Zobacz pełną wersję : problem po swapie na d15z6(nie odpala :( )
zrobilem swapa z d14a4 na d15z6...przelozylem wiazke silnikowa,osprzet o i silnik.....dzisiaj proba odpalenia i po przekreceniu kluczyka swieci sie jedynie kontrolka oleju i IMO....zero reakcji pompki paliwowej...nawet check sie nie pali...wie ktos moze gdzie szukac przyczyny...??
Immo - komp z d15z6 - pentelka przy stacyjce i kluczyk :)
a powie mi moze ktos jak to obejsc?? :)
Musisz poszukać dokładnie na forum bo kiedyś czytałem że immo można wyłączyć grzebiąc coś w kompie.
no juz wiem jaki koszt i gdzie to zrobic,ale pytanko czy to napewno wina IMMO bo mam ten sam problem...??
na pewno ja dałem 100zł w Wawie i silnik gada
kamil-wawa
16-07-10, 23:02
100..ladnie trzepią za 5min szukania na google.
Check sie nie pali - czy zapala sie i gasnie ??
Ja tez do siebie wkladałem d15z6 tyle ze do MB8 zamiasta d14a8 - wina leżała po stronie IMO
Jeżeli to nie IMO raczej przez internet nikt Ci nie doradzi gdzie zrobiłeś bład - schemat w łape i jazda po kolei...
no wlasnie tez sie dowiadywalem jaki koszt i prawde mowiac sporo sobie licza :/
Check sie nie pali - czy zapala sie i gasnie ??
nie pali sie wcale,zapala sie jedynie kontrolka oleju i IMMO,od IMMO gasnie po jakims czasie i procz rozrusznika niema zadnej reakcji :/ mam jednak nadzieje ze to IMMO
no i znalazlem :) moze jeszcze komus sie przyda ;) ja ide go wyj...bać i zobaczymy co bedzie sie dzialo :D
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://glau.blogware.com/_photos/IMG_3048.thumb.jpg&imgrefurl=http://www.honda.slask.pl/forum/viewtopic.php%3Ft%3D21598&usg=__nhq7rpg19DmwaaygPgAqdmodHXw=&h=200&w=200&sz=11&hl=pl&start=2&sig2=HI4o8opnFH3BmBRVy1tunA&itbs=1&tbnid=5hbDF9nHleZoIM:&tbnh=104&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dwhere%2Bis%2BIMMO%2BP2Y%26hl%3Dpl%26c lient%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26gbv%3D2%26tbs% 3Disch:1&ei=u5VBTKyDHMmB4Qaki5WwDw
no wlasnie tez sie dowiadywalem jaki koszt i prawde mowiac sporo sobie licza :/
nie pali sie wcale,zapala sie jedynie kontrolka oleju i IMMO,od IMMO gasnie po jakims czasie i procz rozrusznika niema zadnej reakcji :/ mam jednak nadzieje ze to IMMO
no i znalazlem :) moze jeszcze komus sie przyda ;) ja ide go wyj...bać i zobaczymy co bedzie sie dzialo :D
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://glau.blogware.com/_photos/IMG_3048.thumb.jpg&imgrefurl=http://www.honda.slask.pl/forum/viewtopic.php%3Ft%3D21598&usg=__nhq7rpg19DmwaaygPgAqdmodHXw=&h=200&w=200&sz=11&hl=pl&start=2&sig2=HI4o8opnFH3BmBRVy1tunA&itbs=1&tbnid=5hbDF9nHleZoIM:&tbnh=104&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dwhere%2Bis%2BIMMO%2BP2Y%26hl%3Dpl%26c lient%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26gbv%3D2%26tbs% 3Disch:1&ei=u5VBTKyDHMmB4Qaki5WwDw
ja wywalilem IMMO z kompa ale mimo wszystko nic sie nie zmienilo :(
kamil-wawa
18-07-10, 12:05
no wlasnie tez sie dowiadywalem jaki koszt i prawde mowiac sporo sobie licza :/
,zapala sie jedynie kontrolka oleju i IMMO,od IMMO gasnie po jakims czasie i procz rozrusznika niema zadnej reakcji :/ mam jednak nadzieje ze to IMMO
Jezeli od IMO zapala sie i gasnie a rozrusznik kreci to raczej nie jest to wina IMO...poszukaj w rozpisce pinów kompa gdzie wychodzi lampka MIL i sprawdz czy dochodzi do zegarów... może żarówka spalona w zegarach.
