obudowy blaszki i to nic kompletnie nie zmienilo. A co wiecej ją wyjalem calkiem i tez nie zrobilo to zadnej roznicy !!!! :-) wiec wymiana chyba tu tez nie pomoze.
przestalem z tym juz wojowac bo za cienki jestem na to :-)
ten wozek juz tak ma w niskich temperaturach.
sutuacja jest mega zagadkowa heheee
Mam pytanie w którą strone należy krecić srubą zeby zmniejszyć obroty na ssaniu ? Tam jest poprostu kiepski dostep a nie chce mi sie wszystkiego zdejmowac :?
najlepiej pokrec na kiedy zalaczysz autko na zimnym silniku wtedy bedziesz slyszal jak ci sie obroty zmniejszaja lub zwiekszaja
sruba sluzy do relulacji ciegna przepustnicy i powinna byc regulowana na cieplym silniku. sluzy do regulacji podwyzszonych obrotow biegu jalowego i reguluje ja sie w ten sposob ze odlacza sie przewod podcisnienia od nastawnika przepustnicy. Po dolaczeniu obroty powinny wzrosnac do okolo 2200rpm. a jesli sa inne to ta srobka wlasnie to reguluje.
Na zimnym nie probowalem :-)
Pozdrawiam
Kręciłem tą śrubką w lewo i w prawo ale nic sie nie zmienilo :? chodzi cały czas tak samo ?! Więc juz nie wiem co zrobic z tym ssaniem :sad:
Ktora srubka kreciales??
srubka od ssania to nie jest...to czrne pokretlo z tylu gaznika!? to jest od obr. biegu jalowego.Od ssania jest z lewej strony,patrzac od przodu autkajest podskosem,taka w oslonce.Pokres ta srubka (srubokretem)napewno sie zmieni.Toms,zobrazowal to na zdjeciu....i krec na ssaniu jak autko chodzi...
Właśnie według tego zdjęcia tą śrubką kręciłem i sam sie dziwie ze nic sie nie zmiania :?
odlacz ten gumowy wezyk cisnieniowy i na cieplym silniku jak pisalem wyzej. jak go sciagniesz z tego silowniczka to obroty powinny podskoczyc. wykrec je wtedy ta srobka na 2200rpm i zaloz wezyk spowrotem
zmienia sie tylko zrob to na zimnym silniku a nie cieplym, zaraz po odpaleniu porannym a nie jak sie zagrzeje i ssanie sie zacznie wylaczac.
Wieshaq :to sie kreci ta sruba na zdjeciu gdy silnik jest zimny!!!!!!!
wieshaq dzieki teraz sie udało i chodzi jak należy :)
heheee wieshaq ma racje!!!
ale tak powaznie to informacja ktora napisalem pochodzi z instrukcji wiec raczej jest prawdziwa. ale kreci sie srubka dopiero po odlaczeniu wezyka. wtedz widac efekt a raczej slychac
Pozdrooo
Zrobilo sie cieplo,ssanie sie szybko wylacza,autko pali o wiele mniej :D
wszytko fajnie, śrubka jest ale gdzie jest ten przewód :
odlacza sie przewod podcisnienia od nastawnika przepustnicy??? może ktoś na fotce wskaże???albo wytłumaczy :oops: ??
zrobie fotke wieczorem albo jutro
1: przewod podcisnienia
2: nastawnik przepustnicy
3: pokretło regulacyjne
odłaczasz 1 od 2 i obroty powinny podskoczyc na okolo 2200. jesli nie to za pomoca 3 krecisz az obroty osiagna ten poziom.
wszytko odbywa sie po lewej stronie, pod obudowa filtra powietrza.
pozdroo!
brawo :) konkretna odpowiedz :D skad to masz?
z takiej ksiazki.
okolo 55 zeta ale sporo ciekawych informacji juz z niej wyciagalem
czym wy wogole krecicie te srobke bo ja wogole mam problemy aby tam sie dostac, juz nie mowiac o tym ze wezyka nie udalo mi sie sciagnac
wezyka niemusisz sciagac ale musisz regulowac jak bedzie zimny silnik i jak ssanie sie wlaczy toi mozesz bez zdejmowania go wyregulowac a czym dlugi srubcyk i do dziela chyba ze niemasz to sciag obudowe filtra powietrza i masz elegancki dostep
chyba sobie kupie taką
ssij :D
http://pirus.pop.e-wro.pl/$/
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.