PDA

Zobacz pełną wersję : lewarek do góry?



adami12
24-10-06, 23:09
próbował ktos wykombinowac w jakiejsc generacji -4,5,6- by lewarek (cały mechanizm) podniesc do góry z 30 cm( jak w rajdówkach) ? cięzko to widze przez te cięgna ale moze ktos sie z tym spotkał?

moze ktos ma jakies fotki takiego patentu w hondach?

nie wiem czy dobry dział....

LIO
25-10-06, 14:50
jaki mechanizm podniesc ?
zeby drazek byl dluzszy ?

badyl
25-10-06, 16:45
moze kolo pomylił z dzwignia recznego :D

mighty
25-10-06, 17:12
chcesz miec drągal jak w kamazie?

adami12
25-10-06, 18:38
chyba nikt nie trybi o co biega moze nie jest to dobry przykład ale mniej więcej to:

http://img451.imageshack.us/my.php?image=57jq.jpg

głównie chodzi by całosc była blizej ręki

!markos
25-10-06, 21:18
zrob swap na k20, tam skrzynia jest sterowana linkami i mozna umiescic lewarek w dowolnym miejscu :wink:

nie bardzo mam pomysl jak ogarnac to przy sterowaniu drazkami pod samochodem..

adami12
25-10-06, 21:20
no własnie ja tez nie wiem dlatego pytom :)

LIO
25-10-06, 21:50
lewarka nie masz sterowanego linkami tylko ciegnami. Jesli nie chcesz miec zabudowy plastikowej w srodku bo ten lewarek ma byc blizej ciebie, to mozesz sobie dospawac element w dowolnym ksztalcie, skierowany bardziej do ciebie i np dluzszy.

adami12
25-10-06, 22:30
czyli zostawic jak jest tylko przedłuzyc? bez sensu.

LIO
25-10-06, 23:21
mozesz sobie wygiac ten element w chinskie S i zrobic element poprzeczny w swoim kierunku, a potem dluzszy element do góry i bedziesz mial galke kolo ucha ;)

adami12
25-10-06, 23:23
a wyobrazasz sobie skok tego metrowego patyka? nie raczej chodzi mi o przeniesienie całosci do góry

LIO
25-10-06, 23:29
skok bedzie ten sam, gdyz za to odpowiada dlugosc pomiedzy ciegnem wzdluznym, a "jabłkiem" znajdujacym sie w tunelu. Kupowane, badz robione shortshiftery, maja ta odleglosc wydluzana, aby ten skok byl jak najmniejszy i tym samym czas reakcji krótszy. Dlugosc ramienai ponad wspomnianym "jablkiem" jest ramieniam sily, przez co bedzie latwiej zmieniac biegi. Faktycznie jego koncówka bedzie musiala pokonac wieksza odleglosc, ale w polaczeniu z zabiegiem shortshiftera, wyjdzie na ruch podobny do serii.

Pati
25-10-06, 23:37
a to jest temat na zawieszenia??

!markos
26-10-06, 00:30
wyjdzie na ruch podobny do seriiprzelicz to sobie, a potem napisz jeszcze raz...


a to jest temat na zawieszenia??nigdzie nie pasuje :P moze styling? :D

rem36
26-10-06, 00:32
to mozna zrobic, musisz na drozku reakcyjnym dospawac mocowanie tej kuli z szifta wyzej i dobrac odpowiednio dlugosci nad i pod kulka zeby skok byl taki jak chcesz., do zrobienia....

pirat
26-10-06, 07:24
a to jest temat na zawieszenia??

czepiasz sie :P

padlo duzo odpowiedzi a Ty sie zastanawiasz dopiero ktory dzial :P

Dealer
26-10-06, 09:52
tak ale ja mam w dol przedluzony o 3cm(tzn uciete z gory albo 3.5 albo 2 nie pamietam!) ale ses jest taki ze samochod jest mocno obnizony i czasami juz czuje ze mi drazkiem przyciera, czasami moze udezyc zboku o oslone drazek, ale takie jjest rozwiazanie dospawac do gory i do dolu w miare mozliwosci , najlatwiejszy sposob! NAjlepiej zrobic regolowane jak havok chyba, mozna bedzie dopasowac!!

Qukie
26-10-06, 10:03
Na 100% jakaś Amerykańska firma produkuje takie drążki o jakie Ci chodzi, dwu częściowe zagięte w kształcie litery s, całość dość wysoka, ale nie pamietam jaka to firma...

LIO
26-10-06, 14:06
przelicz to sobie, a potem napisz jeszcze raz...


to ty przelicz i podziel sie z nami swoimi madrosciami, bo jakos w zadnym temacie nie widzialem zebys cos ciekawego napisal, a jedynie pisal jakies zaczepki i uwagi

!markos
26-10-06, 19:13
przenosisz wydzwiek kilku moich postow z watku o kasujacych sie priwach na cala moja forumowa tworczosc?

podaj skok seryjnej dzwigni i dlugosci czesci pod i nad kula (poprosze tez o te same wartosci dla shorta), to policze skok tej superdlugasnej dzwigni. odgrzebie jakies wzory z podstawowki, ale policze, a co mi tam :P

LIO
26-10-06, 19:26
ten post napisalem wczesniej niz tamten jak latwo sprawdzic wiec sie mylisz.
Policzyc sobie i ja potrafie, wiec sie nie wysilaj do odgrzebywania zeszytów z podstawówki. Nie wiesz jakie sa parametry skoku lewarka seryjnego oraz shorta, jakie sa dlugosci, a z góry podwazasz czyjac wypowiedz.
Ja nie napisalem ze beda takie same, tylko ze przedluzony lewarekktóry bedzie mial wiekszy skok, mozna zrekompensowac wydluzeniem odcinka pod kulka, jak to ma miejsce w shortshifterze.

!markos
26-10-06, 19:57
Nie wiesz jakie sa parametry skoku lewarka seryjnego oraz shortazwykly mialem u siebie, na "niezwyklym" zmienialem biegi w integrze (siedzac po prawej stronie), ktora miala shorta, wiec ogarniam - chodzilo mi o same wartosci.

nie bylem specjalnie czepliwy, ujalem to lajtowo. moim zdaniem taki patent nie ma prawa dzialac z akceptowalnie krotkim skokiem. oczywiscie tak jak i ty - moge sie mylic.

rozrysuj to sobie z linijka na kartce papieru, zobaczysz mniej wiecej o czym mowie :P

chill! no offence m8 8)

adami12
26-10-06, 21:23
kurna a ja tylko zapytał....



moze ma ktos jakies foty podobnych patentów,moze mnie natchną.....