a moze mam jakas niepelna wiazke.....ile powinno byc wtyczek?? bo ja mam dwie w kompa wpiete a widze ze jest miejsce na jeszcze jedna...mozliwe ze wiazka jest nie pelna??bo niby wszystko jest podpiete
wylutowanie płytki immo zapala na stałe czek, mogę ewentualnie usunąć immo bez negatywnych skutków - więcej info na PW
a jak z ta wiazka,wie ktos ile kostek powinienem miec wpietych w tego ECU??
wiec czy ktos kto ma d15z6 moze sprawdzic dokad idzie wiazka z 3-ciej(a dokladnie prawej) kostki od ECU?? chcialbym wiedziec ktorej czesci wiazki mi brakuje bo wydawala sie kompletna......
kamil-wawa
19-07-10, 12:59
dziwna sprawa... ze masz tylko 2 kostki - ja mam 3 do kompa i jedna z boku była zielona - czyli razem 4....ale chyba po lifcie sie to zmieniło ...nie jestem co do tego pewny... sprawdz zgodnie ze schematami z netu jakie masz obd - pewnie obd2a - i zobacz czego Ci brakuje...
http://www.ff-squad.com/technet/wiring/obd2a/obd2a.pin.schematics.gif
jak podpinasz stara wiazke kabinowa z d14a4 do komputera z d15z6 to nic dziwnego ze nic ci nie dziala. W wiazce z d14 sa tylko dwie wtyczki do kompa bo jest troche mniej kabli wiec japonscy inzynierowie stwierdzili ze upchaja to wszytko w dwoch wtyczkach zamiast dawac trzy w ktorych polowa pinow jest niewykorzystana :)
kamil-wawa
19-07-10, 13:09
w sumie ja wkladalem zamiast d14a8 i wkladalem z całą wiązką która szła z silnika do kompa
w sumie ja wkladalem zamiast d14a8 i wkladalem z całą wiązką która szła z silnika do kompa
no ja tez,ale mimo wszystko jednej kostki z jakiegos powodu nie mam :/ zielona (kabinowa) jest,tylko niema tez trzeciej a dokladnie prawej kostki i h..j wie dlaczego :/
Przy D14a4 są dwie kostki dla kompa P3Y ale brakuje trzeciej. Samo przełożenie nic nie da, tam nawet zasilanie idzie inaczej.
maly74 zmieniłeś wiązkę kabinową czy nie bo nigdzie tego jednoznacznie nie napisałeś
nie,nie zmienilem.czyli ta 3-cia wtyczka jest od kabinowej??
nie,nie zmienilem.czyli ta 3-cia wtyczka jest od kabinowej??
przecież wszystkie trzy wtyczki do komputera sa czescia wiazki kabinowej
a swapa robiłeś z d14a4?
bo piszesz w temacie który założył adrianp02 ale nigdzie nie napisałeś jaki wcześniej miałeś silnik
jeśli jednak tak jak autor tematu robisz swapa na wiązce kabinowej z silnika d14a4 to tak jak wcześniej pisałem w tej wiązce były tylko dwie wtyczki do kompa i w związku z tym masz dwa wyjścia:
1. zmienisz również wiązkę kabinową
2. przerobisz stara wiązke dokupując trzecią kostkę, przekładając kabelki w odpowiednie miejsca i dokładając brakujące
a kabinowa podejdzie od innego silnika na OBD2a czy musze szukac tylko pod D15Z6?? chyba ze jest jakis magik na forum ktory byl by w stanie przerobic ta moja,ma ktos moze namiary na taka osobe??
chyba ze jest jakis magik na forum ktory byl by w stanie przerobic ta moja,ma ktos moze namiary na taka osobe??
spojrz na sygnatury osob wypowiadajacych sie w tym temacie ;)
piroman poszlo PW do ciebie
aha,no i jak sie okazalo brakuje mi pinu A wiec wiadomo czemu jest brak reakcji pompki paliwowej,po za tym wiazka silnikowa jest w obd2b.
panowie,orietuje sie ktos czy wiazka kabinowa z anglika podejdzie mi do euro??wiem ze tam kiera jest po prawej,ale czy po "odwroceniu" wiazki wejdzie mi do euro?? trudno dostac wiazke kabinowa do euro a anglikow akurat jest od cholery....bo ja juz mam dosyc szukania i wkurza mnie fakt ze auto dalej musi stac :mad:
kamil-wawa
30-07-10, 21:28
a po co Ci ta kabinowa??
Wystarczy ta z silnika do kompa
no niestety nie wystarcza bo ta z d14a4 jest nie pelna i kabinowa tez musze zmienic zeby wszystko pacało...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.