PDA

Zobacz pełną wersję : Szczęśliwy posaidacz civica coupe ma pare pytań... USDM , minme -> d16z6

Deiv1990
14-07-10, 23:47
Witam witam civikerów ;P

od południa stałem sie szcześliwym posaidaczem Civica V Coupe 1.5 (d15b7) jako że poprzedni włascieciel był maniakiem USDM to i kierunki sa zrobione na swiecace lubie to ale tylko z tylu xD z przodu mnie to jakoś irytuje xD nie mowiac juz ze co drugiej osobie musze tlumaczyc po co to jak to dlaczego to ;P i takie pytanie jako ze jestem dopieiro poczatkujacym civicmaniakiem możecie mi wytlumaczyc jak w łatwy sposób to przerobić na normalne postojówki ? ;>

tak btw to w neidalekiej przeszłości chciałbym zrobić minime na d16z6 i tu tez pytanie... czy lepiej zrobic minme czy swapa... jako ze jestem studentem to koszty graja duza role i co to minme mi da ? przeloze glowice i moc mi wzrosnie do 125 KM tak jak w d16? czytałem troche o tym ale zdania są podzielone... i czy bede miał normalnie od 4 tysięćy vteca? załączy sie drugi wałek i usłysze ten boski dźwięk który tylko raz w zyciu udało mi sie usłyszec ?

aaa i planuje założyć światła tzw angel eyes czy beda pasowac wszystkie nawet do hatchbackow i sedanów ? czy musze mieć konkretnie pod coupe

xandu
15-07-10, 00:56
postojowki przerabiasz poprostu przepinajac kable od kierunkow, od tych slabszych zarnikow, do zarowek postojowych w swiatlach, nic skomplikowanego.

125 koni pewnie nie bedziesz mial, chyba ze jakis dolot, 'odlot' i strojenie, tak mysle. vtec bedzie, ale raczej nie od 4 tys (chyba ze przesuniety) i napewno Ci sie zaden drugi wałek nie załączy, bo to nie tak dziala ;p dzwiek na stożku bedzie slyszalny ladnie, przynajmniej u mnie slychac wyraznie vteca.

co do swiatel nie jestem pewien czy pasuja od kazdej wersji.

Skoti
15-07-10, 02:01
niech wypowiedza sie osoby co robiły minime i pojechały na hamownie. jak dla mnie moc powinna byc przyblizona a od kiedy się vtec włącza ciezko powiedziec, starndardowo od 4,8

Deiv1990
16-07-10, 12:01